XBW's F1 competitie seizoen 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 16 mrt 2009.

1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Je mag kiezen: Forza 2, PGR 3 of Stranglehold:)
    Heb het beloofd, dus ik hou me er ook aan;)

2. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Zo, dat was inderdaad erg close :eek:. Tot aan de eerste pitstops had ik de beste papieren, maar helaas viel Hamilton daarna uit. Gefeliciteerd in elk geval met de eindzege Mika Kimi! :b:.

3. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks! En het klopt wat je zegt, je had ook een hele mooie score bij de kwali. Zag Hamilton liever niet uitvallen maar hiervoor pakte het dus wel gunstig uit. :)

Thanks. :) Aan het begin van het seizoen had ik mijn twijfels over dit puntensysteem, maar achteraf vond ik het goed werken. Zelf vind ik dat de laatste plaatsen teveel gokwerk ipv. denkwerk is maar voor volgend seizoen kunnen we eventueel wel wat anders doen. Natuurlijk jammer dat je om die reden stopte, misschien dat een punt voor iedere goed geraden positie een idee is? Dan geldt elke positie dus even zwaar.

Ah wel tof dat je dat doet. :thumbs:

FM2 en PGR3 heb ik al dus omdat je zo aandringt (:+) kies ik Stranglehold. Tenzij je 'm liever houdt hoor. :9

4. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Elke positie 1 punt zou wel goed zijn, net een soort voetbaltoto. Is denk ik het meest eerlijke, aangezien het uiteindelijk allemaal op gokken aankomt :)

Deel Deze Pagina