Forza Motorsport 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smetske

    smetske Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik dat circuit eigenlijk kiezen met die hangar. en is dat dan in time trail dat ik dat moet kiezen
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Benchmark.
     
  3. Wolfje

    Wolfje test...

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Een paar vragen:

    1) Als ik een foto wil nemen en ik heb een stuurtje aangesloten hoe draai ik om de auto heen?

    2) Zijn er geen weerseffecten bijv regen?

    :cool: Hoe kan je streep over je auto heen trekken in de paint modus? :p

    4) Ik heb het probleem dat als ik op 85% realisme rijd (op medium en manual zonder clutch) dat ik dan altijd 1e wordt, en als ik hem dan op hard zet (dus 95% realisme) dan wordt ik altijd alleen maar 8e... Wat doe ik verkeerd?

    Bedankt!
     
  4. dubbeldekker

    dubbeldekker Active Member

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Daar kan ik je niet mee helpen aangezien ik helaas geen stuurtje heb.
    2. Er zitten helaas geen weer effecten in Forza 3
    3. Gewoon een vierkante decal nemen en die zo aanpassen dat ie helemaal als streep over je auto komt.
    4. Meer oefenen, het verschil tussen medium en hard vind ik zelf ook erg groot, hadden ze eigenlijk nog een moeilijkheidsgraad tussen moeten doen..
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    1) Geen idee, heb geen stuurtje.
    2) Heb nog geen weerseffecten gezien, zou me niets verbazen als dat er idd niet in zit.
    3 ) Door een shape op je front bumper, rear bumper en top/hood te plaatsen. Volgens mij de eerste shape (vierkant) en die dan smaller maken en uitrekken met move. Als je 1 shape hebt, kun je die als het goed is saven en op andere delen te maken, zodat je snel 3 gelijke shapes hebt. Je kan ook eerst een vinyl group maken, voor als je bijv. 2 strepen naast elkaar wilt creƫren, hoef je die niet 6x te plaatsen/maken.
    4) Kun je achterhalen op welke punten je inloopt en op welke punten zij uitlopen? Wellicht hebben ze een aangepaste setup, waardoor de auto op die track nog beter presteerd. Kan ook zijn dat ze later en steviger remmen, net zonder te blokkeren, en heel snel weer flink op het gas kunnen, waardoor ze hoog accelerend de bocht uitgaan en daar uitlopen. Wellicht gebruiken ze ook meer gas loslaten, ipv echt remmen, in redelijk scherpe bochten. Ik zelf wil dan nog wel eens een tikkie op de rem geven, waarbij ik anderen zie inlopen.
    Heb het op hard zelf nog niet geprobeerd. Merk op medium wel dat de ene race makkelijk is, en bij de ander moet ik veel meer mijn best doen.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2009
  6. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Nou dan zal ik 1 maar beantwoorden:

    1) Dat kan niet! Ik vind het irritant, maarjah, gewoon je stuurtje uitzetten en controller erbij pakken.
     
  7. Wolfje

    Wolfje test...

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL that sucks ^^

    Thank voor de rest!
     
  8. rhcp

    rhcp Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    He, ik heb de gewone versie van forza 3 gekocht, alleen zit er in het spelhoesje geen kaartje om de benchmark track te krijgen? Was vanmiddag even langs de freerecordshop gegaan, maar aangezien ik het bonnentje kwijt ben geraakt willen ze niks doen. Wil hem graag hebben.. heb nog 500 ms points dus als hij te downloaden is zou dat mooi zijn.

    Pim
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Hrmmm, heb je er een dikke auto voor over??? Dan wil ik je wel een code verstrekken.

    Mijn LM editie is namelijk vandaag binnengekomen en heb daar ook weer z'n code bij gekregen. Wil hem nu eigenlijk bij de normale versie stoppen en doorverkopen, maar ach..... voor een dikke auto....
     
  10. rhcp

    rhcp Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    door mijn tentamen week heb ik nog niet veel gespeeld.. dikste auto is op het moment een renault r5 turbo met renault v6 blok geswapt en van alle onderdelen het duurste gekocht. vind dat zulke gave bakkies;). Kan me voorstellen dat je het niks vind, voor wat zou je het anders willen ruilen? kan je niet ms points naar iemand anders account versturen?
     
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Als jij tzt voor (nog overeen te komen CR) een miata van me koopt dan krijg jij die code..... ben namelijk CR aan het sparen voor een dikke oldtimer!!\o/

    OH enne endurance doen met een hired driver levert je al 80k op in een uur. Die kun je kiezen bij de events.... zo spaarde ik eerst geld nu enkel nog via de auction house.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2009
  12. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Die LE code is anders als de Benchmark code he? Ik moet nog zon Le code hebben :p Maar heb gehoord dat die misschien binnenkort verkocht worden voor punten..
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2009
  13. rhcp

    rhcp Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas ondersteun je geen pm dus even via het forum dan. Aan hoeveel CR zit je te denken? ik zou evt vanavond alles kunnen verkopen en kijken hoever ik kom. dan laat ik vanavond ook die hired driver lopen.
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Joh, al doe je het over een week.... gewoon lekker spelen, dingen kopen en over een poosje aan mij die CR geven.... komt dan best goed. Het is me meer te doen om jou te helpen! :)




    Uiteraard, maar de LE code krijgt hij natuurlijk ook niet.... heb niet voor niets net een LE gekocht..... :x

    Heb ik overigens ook begrepen, maar wilde niet wachten.... moet rijden in een Porsche GT3 RSr
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2009
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    ..
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2009
  16. rhcp

    rhcp Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    oh top, dan komt het helemaal goed.. hoeveel cr wil je hebben?
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Roep eens wat.... oh enne stuur me even een mail zodat ik je de code kan geven.....

    ga ik hem voor je openkrassen, spannend!!! ;)

    EDIT: Heb je mail ontvangen en de code is verstuurd.... ben benieuwd wat ik er uiteindelijk voor terug krijg.... spannend weer! :b:


    Vraagje bij mijn gamertag staan maar drie sterren en bij velen vijf...... hoe komt dat?? Anders gezegd hoe kom ik ook aan 5 sterren!?
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Aardig zijn op Live en niet dubbelposten op Xboxworld.
     
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Hmmm, zal mijn best eens gaan doen en de edit-knop vaker gebruiken. :p
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina