Bij richochet ketsen de kogels van de muren af.
HQ pro is hetzelfde als normale HQ. Alleen nu krijg je te zien waar de HQ is. 30 sec later word hij actief en dan kun je hem pas innemen. Opzich wel een mooie want bij CoD 4 was het vaak zo het andere team dan erbij spawned nadat ze de volledige 65 punten hebben behaald. Verder moet je nu 200 punten halen i.p.v. 250. Afgezien daarvan precies hetzelfde.
Door muren heen schieten is bijna hetzelfde. Bijna als in, Deep impact is nu veranderd door FMJ (Full metal jacket). En dat is dan dus een attachment i.p.v. een perk. Dus als je door muren heen sproeien leuk vond in CoD 4 zul je nu dik 300 kills moeten maken voordat je echt lekker door muren heen kan sproeien. RPD + Stopping Power + FMJ = over en uit door de muren heen
Verder zijn er niet zo veel grote veranderingen. De kill streaks zijn goed uit gebalanceerd. Bij de 11 kills kun je dan kiezen voor een chopper of een AC130. Maar geef mij de AC130 boven de chopper gunner any day
Met de AC130 kán je heel veel kills maken... Mits de tegen partij buiten loopt. Maar de meeste gaan snel naar binnen óf vuren raketten op je af (schieten op een AC130 heeft géén nut). De flares worden automatisch afgevuurd btw.
De nuke is simpel weg lame. Nog geen een in een match tegen gekomen en denk ook zeker niet dat dat vaak zal gaan gebeuren. Als je maar 3 kill streaks mag uit kiezen is het simpelweg niet de moeite waard om een nuke uit te kiezen. Doe dan maar predator missle, emergeny airdrop en een AC130. Of voor de mensen die meer moeite hebben met mensen neer knallen UAV, Counter-UAV en predator missle.
Die care packages zijn wel vet handig. Zo kunnen newbies ook eens ervaren hoe het is om met een AC130 te vliegen. Mijn vriendin geef ik mijn "grotere" kill streaks weg die in de care packages zitten. De kans dat zij 11 achter mekaar af knalt is relatief klein (alhoewel ze het wel beter doet) en zo kan ze het tóch nog ervaren
Nou idd
1 van mijn favo classes ; 50 call silenced, AA-12 silenced, Claymore, Scavanger (iedere keer als je ammo op pakt worden je claymores óók bij gevuld), Stopping power Pro, Steady aim pro.
Klik om te vergroten...