Pincher is geloof ik dat ding wat qua omvang wel wat van een tank wegheeft (daarom rende ik er ook van weg eerst
) en wat je herhaaldelijk tegen de grond slaat als die je te pakken heeft. Hij is wel snel dood. Weet niet hoe die heet, dacht dat het pincher was, mja.
En ik vorm geen mening over het hele spel, maar over de kern van het spel, en die is imo
(hij zegt duidelijk "imo", dus een mening) minder dan in L4D, wat betreft de hele beleving ervan. Betekent dit dat ik L4D2 suf vind en niet ga spelen? Nee, allerminst. Het bekent slechts dat ik -op dit moment- niet verwacht dat het voor mij het eerste deel gaat overtreffen.
(Een meer dan duidelijke zin waarin hij zijn mening vormt en het nog een kans geeft, mocht er nieuwe info komen)
Clown en mudmen nooit van gehoord, maar ik verwacht niet dat 2 extra special infected veel voor mij
(Voor hem, weer een eigen beleving, heel normaal op een forum) zullen veranderen. Onbrandbare zombie klinkt meer als een common die vuurresistent is. Telt die zombie in een MEpak dan ook als special infected?
Scavenger mode heb ik niet gezien nee, is dat een nieuw iets in de versusmode? Want de campaign vind ik interessanter dan de versusmode.
Klik om te vergroten...