De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 22 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die van Suarez vond ik rood en die van Babovic niet. Babovic springt gewoon zo met zijn armen, dat doen wel meer voetballers. Anita doet het ook altijd bij kopduels zoals Van der Gijp al was opgemerkt en ook Huntelaar springt zo(kreeg hij toen wel kritiek over van Uilenberg, die IMO nergens op sloeg).

2. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Blom heeft al op de radio aangegeven dat hij het gezien had maar er geen overtreding in zag, best groot probleem als je het niveau van scheidsrechters omhoog wil krijgen. Maar ze zelf niet eens een beetje goed kunnen evalueren =(

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat weten we nu wel wat jij vind.

4. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Oh, het is een forum, je plaatst een bericht en ik mag er niet op reageren? :emo:

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja wel. Maar ik ben alles aan het teruglezen van vandaag. En iedere keer als iemand zegt dat het geen rood was voor Suarez kom je steeds met hetzelfde zinnetje en mening.

6. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik lees net ff terug, welgeteld één keer heb ik het over de elleboog van Suarez, en wel in mijn eigen bericht, geen reactie op wie dan ook. Daarna heb ik het een keer gehad over de rode kaart van van Dijk, waarvan ik niet zeker ben. Heeft dus niks te maken met die elleboog :emo: Elke keer het zelfde zinnetje en mening?

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    O ja ik zie dat jij dat niet bent. Mijn excuses daarvoor. :)

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Neuh, vind het ook niet echt slaan. Wel ontzettend lomp z'n arm in het duel gebruiken. Net als Babovic eigenlijk. Allebei geen schorsing zou ik terecht vinden, maar gezien de bloedneus van Vertonghen zal Babovic er sowieso wel een krijgen, waardoor de KNVB uiteraard Suárez ook aan gaat pakken en we hem waarschijnlijk kwijt zijn in Enschede volgende week :mad:

9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, de scheids heeft gezegd de actie van Suarez te hebben gezien. En als de scheids iets geconstateerd heeft, kunnen ze er niks meer aan doen.

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    suarez kunnen ze niet aanpakken, want Blom heeft gezegd dat hij het voorval heeft gezien en heeft beoordeeld.

edit; wat nitram zei ;)

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ok, dat had ik niet gehoord, maar daar hebben we dan mazzel mee. Hoop dan wel dat Babovic ook geen schorsing krijgt, maar ik vrees het ergste voor Feyenoord.

12. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Vond die kaart van Babovic niet heel erg terecht. Zag er niet echt opzettelijk uit, ook al had Vertonghen een bloedneus..

13. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Maar als er geen uitsupporters in het stadion mochten zijn wat deed abutaleb daar dan?
    Is hij soms ajax supporter ofzo.

En volgende week AZ, we zullen wel met een of ander B team moeten spelen, aangezien we:Tomasson,V dijk, Babovic, Guzman en fernandez niet hebben, en darley is waarschijnlijk ook gebleseerd.
    Dus dit zal de opstelling wel worden.
    --------------Mulder----
    -Leerdam-Vlaar-bahia-Bronckhorst-
    -------Landzaat---Fer------------
    ----------Bruins---------Cisse
    ----Biseswar/Slory----Wijnaldum
    Of iets in die richting.

14. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Algemeen bekend dathij ajaxsupporter is. Hij ging er regelmatig heen toen hij wethouder was. Beetje jammer. Maar die hele vent is een beetje jammer :+

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zit de herhaling te kijken op Eredivisie live (samevatting) en ik moet eerlijk zeggen dat Suarez wel een slaande bewegin maakt en daarbij babovic in t gezicht raakt.

En Babovic gaat ook met zn elleboog uitgestoken de lucht in dus dat had de scheids WEL goed gezien. Kan me voorstellen dat je je als feyenoorder genaaid voelt als Blom zegt dat hij de actie van Suarez als niets aan de hand beoordeeld want de beweging naar achter is er toch echt (op hoofd hoogte ook nog)

wat betreft de penalty kan ik me als ik het zo terugzie voorstellen dat de scheids dat balcontact van Suarez interpreteerd als dat hij de keeper wil omspelen want een schot was het niet echt. Mocht hij dat zo gezien hebben kan hij het dan verantwoorden om te zeggen dat van Dijk hem een scoringskans ontneemt en dus rood geven. Maar het blijft een discutabel geval.

Laatst bewerkt: 1 nov 2009
  16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zo, prachtige middag gehad in Amsterdam. Geen uitsupporters helaas, maar het alternatief (corteo naar het stadion) was erg vet. Door mijn rug gegaan door het vele gespring. Daarna het vak op. STOND op 423 en had een geweldige sfeer daarzo. Iedereen lekker staan en ook gewoon paffen zoals het hoort.

Goed, de wedstrijd. Ik ben tevreden, maarja dat ben ik altijd als we winnen van hun. En dan ook nog met 5-1 dat is heerlijk:D Lange tijd ging het gelijk op en kwamen we nog even goed weg met het schot van Vlaar. Maarja na de 1-0 en de rode kaart voor Babovic was het al gedaan. Tweede helft lange tijd genieten bij de 2-0 en 3-0 en daarna. Tegentreffer was onnodig maar wel een schitterende goal. Daarna ging het met een wat lager tempo, maar verder weer mooi afgesloten.

Kortom, prachtige middag, mooie doelpunten en Feyenoord met 5-1 teruggestuurd. Jammer dat de uitsupporters ontbraken (zaten volgens mij een paar op Zuid tweede ring, was nog een knokpartij) zodat we ze niet konden jennen.

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vechtpartijtje was volgensmij omdat stewards gingen zeiken dat er teveel mensen stonden ipv zitten.

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Geen idee. Zag opeens hoop gedonder. Onzin trouwens dat je in de meeste vakken MOET zitten. Als het niemand hindert, dan zie ik het probleem niet.

Op het vak waar ik aanwezig was mochten we allemaal staan. Dat was prettig, want dan hou je de sfeer erin. Stikte overigens van de stewards trouwens. Stonden een stuk of zes/zeven op de trap naast ons. Mochten ook gewoon paffen. Gast na me rookte een stuk of 3 joints in de wedstrijd. Moet gewoon kunnen vind ik.

Nog de Corteo trouwens gedaan Shin?

19. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een echte ajax man, maar als babovic rood krijgt had Suarez dit absoluut ook moeten hebben. Je kunt zeggen dat Feyenoord verloren heeft van de scheidsrechter.

20. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    verloren van Ajax door de scheidsrechter.;)

Kan niet wachten tot volgende week, hopenlijk geeft Twente Ajax een pak slaag.:cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina