1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lijpe Mocro, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    als je geen geld voor het spel hebt, hoe heb je de console dan betaald?

als je goed rondkijkt kan je bijna elk nieuw spel wel vinden voor 50 euro

als je geen geld hebt voor nieuwe spellen, dan moet je tweedehands kopen.

en als je een beetje verstand hebt ben je verstandig genoeg om te beseffen dat des te meer mensen het spel illegaal gaan spelen des te meer geld de spellen uiteindelijk gaan kosten. totdat je het punt bereikt dat het voor gamedevelopers niet meer loont om spelletjes te maken. dan gaan ze allemaal wat anders doen.
    en drie maal raden wie dan het hardst gillen.

2. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan aparte lobbies aanmaken voor mensen die graag willen chatten? wordt wat rommelig dan en ik kan me voorstellen dat IW daar niet aan begint. (dan krijgen we lobbies waar je geen granaten mag gebruiken, etc).

Je kunt altijd nog private lobbies opzetten en dan met je vrienden kletsen.. ik vindt wat IW heeft gedaan juist erg sterk, anti-cheaters MOETEN nu eerlijk spelen, en het gamen staat weer vooraan.. party chatten komt op de tweede plaats en is bijzaak.

Je koopt je games toch ook niet omdat je wil party chatten? het verpest de hele boel voor mensen die wel eerlijk willen spelen en nu kan dat niet meer.

3. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Cookie heeft gelijk vind ik, zullen we het dus maar weer over CoD gaan hebben?

4. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8

Ik heb geen geld voor een auto, moet ik die dan ook maar stelen, of een gejatte auto veel goedkoper overkopen?

Wel een goede reden van hem ja , dat hij er geen geld voor heeft ;).

5. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    And get back on-topic madafaka's !!!!

Laatst bewerkt: 2 nov 2009
  6. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Laten we de discussie over het kopen of downloaden van games e.d. maar laten voor wat het is, en weer ontopic gaan. :)

7. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik eigenlijk niet snap over die party chat is?

als je dus met 6 man in een party zit. en je besuit online te gaan dan moet je eerst uit de party, of niet??

maar betekent dat ook dat je dus zowiezo niet met je vrienden in hetzelfde team kan zitten. want hoe gaat dat anders met clanmatches.

en als je wel met zijn zessen in hetzelfde team zit dan hoef je toch geen private chat te hebben omdat de lobby vol is en de rest dus in de tegenpartij zit.

8. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Maar alsnog kan er 1 leaven om de andere team te joine. Ze hadden wel wat creatiever kunnen nadenken over deze optie.

9. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt net zoals in CoD 4 neem ik aan gewoon een lobby, dit staat los van een Xbox Live party. Wanneer je samen in een party en in een lobby zit, en je start een ranked match, wordt je inderdaad uit de party gegooid. Maar jullie blijven gewoon bij elkaar in de lobby. Dus ja, jullie kunnen nog gewoon met elkaar praten.

Echter zijn er mensen, waaronder ik, die ook praten met mensen die niet in hetzelfde potje zitten, misschien spelen ze singleplayer, of misschien wel een hele andere game. Daar willen we ook gewoon mee kunnen praten, gewoon omdat het gezellig is. Gamen in mijn eentje wordt namelijk snel saai.

Wanneer je dus samen in hetzelfde potje speelt, is dit inderdaad geen probleem. Echter wanneer het is zoals ik hierboven beschreef vind ik het wel een nadeel.

Clanmatches zijn private games, en dit geld alleen voor ranked matches. Daar kan je dus gewoon in een party, maar bij clanmatches is het naar mijn mening juist niet nodig, omdat je dan juist wel met elkaar in hetzelfde potje zit.

En wat hij zegt ^. Maar als ze dit tegen elkaar gaan afstrepen, praat ik toch liever met vrienden, en af en toe dat. Heb het maar heel zelden meegemaakt.

10. AgentSmith

AgentSmith Guest

Solly...iets met kon het niet laten...

11. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in je privacy settings, chat op friends only zetten en je hoort alleen je vrienden. werkte heerlijk voordat party chat in een update kwam.

12. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Oeh, thanks voor de tip :)

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ook DLC kun je gewoon downloaden en op een cdtje zetten...

Heb ik al zat gehaald. Vooral in HC HQ maar dan ga ik dus puur voor de kills.

Mee eens. Beter als CoD4 zal hij toch niet worden.

Kan ook op andere manieren. Spelers in chat laten muten als je dood bent. Toch zijn er zat gamers die met mensen in een chat zitten die andere games spelen. Nu kan dat helaas niet meer. Eigenlijk doet het er alleen toe in SnD. Andere gametypes haal je er maar weinig voordeel uit.

Bedankt voor de tip!

14. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    1: DLC kan je niet op een cdtje zetten
    2:

Voor mij word dit spel dus echt wel beter dan CoD4 denk ik, vond CoD4 misschien 2 daagjes leuk en daarna was het saai.

15. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb MW1 laat gekocht en niet veel online gespeeld, dus ik denk dat ik dit spel wel beter zal vinden.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Over het eerste ga ik niet in discussie. Heb vrienden die het ook gewoon doen dus weet 100% zeker dat het kan.

Als je CoD4 mar 2 daagjes leuk vond zou ik deze mooi laten liggen. Veel verschil is er niet hoor...

/Mod Wat is er niet duidelijk aan het verzoek om de discussie over illegaal downloaden achterwege te laten? ~Arjan

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Het zijn er 5 volgens mij :+
    Toen ben ik overgestapt naar COD5 wat mij beter beviel, maar eigenlijk ben ik meer geïnteresseerd in moderne wapens. Maar toen ik een tijdje COD5 speelde, vond ik COD4 lelijk en ik was er super slecht in en dat was bij COD5 niet (:+) dus ben maar bij COD5 gebleven. :)

18. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Hopelijk wordt ie minstens zo goed al CoD4. Dit is een spel waarvoor ik een Xbox heb. Als dit op een of ander gaat tegenvallen verkoop ik denk mijn xbox. :+

19. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    dit spel kan je even goed op PS3 of PC spelen dus om te zeggen dat je hiervoor een xbox hebt is een beetje raar, of begrijp ik je verkeerd ?

20. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Je hoefde het niet al te serieus nemen hoor :p Ik bedoel gewoon dat ik al heel lang op dit spel wacht en als het een kutspel wordt ik niks meer aan mijn xbox heb. Gewoon bij wijze van spreken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina