Het Werk, Inkomsten & Ervaringen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 15 okt 2008.

1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Mwa, wen je aan dat spiegelen.
    Als je in je hoofd houdt dat het ook echt kutwerk is dan blijft het klote :)
    Donder een kratje aan de kant en ga gewoon staan/hurken, ben je veel sneller.....

En doe is een paar stappen achteruit, dan zie je in 1 oogopslag waar de gaten zitten :+

2. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Spiegelen wen je vanzelf aan, na een tijdje doe je het gewoon zonder moeite.

*Spreekt uit ervaring want ik had in het begin ook een hekel aan spiegelen.

3. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een gang perfect heb gespiegeld (hak potjes bijv.) dan geeft dat mij ook echt voldoening, al helemaal als ik er ook een compliment over krijg.:+

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Dat heb ik bij paksappen :+

Al hoef ik gelukkig niet vaak meer te spiegelen :)

5. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb net de week van 's ochtends kranten gooien klaar :)

Bevoel me wel goed, einde van week werd ik wel best moe :9

Eigen wijk ga ik voorlopig nog niet doen omdat ik nogal verslaap gevoelig ben :+ Ik help maat af en toe mee om toch wat geld te verdienen :)

6. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Een jaartje gewerkt bij de Hoogvliet, maar heb altijd een hekel aan dat spiegelen gehad. Nou bij de Shell is het gelukkig niet zo groot :+

7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Gesprek ging goed, maarja ben wel een 18jarige. Ik merk het wel. Kan in ieder geval niet nog een maand zonder loon.

8. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Ik ben volgende week aan de beurt, solli gesprek met een shopmanager uit zwolle van The Phone House. De functie waarnaar ik solliciteer is dan ook Shopmanager.

Ik zelf heb niet op de vacature gereageerd uit mezelf maar werd gebeld door cwi of ik interesse had. Nou om een lang verhaal kort te makien, is iemand van jullie shopmanager ergens of kent het bedrijf The Phone House? *)

9. Timo12

Timo12 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand suggesties voor een baantje voor een 16 jarige? Ik heb de lokale supermarkten al geprobeerd maar die hebben niemand nodig.

10. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    pffff, net terug van werk. Iemand anders had me gebeld of ik kon invallen...
    Ik had ja gezegd... We moesten anderhalf uur overwerken. Ik heb dus 4 uur gewerkt constant dus zonder pauze :9 ben best moe nu

11. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Vorige week sollicitatiegesprek gehad bij Veldmark, een promotiebureau..iemand die ervaring met ze heeft?

12. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Op mijn werk zoeken we nog mensen, dus ik dacht ik doe hier een oproep. Het is op de afdeling debiteuren bij Santander Comfort Card in Utrecht. Wat je vooral zal doen is mensen bellen die hun lening niet hebben betaald en daar afspraken mee maken. Ik doe het nu ruim een jaar en tis leuk werk op een gezellige afdeling.

Enige voorwaarde is dat je minimaal 19,5 uur moet werken en dat is best veel. Ik red het wel door gewoon één dag doordeweeks, een avond en dan een zaterdag te werken. Verder verdient het wel chil, int begin verdien je met deze werktijden rond de €750 per maand en je kan elk jaar loonsverhoging krijgen als je goed je werk doet. iig, mocht je interesse hebben stuur me even een pm!

13. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Dat lijkt me echt een leuk baantje.. alleen jammer dat het in Utrecht is :+

14. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Hebben ze reiskostenvergoeding?

15. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Yup. Weet niet precies hoe het zit aangezien ik dichtbij woon en het voor mij niet geld. Maar vanaf 10 km ofzo krijg je kosten vergoed.

16. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, ik kan er nu nog niet zoveel over zeggen maar ik houd het wel in gedachten of zo, ik zit nu een beetje in een gecompliceerde situatie qua werk/wonen en zo maar ik zie wel. :)

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vraag me af of iemand hiermee ervaring heeft.

In Januari van dit jaar ontving ik WW van het UWV, omdat ik net werkeloos was geraakt na 9 jaar werken. In maart kreeg ik echter werk voor 3 maanden. Ik heb meteen doorgegeven aan mijn consulent van het UWV dat ik in loondienst was en of zij mij uit het systeem kon halen en dus geen WW meer ging ontvangen.

Echter kijk ik na die 3 maand werken op mijn rekening en zie gewoon dat ik maart-mei gewoon WW ontvangen heb. Ik heb dit niet doorgegeven, ik heb gewoon besloten om dit zo te laten en ik zie wel of ze erachter komen of niet. De vraag is dus, komen ze erachter en wanneer is dat? Kan ik dan een boete verwachten? Zo ja...hoeveel?

18. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Als je kunt bewijzen dat je het doorgegeven hebt is het hun probleem. Dan gewoon voorlopig op je spaarrekening zetten en niet gelijk uitgeven.

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ze komen er altijd achter. Je kan het beter nu meteen aangeven en op die manier jezelf indekken, waardoor de kans op een boete een stuk lager wordt, dan dat ze er zelf achter komen en je zeker weten een boete geven.

Dat is namelijk bij een kennis van mij gebeurd. Al had hij wel een stuk langer nog WW gehad.. (Jaren)

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Dat kan ik zeker, ik heb alle emails nog die ik naar mijn toenmalige consulent stuurde. Haar laatste email was met de vraag of ik haar mijn burger-servicenummer kon geven en dan was het klaar. Ik zit nu in de bijstand, dus heb niks met met UWV te maken, maar toch.

Laatst bewerkt: 25 nov 2009

Deel Deze Pagina