Wat een compleet gestoorde avond zeg. Ben drie keer dood gegaan vanavond. Zo'n dramatische eerste helft, zonder enige strijd of aanvalslust en dan zo'n felle tweede. Het is werkelijk schandalig om te zien hoe Inter kan voetballen als ze gewoon vol strijd leveren. Niet dat het voetballend nou briljant was, maar je ontwikkelt wel een enorme druk én vier of vijf grote kansen in een helft tegen een prima ploeg, wat Kiev toch écht is, dat bewezen ze vandaag ook weer.
Ik ben zó ongelofelijk blij, en zo ongelofelijk boos tegelijk. Hoe sommige spelers over het veld liepen was vreselijk. Gelukkig hebben ze het wel volledig goed gemaakt, waarvoor chapeau.
Met drie punten naar Barcelona was over en sluiten geweest, nu draai je in drie minuten de rollen om en is verlies in Camp Nou niet eens direct funest. We hebben wel weer ENORM af moeten zien als Intersupporters met slecht voetbal en de hele avond pech (goal van Sheva werd van richting veranderd), maar het was het goddomme wel waard, omdat het voetballend beter werd en het geluk uiteindelijk eindelijk een keer onze kant op viel in de CL.
Helemaal gek!
En dan zie ik achteraf ook nog eens dat Fiorentina er uitstekend voor staat en nog een puntje moet halen om door te gaan. Wordt nog moeilijk, maar thuis tegen een uitgespeeld Lyon moet dat met volle strijd mogelijk zijn, en anders bikkelen als gekken op Anfield! Jammer voor Liverpool, ik heb diepe sympathie voor ze, maar ik zie momenteel liever Viola doorgaan voor het Italiaanse voetbal.
Laatst bewerkt: 5 nov 2009