Concerten Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Noodles, 13 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Ben net terug van Antwerpen.
    Het was zooooo vet :D:D De Lichtshow, de muziek, ik kan op het moment niet meer bedenken maar het was echt zooo gaaf.
    Omdat ik niet heel vroeg daar kon zijn stonden we dus niet vooraan, maar we hadden alsnog een vet goede plek :D
    Soms had ik wel het idee dat het geluid een beetje een brei werd, maar dat zal dan wel aan het Sportpaleis liggen :p
    En ze hebben Nishe gespeeld!!! :eek::eek: Niet hele grote kans dat je hem kent, maar een soort b-side of demo achtig nummer. Instrumentaal, maar ik weet zeker dat het hem is, ik heb hem op film :D Daarna USoE met een show die me wegblies...

Ik heb iig al weer zin in Rotterdam, en dan ga ik er vroeg bij zijn :cool:

2. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan ook echt niet meer wachten tot 14 november!! Als ik al die verhalen hoor van mensen die al geweest zijn.
    Nishe is relaxt, maar toch ga ik liever voor Forced In:9

Echt jammer dat ze Muscle Museum nooit meer spelen trouwens.

Laatst bewerkt: 3 nov 2009
  3. MartijnB

MartijnB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2 kaarten besteld voor Wolfmother op 26 januari in Tilburg, maar degene waarmee ik zou gaan kan helaas niet meer. =(

Iemand toevallig interesse om ze over te nemen?

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nishe speelden ze ook al in Frankrijk, maar dat had niemand door totdat ze de setlist zagen. Dat nummer kun je makkelijk aanzien voor slechts een instrumentaal tussenstukje.

Mag ik vragen hoe laat je ter plaatse was, hoe laast de deuren opengingen en waar je ongeveer stond? :+ Ik ben nog aan het nadenken over hoe laat ik bij Ahoy wil zijn.

5. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Uiteindelijk staat iedereen er 2 uur vantevoren, omdat iedereen vooraan wil staan. Ja, ik sta er ook tussen. :+

6. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Ja ik was geloof ik ook één van de weinigen die het herkende als een nummer. Zo'n beetje als enige van 'WTF NISHE?!'.

Ehm ik weet zo niet uit mn hoofd hoelaat de deuren open gingen, maar ik kwam de zaal binnen om ongeveer 20:15, terwijl de support act bezig was. Die duurde tot 20:30. Ik denk dat de deuren om half 8 open zijn gegaan ofzo...
    Muse zelf begon om ongeveer 21:10 pas, dus het wachten duurde lang :'-(
    Ik stond echt precies in het midden, en dan nog ietsjes naar voren, dus we hadden zeker een hele goede plek voor zo'n late aankomst :D Foto's maken was wel moeilijk omdat er uitgerekend voor mij 3 vet lange mensen stonden maarja, je kan niet alles hebben :+

Ik ben er over twee weken iig minstens 2 uur van te voren. IK MOET EN ZAL VOORAAN STAAN!! Dat maakt toch echt wel een verschil in de beleving. Ik had nu wel echt momenten dat ik niet kon zien wat er nou precies gebeurde. Mijn camera kon de afstand ook niet zo goed aan.

Maar ik beloof jullie; over de show valt er absoluut niks te klagen. Tijdens Undisclosed Desires was ik constant vol verbazing over de lichteffecten.

Ik ga nu eventjes mn nieuwe Muse poster ophangen O-)\o/

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bij Green Day in Ahoy gingen de deuren pas open 5 minuten voordat het voorprogramma begon. De rij leek wel 100 meter voor de deur van de staanplaatsen, wij stonden zowat op de straat. We kwamen de zaal binnen was die band al paar minuten bezig maar kon nog lekker dicht vooraan gaan staan dus dat was allemaal geen probleem. Kwam misschien ook omdat dat voorprogramma niet zo veel voorstelde. :+ Had nog prima de tijd voor de jas op te hangen. Uiteindelijk met wat duw en trek werk na een half uur tijdens Green Day helemaal vooraan komen te staan tegen de railing. :cool:

8. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Nou hij was gister vet!! :cool: Beste setlist die ik van de hele tour heb gezien, hele zaal ging ook echt helemaal uit zn dak. Was echt masterlijk. Mooi plaatsje vooraan :thumbs:

Ook een masterlijk stukje, dikke bas, drummer met bek open :D

9. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hoe en waar is die garderobe in Ahoy dan? Want ik heb daar slechte ervaringen mee bij andere zalen.

Bijna elke setlist is hetzelfde. 8) Alleen Cave werd omgeruild voor Feeling Good. Maaaar, ik moet wel toegeven dat het een strakke set is en een goede doorsnede van hun repetoire en mix tussen oud/nieuw. :)

10. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    En gister speelden ze 3 nummers meer dan bv het voorlaatste concert in Frankrijk :cool: 20 ipv 17 nummers. Was blij dat er weinig 'langzame' nummers van de nieuwe cd werden gespeeld. Mk ultra was nog wel een leuke geweest, maar verder helemaal :thumbs:

Setlist Antwerpen
    Uprising
    Resistance
    New Born
    Map of the Problematique
    Supermassive Black Hole
    Guiding Light
    Interlude
    Hysteria
    United States Of Eurasia
    Feeling Good (Leslie Bricusse & Anthony Newley cover)
    Unintended
    Drum & Bass Solo
    Undisclosed Desires
    Starlight
    Plug In Baby
    Time Is Running Out
    Unnatural Selection

Encore:
    Exogenesis Song Pt. 1: Overture
    Stockholm Syndrome
    Knights of Cydonia

Setlist Frankrijk
    Uprising
    Resistance
    New Born
    Unnatural Selection
    Supermassive Black Hole
    Guiding Light
    Interlude
    Hysteria
    United States Of Eurasia
    Cave
    Undisclosed Desires
    Starlight
    Time Is Running Out
    Stockholm Syndrome

Encore:
    Exogenesis: Symphony, Part 1: Overture
    Plug In Baby
    Knights of Cydonia

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Middenstuk als je binnenkomt en dan rechts. Maar zelf neem ik nooit een jas mee omdat het een drama is bij die garderobe. Heen is niet zo erg als je er vroeg bij bent maar terug is het één grote chaos, niet aan te raden.

12. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Ik heb echt de longen uit mn lijf gezongen, hoewel het blijkbaar niet zo goed klonk als k dacht :+

Maar als je vooraan stond, hoelaat was je er dan? Ik had het nadeel dat ik nog naar school moest en dus niet al vroeg aanwezig kon zijn.

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Prima hoor. Als je staanplaatsen hebt is het gewoon naar binnen lopen, komt je meteen bij de garderobes uit bij de bar. 1 euro of 1,50 euro meen ik. Bij ophalen was het wel even druk maar er zijn meerdere balies en dat ging wel goed. Ik was sowieso nog even de zaal beetje doorgelopen voor het vinden van plectrums of iets dergelijks dus er was ondertussen wel al een groep naar huis.
    Zonder jas is het te koud buiten, met jas in de zaal te warm dus ik raad het wel aan de garderobe te gebruiken. ;)

14. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lalala, ik ga een foto hier plompen vlak voor Muse! Met mijn eigen gemaakte Muse trui. ;D

Dan als jullie mij vooraan uit m'n dak zien gaan kunnen jullie mij aantikken en zeggen "HALLO MENEERTJE XEN0, WAAROM WAPPEREN JOUW HAREN ZO ALS JIJ OP EN NEER SPRINGT?!". En dan krijg je een gratis hug.

Fuck ik heb zin in 14 November. <3

15. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Maar het is winter en ik kom vanuit Utrecht met de trein. Het is te koud om buiten een uur zonder jas te wachten. :mad:

16. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Een eigen gemaakte Muse trui? Vett!!! Kan jij breien/naaien/anderekleermaakmethodedieiknietweet? :eek:
    Moet ik wel even die zin uit mn kop leren want ik wil die free hug :+

Ik heb zelf Muse shirt gekocht van de site, dus als het goed is loop ik dan ook met een vet shirt rond :D

En Matrix, nog bedankt ;)

17. Bojangles

Bojangles Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kennen jullie John Mayer? Oh god wat wil ik graag naar Glasgow/Londen! *) Kan waarschijnlijk 2e hands kaartjes kopen, en ik ga dan met een vriend naar Glasgow (15 en 16 jaar..:+).

't mag waarschijnlijk wel.. maar nog ff kijken met vlucht/hotel etc. wat totaal prijs zou worden.

Kent iemand hier John Mayer? Fans? Gaat er iemand ook naar z'n concerten in Engeland?

18. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik ben wel fan ja, heb hem al eens gezien in NL.. Wacht wel tot ie weer hier komt :)

19. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een beetje vrouwenmuziek, maar stiekem wel leuk

20. Bojangles

Bojangles Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Noem eens een paar nummers wat jij typisch vrouwelijk vindt (de nieuwe of de oudere nummers juist?)? Veel fans zijn het overigens wel met je eens.. Ze vinden dat hij op een sneaky manier een fanbase opbouwt. En dus op een moment komt waarop hij genoeg fans heeft om te spelen wat hij zelf leuk vindt.

De populariteit van John Mayer in de VS is volgens mij snel te onderschatten. Heb gelezen dat het daar de meest geliefde sing-songwriter is.. Weet allemaal niet of dat waar is, maar hij heeft genoeg grammy's, heeft genoeg Twitter followers, en hij is gewoon goed :9.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina