De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 22 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Een paar vrienden van mij hebben altijd een deal met ene kerel in 410, me vrienden nemen vuurwerk mee en in ruil mogen ze de hele wedstrijd mee blowen met een kerel in het vak.
    Goede business :cool:

2. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep typefoutje, het is inderdaad door de scheids. Haalde inderdaad die 2 dingen doormekaar.

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, helaas niet. Wist helemaal niet dat er 1 kwam, compleet langs me gegaan blijkbaar.

Bij mij in het vak mag je amper staan, daar kan ik nog wel inkomen opzich. Maar kom op zeg, bij de Klassieker mag je af en toe wel staan. Telkens dat gezeik weer van die mensen. Zelfs na de goal van Suarez mocht ik dat kleine deel van de wedstrijd NIET blijven staan. Dat ging wel echt te ver. 8)

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    of je neemt zelf wat wiet/hasj mee :emo:

5. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    kan ook, maar als je wiet/hasj meeneemt en geen vuurwerk heb je 2x wiet/hasj maar geen vuurwerk.

Dat snap je toch wel!!

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    of beide :eek:

7. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Dan raakt je boxer behoorlijk vol.. (al is ie dat sowieso wel)

8. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Ging om Feyenoorders, er werd gezongen sta op als je voor ajax ben ofzo en zij bleven zitten. Zaten trouwens nog best veel Feyenoorders in de arena als ik die verhalen om me heen hoor.

9. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Zeker, er waren er aardig wat. Maar op het Stadhuisplein was het ook gezellig ( werd wel steeds minder ;) ).

10. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Voor de liefhebbers:

Liever dat ze hamas, hamas alle joden aan het gas scanderen, dan een Cohen die het nooit zal leren!

Met alleen maar winnaars op de tribune, lijdt het voetbal haar grootste nederlaag

Laatst bewerkt: 2 nov 2009
  11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Pannenkoek, het gaat niet om het sterretje, het gaat om het 30ste kampioenschap, denk jij dat dat niet telt ofzo? Dat je alleen het sterretje krijgt ofzo?

En ik weet niet wáár je opmerking over "als je er nooit bij bent" op slaat, maar sommige mensen hebben meer te doen in hun leven dan alleen maar elk weekend in een stadion rond te hangen.. En dan heb je ook nog mensen die simpelweg geen geld hebben om zoiets te doen. Tuurlijk zou ik er graag willen zitten, maar ik heb er geen tijd voor, en geen geld voor.

Een dagje Ajax kost me al snel 50,- tot 60,- Euro, en dat is voor mij best een hoop geld. Dus alsjeblieft, ga terug naar je voetbal forums om zulke bullshit uit te kramen, want dat past hier niet. _0/

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    enige reden dat ik geen seizoenskaart heb is omdat het gewoon te duur voor me is.. ben namelijk voor de rest wel een die hard fan maar kan het me gewoon niet veroorloven om een seizoenskaart te halen.Ook moet ik regelmatig op zondag werken.

13. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Die bovenste foto vind ik toch zo zielig :emo:. Je club staat te spelen en je staat met je rug naar het veld, wat voor een debiel ben je dan.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    waarschijnlijk draaide hij zich gewoon net om omdat ajax net had gescoord..

15. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, er wordt niet gescoord, kijk maar naar het veld ;)

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Je bent eerder een debiel als je zo'n reactie post.
    Lekker boeiend dat hij even 2 seconden met z'n rug naar het veld toestaat. :emo:

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    O nee sorry, dat was idd gewoon het wedstrijdbeeld.

18. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Twee seconden, weet niet of jij wel eens in dat stadion daar komt, maar zie vaak genoeg een vak vol mannen met onbloot bovenlijf met de rug naar het veld toe heen en weer springen hoor.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah elk weekend.. komende 3 maanden maar 2 thuiswedstrijden :'-( Maar goed, voor de rest snap ik je wel hoor. En sowieso hoeft het IMO niet per se wat te zeggen als je geen seizoenskaart hebt over of je supporter bent of niet.

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Danku :)

Vind het altijd zo grappig dat mensen niet verder kijken dan de parkeerplaats van het stadion naar keuze.. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina