De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 22 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een compleet gestoorde avond zeg. Ben drie keer dood gegaan vanavond. Zo'n dramatische eerste helft, zonder enige strijd of aanvalslust en dan zo'n felle tweede. Het is werkelijk schandalig om te zien hoe Inter kan voetballen als ze gewoon vol strijd leveren. Niet dat het voetballend nou briljant was, maar je ontwikkelt wel een enorme druk én vier of vijf grote kansen in een helft tegen een prima ploeg, wat Kiev toch écht is, dat bewezen ze vandaag ook weer.

Ik ben zó ongelofelijk blij, en zo ongelofelijk boos tegelijk. Hoe sommige spelers over het veld liepen was vreselijk. Gelukkig hebben ze het wel volledig goed gemaakt, waarvoor chapeau.

Met drie punten naar Barcelona was over en sluiten geweest, nu draai je in drie minuten de rollen om en is verlies in Camp Nou niet eens direct funest. We hebben wel weer ENORM af moeten zien als Intersupporters met slecht voetbal en de hele avond pech (goal van Sheva werd van richting veranderd), maar het was het goddomme wel waard, omdat het voetballend beter werd en het geluk uiteindelijk eindelijk een keer onze kant op viel in de CL.

Helemaal gek!

En dan zie ik achteraf ook nog eens dat Fiorentina er uitstekend voor staat en nog een puntje moet halen om door te gaan. Wordt nog moeilijk, maar thuis tegen een uitgespeeld Lyon moet dat met volle strijd mogelijk zijn, en anders bikkelen als gekken op Anfield! Jammer voor Liverpool, ik heb diepe sympathie voor ze, maar ik zie momenteel liever Viola doorgaan voor het Italiaanse voetbal.

Laatst bewerkt: 5 nov 2009
  2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    vond Sneijder goed spelen (van wat ik zag op de samenvattingen, die natuurlijk niet veel zeggen). Hoe was hij de hele wedstrijd?

3. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Zeer matig. Tweede helft iets minder matig, maar nog altijd beneden pijl voor zijn doen. Komt ook omdat Inter een stugge ploeg heeft met weinig beweging, maar áls die beweging er is is Sneijder goud waard.

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja weet ook niet of Sneijder wel een speler is die bij een team als inter goed kan functioneren. Ligt echt aan de vorm van de dag neem ik aan. Want kwaliteit hebben ze zeker in huis.

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Sneijder past uitstekend bij Inter, alleen dan moet Inter wel naar de mogelijkheden voetballen, en niet van dat passieve kutvoetbal spelen waar ik 90% van de wedstrijden naar zit te koekeloeren.

Maar zélfs in de slechte wedstrijden is hij vrij vaak van waarde. Hij heeft nu al diverse belangrijke assists gegeven, twee keer in de laatste minuut de winnende gemaakt en ook met een vrije trap al een keer de winnende binnengeschoten. Z'n karige transfersommetje dus nu al dubbel en dwars waard *)

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zal het ook maar even toegeven, die knal van Babel ramde mooi de netten in. ;)

Sneijder was echt goed. Alleen in de samenvatting al was goed te zien hoe vaak Sneijder iemand vrij voor de goal kan zetten. Inter had er meer moeten maken gister.

7. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Vond Arshavin goed spelen hoor, 3 assists ook!
    Heerlijke (soms wat arrogante) combinaties gezien van Arsenal gisteren. Mensen aanspelen terwijl ze gedekt staan door 3 man etc., dat soort dingen:cool:

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  9. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Haha nice:9

10. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Staat op youtube zo'n comment;

Volgens mij denkt hij dat ook, wat voor geluiden maakt die gast...

Maarja, wel zieke skills hoor

11. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    En toch raakt de bal er eentje. O-)

Benieuwd naar vanavond btw. :)

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    PSV? Ik gok op een 0-1. Zomaar een gok. :+

13. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg Ajax 0 - 2 en PSV 1 - 2.

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Na de afgelopen twee dagen (drie maal winst voor de Italianen, gelijkspel tegen Madrid, en ze liggen allemaal prima op koers om door te gaan voorlopig) hoop ik ook weer op een mooie dag voor Nederland. Moet kunnen. Ajax speelt tegen een Dinamo zonder spelmaker en topspits Mandzukic en zonder publiek. PSV is erg sterk en heeft Kopenhagen vorige keer al zoek gespeeld. Twente aast op revanche tegen het kleine Sheriff (thuis) en Heerenveen won uit al bij Hertha, dus met een beetje opportunistisch voetbal zie ik ze ook thuis wel winnen.

Zou toch fantastisch zijn, vier keer winst!

Cool spel, maar ik vraag me af of meneer Ferguson het ook kan waarderen :+

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ajax gaat vanavond wel winnen. 1-0 of 2-0. Wel een zuinige overwinning want ik denk niet dat ze er bijster veel zin in hebben.

PSV en FC Twente winnen ook. Heerenveen allicht, maar dat gaat moeilijk worden.

16. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Hahaha echt hea!

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Krijgen waarschijnlijk eindelijk Sport 1 & Eredivisie live. :)
    Hoef ik ook niet meer naar die geweldige streams te kijken.

Ontopic:

Wat denken jullie, word het nog wat?

18. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo met de trein naar de Grolsche Veste, hoop op een sfeervol avondje met een mooie overwinning. Maar ik denk dat het zeer lastig gaat worden.

19. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Het wordt lastig, maar ik zie geen reden waarom ze niet zouden kunnen winnen en waarom Lyon niet van Fiorentina kan winnen. :thumbs:

20. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Eens zien wat Ajax gaat doen nu. Zal wel een saaie wedstrijd worden zo zonder publiek en Leo weer met zijn commentaar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina