ja, dat viel mij ook al op dit seizoen Nog geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld Over Romero heeft hij trouwens ook wel gelijk, toch vaak niet scherp genoeg, net als bij Ajax die goal van Emanuelson.
Klopt, hij mag wel weer wat meer temperament tonen. Denk dat hij bang is dat hij dan gelijk weer deuren gaat meppen
Dat is goed nieuws AZ krijgt heel weinig ruimte om dingen te creƫren. Zoveel korte passjes worden onderschept of nog even aangetikt. Grr 2-0, mooie actie trouwens hoor
Kan gunstig zijn voor AZ. Meer kans op de 2e plek, maar als het mis gaat minder kans op de 3e. Beetje dubbel dus.
Lekkere beweging van Nasri. Jammer dat Moreno, die ik toch wel lekker vind spelen vanavond, er zo voorbij vliegt.
Arsenal op 2-0 Ik heb niet echt het idee dat Arsenal op 100% speelt, ze zijn wat slordig af en toe. Maar ook AZ is niet altijd even scherp. Wel al een paar mooie aanvallen gezien van Arsenal.
Aardige eerste helft, Arsenal laat toch wel een aantal keer wat moois zien alleen is de afronding dan niet helemaal perfect. Hopelijk 2e helft ook wel aardig.
Ben het helemaal met je eens. AZ kan met dat snelle spel gewoon niet mee. Was ook wel te verwachten, maar je hoopt toch altijd op een puntje dan. Zit er helaas niet in. Hoop nu dat Arsenal het rustig aan doet en AZ er nog 1 inprikt in verband met het doelsaldo.
alle respect voor Arsenal. Spelen op een hoger niveau het voetbal dat AZ jaren speelde. Snelle uitvallen met goede combinaties.
Ach, we verliezen wel in stijl. Daarom waren Arsenal en AZ ook altijd mijn favoriete teams, ze speelden met flair. Jammer dat het bij AZ verdwenen is, toch blijft de voorkeur een beetje hangen.
Als Koeman straks een sneltrein pakt en Co terugkomt zal dat wel weer terug keren Al was ik afgelopen jaar blij dat AZ eens wat minder naief en wat volwassener speelde. Steeds mooi spelen, maar niks winnen is niet leuk. AZ heeft onderhand trouwens ook al een handvol schoten/kansen gehad. Schiet er eens 1 in zeg missen dit seizoen zoveel kansen.
AZ moet niet naief en volwassen spelen, dan zijn de wedstrijden zo saai. Liever mooi spel, en dan af en toe verliezen.