Je hebt net zoals in CoD 4 neem ik aan gewoon een lobby, dit staat los van een Xbox Live party. Wanneer je samen in een party en in een lobby zit, en je start een ranked match, wordt je inderdaad uit de party gegooid. Maar jullie blijven gewoon bij elkaar in de lobby. Dus ja, jullie kunnen nog gewoon met elkaar praten.
Echter zijn er mensen, waaronder ik, die ook praten met mensen die niet in hetzelfde potje zitten, misschien spelen ze singleplayer, of misschien wel een hele andere game. Daar willen we ook gewoon mee kunnen praten, gewoon omdat het gezellig is. Gamen in mijn eentje wordt namelijk snel saai.
Wanneer je dus samen in hetzelfde potje speelt, is dit inderdaad geen probleem. Echter wanneer het is zoals ik hierboven beschreef vind ik het wel een nadeel.
Clanmatches zijn private games, en dit geld alleen voor ranked matches. Daar kan je dus gewoon in een party, maar bij clanmatches is het naar mijn mening juist niet nodig, omdat je dan juist wel met elkaar in hetzelfde potje zit.
En wat hij zegt ^. Maar als ze dit tegen elkaar gaan afstrepen, praat ik toch liever met vrienden, en af en toe dat. Heb het maar heel zelden meegemaakt.
Laatst bewerkt: 2 nov 2009