Wat je bij versneld ook veel hoort (bij ANWB), is dat je eerst in zo een simulator rijdt en dan pas de weg op gaat. En dan kun je met zijn 2en in een auto zitten, waarbij omgewisseld kan worden.
Heb zelf eerste deel motor redelijk snel gedaan, paar dagen in de week, 4uur achter elkaar (iets minder, en pauze tussendoor). Dat voel je wel achteraf, maar het is te doen, dus auto moet ook wel goed te doen zijn. Op de ANWB rijschool hoor ik mensen er niet echt over dat het te zwaar is ofzo.
Zijn ook rijscholen dat je bijv. 2x in de week 2 uurtjes rijdt en dan gaat het ook snel. Bij mij wisselde het tussen 1 en 2 uur in de week, als je dan wat meer lessen nodig hebt, lang moet wachten op TTT (en examen), en een keer zakt, dan gaat er flink wat tijd (en geld) overheen.
Merk ik ook met motor. Was idee om hem redelijk snel te halen. Was ik eerste keer gelijk geslaagd, dan had ik hem relatief snel, voor een aardige prijs, maar goed, zak je 2x en les je tussendoor, dan gaat er flink wat tijd overheen, en lopen de kosten flink op. Als ik mijn rooster voor volgende periode heb, kan ik laatste paar lessen inplannen en dan kunnen we weer een examen inplannen, beter lukt het dan wel eens.
Laatst bewerkt: 3 nov 2009