De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 22 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Heracles houdt voorlopig Utrecht onder Feyenoord...

2. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik snap eigenlijk niet waarom de 2e rood was. Wat als de bal nou in het doel was beland? Dan was het gewoon een doelpunt en geen kaart. De bal was al geschoten, dus van een doorgebroken speler praat je niet meer.

3. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, hij had al geschoten. Maar de bal ging naast het doel als Suarez er niet maar aan zou zitten en anders kon hij de bal als nog binnen tikken. En dan maakt V.Dijk gewoon een overtreding zodat Suarez die bal er niet meer in zou kunnen tikken. Dat is toch duidelijk rood?

4. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Hij was sowieso doorgebroken, heeft op dat moment niks meer te maken met waar de bal is. Hij gaat in zijn eentje op het doel af. Ik geloof echter nog steeds dat hij niet geraakt werd, en het dus een schwalbe was.

5. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, maar als die scheids een beetje nadenkt bedenkt hij ook wel dat niemand het raar zou vinden als hij gewoon geel had gegeven. Penalty kan je geven, rode kaart in de 91ste minuut in een gespeelde wedstrijd hoeft helemaal niet, lijkt op deze manier of hij een hoofdrol wil in de wedstrijd met 2x geel.

Laatst bewerkt: 1 nov 2009
  6. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het was gewoon duidelijk te zien dat Suarez werd tegen gehouden. ;)

@Robbin92

Het is gewoon volgens de regels. Je gaat toch niet geen rood geven omdat de wedstrijd al gespeeld is?

7. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet het niet. Ik ben er absluut niet zeker van dat hij geraakt werd. We zullen de herhaling moeten afwachten. Misschien heb ik het mis.

8. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Hij had die bal nooit meer kunnen halen. Hij tikte hem niet langs van Dijk, hij schoot. Dus de bal ging al richting doel en de speler had de bal nooit meer kunnen halen, dus is het geen doorgebroken speler.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als dat zo is is het dan zo dat (tenzij het een gruwelijke overtreding was wat volgens mij niet zo was) dat het niet meer het ontnemen van een scoringskans is en dus alleen een overtreding in de 16 dus penalty + eventueel geel?

10. Ashavan

Ashavan Guest

Zie ik nog wel gebeuren. Feyenoord begon lekker tegen zwakke teams. Zodra ze een echte krachtmeting kregen zijn ze nergens meer. Zie ze nog wel een paar plaatsen zakken voor het einde van het seizoen met Utrecht boven Feyenoord.

Pantelic is gewoon een sukkel die niks op het veld te zoeken heeft. Hij kan de meeste ballen niet fatsoenlijk aan nemen, hij kan 9 van de 10x geen fatsoenlijk passes of acties maken en de keren dat het wel lukt is het meer geluk dan wijsheid. Zet gewoon Cvitanich in dan staat er tenminste nog iets op het veld dat kan scoren behalve Suarez.

Als ajacied had ik al een overwinning verwacht. Zoals eerder gezegd kan Feyenoord niks doen zodra het er echt op aan komt. Een maat zei dat Feyenoord beter werd na de 20-25e minuut. Mijn reactie: "ach mag best. zoals gewoonlijk gaat Feyenooit zichzelf in de weg lopen in de tweede helft en loopt ajax er overheen." et voila ;) Je hoeft echt geen voetbalkenner te zijn om dat te zien aankomen hehe

Op zich wel prettig dat Twente, PSV en Ajax alle drie nog dicht op elkaar staan in de competitie. Stuk interesanter dan dat er een team weg loopt van de overige clubs in de rankings :D

Laatst bewerkt door een moderator: 1 nov 2009
  11. robbin92

Leuk Bevonden:
    10
    Twente werd weggespeeld in De Kuip.. Utrecht heeft trouwens ook nog niet echt hele moeilijke ploegen gehad, terwijl Feyenoord na volgende week de hele top 5 heeft gehad.

12. Ashavan

Ashavan Guest

Dat was ook meer een ping pong wedstrijd waarbij de bal toevallig goed moest vallen. Die overwinning was meer geluk. Doen ze niet nog een keer later in het seizoen tegen Twente.

13. robbin92

Leuk Bevonden:
    10
    Een ping pong wedstrijd waarbij de bal toevallig goed moest vallen was een paar uurtjes geleden en tegen PSV. Ajax scoorde de eerste bal via de hand van de Zeeuw op de voet van Fer door het poortje van van Dijk. 2-0 Emanuelson is gewoon heel erg slecht verdedigd. 3-0 van der Wiel: Pantelic kaats fout, via de voet van Wijnaldum door het poortje van Bahia komt de bal weer bij van der Wiel die hem mooi afmaakt. 3-1 was een mooie goal uit het niets. 4-1 en 5-1 heel erg slecht verdedigd door Bahia. Vooral die 3-0 zag er leuk uit, maar als je er goed naar kijkt zie pas hoeveel mazzel het was dat die bal terug kwam bij van der Wiel.

En het is al te zien hoe goed je op de hoogte bent: Feyenoord won namelijk niet van Twente, maar scoorde in de laatste minuut met een penalty de 1-1.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ondanks het feit dat er geen uitsupporters waren vond ik de sfeer toch weer schitterend. Die mist van het vuurwerk bleef wel erg lang hangen, though. :lol:Maar ja kwam ook omdat het dak dicht was.

Ajax begon redelijk de eerste 10 minuten, maar daarna zakt het in en begon Feyenoord goed te spelen. Vond Feyenoord echt goed toen, Ajax kon nauwelijks de bal van ze afkrijgen. Al snel volgde dan ook dat gevaarlijke schot van Vlaar op de paal en toen begon ik echt te vrezen. Maar goed, op een gevaarlijke voorzet op Slory na(die hij net miste) viel dat wel mee en hadden we mazzel dat de goal van De Zeeuw viel. Daarna die rode kaart en de wedstrijd was gespeeld. Weet overigens niet of het terecht was.

Tweede helft begon geweldig, prachtige goal van Urby en het regende kansen. Helaas ging het vaak bij de eindpass net fout, Pantelic was een beetje ongelukkig hierin maar ook Suarez wist af en toe niet wat ie moest doen. Had wel een mooie halve omhaal die er helaas niet in ging. Uiteindelijk ging de eindpass dan wel een keertje goed en VdWiel knalde hem erin, 3-0.

Toen volgde de mooie stift van Denny Landzaat, een beetje zijn trademark in zijn tijd bij AZ maar bij Feyenoord had ik hem nog niet vaak gezien. Na deze 3-1 werd Feyenoord weer sterker en speelde ze af en toe echt goed positiespel. Ajax kwam er even niet aan te pas en dat was nogal kut. :+ Gelukkig schoot De Zeeuw hem er nog een keertje in(4-1) en had Suarez, die nog nooit had gescoord tegen Feyenoord, toch weer zijn goaltje te pakken dankzij de penalty.

Al met al een geslaagde middag dacht ik zo! De Zeeuw absolute Man van de Wedstrijd voor mij :thumbs:

Op naar Enschede!

15. Dsquared

Dsquared Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op naar de 3 sterren!

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Hehe gelijk weer beginnen over sterren. Word je er zo blij als er nog een sterretje op het shirt staat? Hopelijk wint twente volgende week dan ontstaat er een aardig gat!

Heracles trouwens verassend goed bezig dit seizoen.

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht je van het kampioenschap dat bij zo'n sterretje hoort? ;)

18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    hiep hiep hoera!!

terwijl ik 90 minuten lang in de kou en zware regen aka Pantelic achter de bal heb zitten aanrennen heeft Ajax zijn plicht volbracht:)

Heracles stond toch 6de tot vandaag?
    Een overwinning voor hun lag voor de hand..

19. Dsquared

Dsquared Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja sterretjes zijn master!

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Leuk als je er nooit bij bent. Wat heb je er dan aan :D. Lekker opscheppen tegen supporters van andere clubs?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina