De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 22 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Het beste is natuurlijk Suarez en Klaas samen in de spits. Eventueel Klaas op huurbasis en optie tot koop. Zal waarschijnlijk niet zo worden, maar is het beste scenario. Klaas moet er sowieso weg.

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat is wel deels waar, al kan ook Klaas-Jan wel de acties maken. Maar is wel meer afhankelijk van teamgenoten en aanvoer vanuit het middenveld.
    Echter, ik ben bang dat we Suarez wel kwijt gaan raken van de winter en dan zou Klaas wel een mooie opvolger zijn. Kent de club, kent een groot deel van het team en gaat z'n goals wel maken.

Suarez en Huntelaar samen zou helemaal top zijn, maar dat gaat 'm niet worden. Denk ook niet dat Huntelaar terug gaat komen naar Amsterdam.

Laatst bewerkt: 3 nov 2009
  3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt voorlopig niet terug hoor, schat ik in..

Die wil nog even blijven snoepen in het buitenland gok ik..

4. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Waardeloze scheidsrechter was het zeg, bij elk tikje van Madrid fluiten, maar andersom ho maar. Daarnaast was de ene goal wel terecht afgekeurd Pato duwde Arbeloa in de rug. Het was overigens wel een terecht penalty.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Jezus, het zal weer eens niet. United komt van een 1-3 terug naar een 3-3 in de laatste 6 minuten. :emo:

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Vond het niet echt duwen. Omdat Pato zo veel hoger sprong dan Arbeloa zag het er wat knullig uit maar ik vond dat het gewoon een geldig doelpunt was

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    woeheooj!!

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Zoals ik altijd zeg: United verliest niet. Chelsea ook weer bijna trouwens:

Atletico Madrid [2 - 2] Chelsea
    66' [1 - 0] S. Agüero
    82' [1 - 1] D. Drogba
    88' [1 - 2] D. Drogba
    90' [2 - 2] S. Agüero

Leuke slotfase :)

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Bayern slecht hoor, maar het zat ze ook niet echt mee. Zag in de samenvatting ook maar 2 momenten van Bordeaux geloof ik, en die gingen er allebei in.

10. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Je kijkt een beetje met een bril vind ik. Ik heb die duw niet gezien hoor, hij sprong hoger, een duw in de rug was het niet. Waarom floot de scheids niet toen Pato een paar keer werd geduwd. Dat had niks met voetbal te maken. De scheids was niet briljant, maar hij floot zeker niet in het voordeel van 1 van de clubs.

11. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Daar komt die handsbal die een goal voorkwam en waar geen penalty voor gegeven werd nog bij. Hoop toch dat het snel beter gaat daar, gelukkig is robben weer (deels) terug!

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Was in ieder geval niet opzettelijk van Pato volgens mij. Hij kwam wel degelijk tegen Arbeloa aan, maar dat was zo zacht dat je daardoor niet hoort te vallen. Maar goed, elke voetballer valt om door niks dus kan het wel begrijpen dat hij ging liggen.

13. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Pato viel vaak en daar werd voor gefloten, iemand van Real Madrid werd onderuit gehaald en dan was er niks aan de hand en liet de scheids gewoon doorspelen. Persoonlijk vond ik de scheids echt bagger fluiten al is de uitslag wel terecht.

14. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    zondag 8 november
    17:00 Chelsea Manchester United

Nice

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wordt toch 1-2 voor United in de laatste paar minuten.

Liverpool moet thuis tegen Birmingham. Als ze dat verliezen ben je er zeker van dat Benitez zijn koffers kan pakken. Morgen gaat het ook erg lastig worden.

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    :lol: Die 3-3 van Valencia, ongelofelijk zeg.

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Daardoor me 8,50x quote weddenschap door me neus geboort :mad: Had ingezet op CSKA.

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom ben ik ook gestopt met wedden. Maar ja, misschien binnenkort maar weer eens beginnen, maakt voetbal toch weer wat interessanter.

19. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Oke hij valt vaak, hij weegt ook niks en probeert toch zijn lichaam te gebruiken. Kijk AC wel eens in de competitie en dan zet hij zijn lichaam erin en zet eigenlijk zichzelf weg. Bij die goal van hem gebeurde er volgens mij gewoon niks, behalve dat die verdediger uitgleed nadat Pato hem eruit sprong en goed scoorde.

20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Was een zuivere goal, ook waar hij geel voor kreeg vond ik een twijfel geval. Volgens mij neemt hij twee keer met zijn borst/schouder aan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina