1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Left 4 Dead 2

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 1 jun 2009.

1. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En net zei je nog dat het vooral om de gameplay draait. En als mensen deze op basis van de demo matig vinden, kunnen ze een spel goed beoordelen, aangezien het vooral om gameplay zou gaan.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wat een haat hier allemaal voor L4d2 , ben ik dan de enige die er wel naar uitkijkt om straks lekker met 4 maten zombies af te knallen?

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Anders wordt Koelkas even lekker gebasht. Zijn houding is misschien niet de meest volwassene maar het is sneu om met zijn allen op hem te pissen. Zelf vind ik uiteraard niet dat het grafische in de buurt komt van spellen als Uncharted 2 of Modern Warfare 2 maar het is grafisch ook niet slecht. Er zijn constant veel tegenstanders en dat bij een soepele framerate. Items en tegenstanders zijn/ spawnen steeds ergens anders top werk dus.

L4d1 is qua replay één van de spellen die zeker als voorbeeld kan worden genomen. Verschillende niveaus plus dat elk level steeds weer anders is. Nieuwe personages, nieuwe wapens, nieuwe levels, grafische update, nieuwe gameplay modi. Dit spel is alles behalve een upgrade. Ik heb de demo al iets teveel gespeeld wat mij blij ermee maakt dat ik het spel al heb besteld via Gamehubs. Krijg hem 2 weken na de release maar dat geeft niet. Ik hoorde ook iets over een Modern Warfare 2.

Ik heb verder ook een preview gemaakt (komt in online magazine Ewouder) dus ®©

4. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die koekepan echt geniaal! 8)
    Ook echt met dat geluid :cool:

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Tja, het is een graphics engine uit 2004. Vind je het gek dat het niet meer mee kan met de nieuwste games? :+

6. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omg, jij bent echt niet snugger he? Die is niet de gameplay die het uiteindelijke spel kent. Er zijn vele dingen weg gelaten, zoals: 25 wapens, 3a4 modes, 23 chapters en uncommon infected zijn weg gelaten. Dit kun je niet zien als het totaalpakket. Dit is nog maar de helft van de uiteindelijke gameplay. Hierin is de speler nog niet uitgebreid getest.

Je kunt de game pas beoordelen als je het uiteindelijke spel hebt. En de game ziet er gewoon goed uit. En ben niet de enige, geloof me.

Laatst bewerkt: 6 nov 2009
  7. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Nope left 4 dead fanboy meld present!

8. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een pak wapens verandert geen drol aan de gameplay hoor, aangezien het in de basis dezelfde wapens zijn. Uiteindelijk heb je een assault rifle, submachine gun, sniper, pistool en melee wapens. Een andere sprite en een ander geluidje verandert echt helemaal niets aan de beleving. Je kunt al een goed beeld van de kern van het spel krijgen door de demo te spelen, namelijk van de gameplay. Dat zeg je nota bene zelf, en nu val je mij er op aan? :emo:
    De modes zijn daarnaast voorzover i kweet hetzelfde? Behalve realism mode, maar verwacht maar niet meer dan een hogere moeilijkheidsgraad en een onzichtbare HUD of iets. Chapters veranderen wel wat aan de gameplay, maar de kern ervan zal hetzelfde blijven, of het zich nou in een stad overdag afspeelt of 's avonds in de jungle. Uncommon infected zitten toch echt wel in de demo. Pinchers, boomers, spitters, tanks, jockeys, smokers, witches, hunters, ik ben ze allemaal tegengekomen in de demo. Heb je de demo überhaupt wel gespeeld? 8)

Laatst bewerkt: 7 nov 2009
  9. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vraag ik me eerder aan jou af? Een pincher? Waar the hell haal je dat nou vandaan. En ja je kunt er een soort mening over vormen. Maar je berust je mening op 2 chapters? En nee ben ze niet allemaal tegen gekomen. Ben jij een clown, mudmen, onbrandbare zombies tegengekomen? Nee inderdaad, dat dacht ik al. Ook ben ik niet de laying witch tegen gekomen.

Ooit van scavenger mode gehoord? Nee, dan heb je waarschijnlijk de demo niet ogpestart, want dat staat meteen in de intro/main menu.

10. Laat ze lekker, als je het spel niet kunt spelen zal je toch ook zeggen van jah wat een kut spel!

Ze kunnen het niet aan vandaar dat ze zitten te rotzooien.

L4d1/2 is leuk en ik vind beeld wel mooi ervan.

11. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pincher is geloof ik dat ding wat qua omvang wel wat van een tank wegheeft (daarom rende ik er ook van weg eerst 8)) en wat je herhaaldelijk tegen de grond slaat als die je te pakken heeft. Hij is wel snel dood. Weet niet hoe die heet, dacht dat het pincher was, mja.
    En ik vorm geen mening over het hele spel, maar over de kern van het spel, en die is imo minder dan in L4D, wat betreft de hele beleving ervan. Betekent dit dat ik L4D2 suf vind en niet ga spelen? Nee, allerminst. Het bekent slechts dat ik -op dit moment- niet verwacht dat het voor mij het eerste deel gaat overtreffen.
    Clown en mudmen nooit van gehoord, maar ik verwacht niet dat 2 extra special infected veel voor mij zullen veranderen. Onbrandbare zombie klinkt meer als een common die vuurresistent is. Telt die zombie in een MEpak dan ook als special infected?
    Scavenger mode heb ik niet gezien nee, is dat een nieuw iets in de versusmode? Want de campaign vind ik interessanter dan de versusmode.

12. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, want als je over pinchers begint:9.

En @ Dirjan, dat is een charger. Geen pincher, misschien pinched hij je wel, maar het heet een charger. En scavenger mode is een mode waarbij de survivors in een level, gas tanken moeten verzamelen om een fuel vol te gooien. Er zijn 2 rondes. En het ligt er maar net aan welk team de meeste punten haalt. De infected moeten die tegenhouden.

Ik kan echt niet wachten, heb er nog meer zin in dan Mw 2. Hoe gek het ook klinkt! En dat zijn inderdaad geen special infected, maar uncommon infected. Die je op een speciaal manier moet doden. En ik ben het er mee eens dat deze chapter minder waren dan die van l4d 1. Maar ik zit meer te wachten op da winkelcentrum, oliefabrikage en dat moeras.

13. Oke! Dan haal je Left4dead2 gewoon niet, probleem opgelost.
    Charger is een goed bedacht S infected, gebruik hem goed en je hebt zo 2 man dood.

14. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Wat een zeikerds, ze kunnen het gewoon niet, en moeten per se een spel hebben, die ze in hun eentje moeten spelen. Ze hebben gewoon geen geduld, en willen heel het spel door rushen. Vervolgens lukt hen dat niet, en gaan ze janken om vervolgens het spel de grond in te boren. Losers.

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ach hou toch op man. Je mag geen negatief ding zeggen over dit spel en je loopt in je ééntje die hele thread te domineren met je fanboy gedrag. Ik weet dat je blijft ontkennen dat dit niet het geval is maar schijnbaar kijken er zeer veel leden toch zo tegenaan. Ik word het zelf ook aardig beu nu. Men mag niets negatiefs zeggen en moet stil zijn en gewoon het spel niet kopen, wat een complete nonsens. Accepteer het gewoon dat niet iedereen dit spel even tof vind en laat die discussie een beetje in leven. Gaat helemaal nergens meer over dit. Ik zie helemaal niets vreemds aan die post van Dirkjang en vervolgens wordt hij gelijk weer compleet afgebrand.

Om die post even te ontleden:

16. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij beweerde dat ik de demo niet had gespeeld. Vervolgens zegt hij dat er een zogenaamde pincher rondloopt in left 4 dead 2. Ja dat noem ik lachwekkend, en hilarisch. En een reden waarom ik denk dat hij het spel niet aankon. Want er word wel degelijk om de minuut CHARGER geroepen, en aangezien hij het een pincher noemt, is hij waarschijnlijk 1 keer door hem gepinched. En vervolgens meteen het spel uitgezet. Hij kon niet winnen en vervolgens legde hij hem meteen weg.

En dan gaat hij hier l4d 2 af zitten zeiken. Als je het spel niet leuk vind ga hier dan niet zitten zeiken. Hij is kwalitatief wel degelijk een van de betere spellen van 2009. Ach ja, houden jullie(mensen die l4d 2 af zitten te zeiken) je maar bezig met call of duty, waar je wel gewoon de rambo uit kunt hangen.

Ben je mijn gedrag beu? Moet wel zeggen dat jullie Mods een erg kort lontje hebben op dit forum,

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dat is dus mijn punt. Je mag hier geen negatief ding over l4d2 zeggen, ook al heb je alle info tot je beschikking en de demo gespeeld. Lees je eigen posts eens na zou ik zeggen, heeft niets met een kort lontje te maken want het zijn niet alleen de mods die het is opgevallen. Er zijn ook zat leden die deze thread nu liever ontwijken omdat ze toch niets mogen zeggen.

Gewoon even een paar voorbeelden:
    Oogt allemaal niet geweldig voor mensen die net in deze thread komen kijken. Die zullen hem ook al snel weer weg klikken.

18. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke daar heb je een punt. Mijn excuses daarvoor. Ik zal tegenwoordig wat beter op mijn woorden letten.

Maar ff deze hele discussie terzijde. Zijn er leaderboards bij left 4 dead 2? Zo ja, tellen die leaderboards dan ook het totaal aantal zombie kills die je hebt gemaakt?

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Lijkt me wel leuker als er leaderboards zijn zoals bij COD:WaW. Zat er in deel 1 dan geen leaderboard?

20. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, alleen bij de survival mode, hoeveel minuten je hebt overleefd. Maar het zou echt ontzettend gruwelijk zijn, als je je totale zombie kills kan showen! Ik weet dat er een leaderboard komt, maar of de totale kills daar bij staan. Laten we maar hopen!

Deel Deze Pagina