[Muziek]Hiphop/Rap [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Modder-Eter, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Ook preordertje gedaan bij gift's online store? ;)

    Ik vind dit trouwens een vage rip. De kwaliteit van de tracks lijkt te verschillen per track en er zijn tracks verkeerd gelabelt. Misschien nog ff wachten.

    Edit: Valt blijkbaar wel mee.

    In Las Vegas is mn minst favoriete track tot nu toe, maar dat vond ik bij de snippets al de enige kuttrack, dus dat is mooi :cool:

    Wat heeft die gast toch een zieke flow _O_
     
  2. jermain

    jermain

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    18
    jup.. dus krijg een signed copy.. :D

    in las vegas vind ik ook niet zo doop.. maar dat had ik ook met powers van the craft..
    op een gegeven moment ging ik t toch regelmatig luisteren..

    z'n flow is idd baas.. altijd al geweest.. en live precies hetzelfde ook nog.. ik kreeg zowat kippenvel toen hij alphabet aerobics deed in sugarfactory vorig jaar..
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Ja, die man is echt geweldig.

    Nieuwe RJD2 album komt trouwens in januari. Ik hoop echt dat ie terug gaat naar z'n roots en het niet weer zo'n bullshit zangalbum wordt.

    Edit: Ziet ernaar uit dat het toch echt oldschool RJD2 wordt met features van Phonte en Illogic.

    De nieuwe Cunninlynguists is er nu ook.
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij klinkt inderdaad al heel goed, en dat al na 1 luisterbeurt.
    Nu op Cunninlynguists wachten, whoa!
     
  5. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap dit niet , en dan zitten jullie te ******en op mensen die games downloaden , maar met muziek doen jullie precies hetzelfde , beetje hypocriet ,niet ?
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zover ik weet heb ik nooit iemand die in dit topic post zien zeiken tegen mensen die games downloaden. En dan nog, volgens mij kopen de meeste hier gewoon de CD's als het echt een heerlijke album is.

    Maar goed, Gift Of Gab binnen gehaald net. Is even kijken of het wat is.
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zal toch altijd nog meer gedownload dan gekocht worden...

    Maar anyway, Cunninlynguists klink wéér heeerlijk!!!
    _O_
     
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben weer even een stapel muziek aan het binnen trekken, en om op het downloaden te reageren;

    Ik denk dat ik Wale en Gift of Gab niet zo 1,2,3 zal kopen, CunninLynguists eigenlijk ook niet, maar dat komt omdat ik ze niet zo heel snel tegen kom in een winkel. Bestellen wil ik opzich wel, maar vergeet ik vaak.

    Maar ik heb wel de deal, als ik een album écht hard vindt, koop ik die gewoon. Klaar.
     
  9. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Het gaat erom dat er heel vaak links gevraagd worden en dat deze ook gewoon per pm verstuurd "mogen" worden.. maar dat het forum wel tegen downloaden is hoor! echt waar!

    btw: ik ben hier niet tegen, ik pleit juist voor een download/release topic!
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Snap echt niet waarom iedereen dat album van Kid Cuddi zo goed vind.. vind het maar niets.
    Misschien zijn Sky Might Fall, Make her Say, Day 'n Night en Solo Dolo de enige goede nummers..
     
  11. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Soundtrack 2 My Life dan? Vind dat toch wel het beste nummer.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Alles is tof behalve Hyyerr. Beste vind ik Heart of a Lion en Up, Up and away. Je moet er van houden imo. Qua teksten is het niet bijzonders maar het geheel klinkt gewoon echt heerlijk. _O_

    Gift of Gab klinkt trouwens wel lekker, maar is niet echt iets dat ik veel zal luisteren.
     
  13. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee , het was ook niet persoonlijk naar iemand bedoeld , maar dan vind ik het alsnog super hypocriet van de mods om het hier wel allemaal toe te staan.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2009
  14. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een linkje voor Gift & Gab?
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Jij had zeker net de discussie gelezen en dacht grappig te zijn. Ik vind inderdaad net als ProCeela dat hier de laatste tijd een beetje te vaak om linkjes etc gevraagd wordt, dus daar ga ik vanaf nu ook op letten. Over deze uitgekomen albums praten maakt me niet uit, maar het constante gezever over de linkjes en het pm'en moet nu maar eens stoppen.
     
  16. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik wou echt een linkje want ik wou weer eens wat nieuwe rappers proberen.
     
  17. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Áls je wil downloaden, moet je gewoon op google zoeken... Snap nooit waarom mensen zo'n moeite hebben met het vinden van downloadlinks..
     
  18. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    blogsearch.google.com :)
     
  19. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik een uur geleden misschien geen tijd had, maar ik ben inmiddels al voorzien.
     
  20. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja, ik ben sneller als ik iets google dan wanneer ik hier vraag en dan moet wachten tot er iemand online komt, een link voor mij zoekt, en deze pm't naar mij..

    Maar ik weet natuurlijk niet hoe snel jij google't :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina