1) Geen idee, heb geen stuurtje.
2) Heb nog geen weerseffecten gezien, zou me niets verbazen als dat er idd niet in zit.
3 ) Door een shape op je front bumper, rear bumper en top/hood te plaatsen. Volgens mij de eerste shape (vierkant) en die dan smaller maken en uitrekken met move. Als je 1 shape hebt, kun je die als het goed is saven en op andere delen te maken, zodat je snel 3 gelijke shapes hebt. Je kan ook eerst een vinyl group maken, voor als je bijv. 2 strepen naast elkaar wilt creƫren, hoef je die niet 6x te plaatsen/maken.
4) Kun je achterhalen op welke punten je inloopt en op welke punten zij uitlopen? Wellicht hebben ze een aangepaste setup, waardoor de auto op die track nog beter presteerd. Kan ook zijn dat ze later en steviger remmen, net zonder te blokkeren, en heel snel weer flink op het gas kunnen, waardoor ze hoog accelerend de bocht uitgaan en daar uitlopen. Wellicht gebruiken ze ook meer gas loslaten, ipv echt remmen, in redelijk scherpe bochten. Ik zelf wil dan nog wel eens een tikkie op de rem geven, waarbij ik anderen zie inlopen.
Heb het op hard zelf nog niet geprobeerd. Merk op medium wel dat de ene race makkelijk is, en bij de ander moet ik veel meer mijn best doen.
Laatst bewerkt: 4 nov 2009