1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Plaatjes van Weapons en Attachements doen het niet: Hotlinking Disabled.
     
  2. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, weet iemand een manier om ze goed te krijgen? Of moet ik ze op Imageshack zetten?

    Barret 50 call silenced:_O_
     
  3. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Op imageshack zetten ;)
     
  4. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Het begint nu toch irritant worden. Dat CoD 4 ben ik echt zat, ff snel dinsdag zijn !!
     
  5. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal het z.s.m op imageshack zetten.
    Trouwens, ik speelde net bij een kameraad Splitscreen en daarbij kregen we ook XP en we rankte zelfs!
    Waarvoor is dit ranken, toch niet voor de algemene Multiplayer?:eek:
    Anders kan je keihard boosten
     
  6. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, deze tellen alleen voor de offline-multiplayer. Geen zorgen:)
     
  7. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij richochet ketsen de kogels van de muren af.

    HQ pro is hetzelfde als normale HQ. Alleen nu krijg je te zien waar de HQ is. 30 sec later word hij actief en dan kun je hem pas innemen. Opzich wel een mooie want bij CoD 4 was het vaak zo het andere team dan erbij spawned nadat ze de volledige 65 punten hebben behaald. Verder moet je nu 200 punten halen i.p.v. 250. Afgezien daarvan precies hetzelfde.

    Door muren heen schieten is bijna hetzelfde. Bijna als in, Deep impact is nu veranderd door FMJ (Full metal jacket). En dat is dan dus een attachment i.p.v. een perk. Dus als je door muren heen sproeien leuk vond in CoD 4 zul je nu dik 300 kills moeten maken voordat je echt lekker door muren heen kan sproeien. RPD + Stopping Power + FMJ = over en uit door de muren heen ;)

    Verder zijn er niet zo veel grote veranderingen. De kill streaks zijn goed uit gebalanceerd. Bij de 11 kills kun je dan kiezen voor een chopper of een AC130. Maar geef mij de AC130 boven de chopper gunner any day ;)

    Met de AC130 kán je heel veel kills maken... Mits de tegen partij buiten loopt. Maar de meeste gaan snel naar binnen óf vuren raketten op je af (schieten op een AC130 heeft géén nut). De flares worden automatisch afgevuurd btw.

    De nuke is simpel weg lame. Nog geen een in een match tegen gekomen en denk ook zeker niet dat dat vaak zal gaan gebeuren. Als je maar 3 kill streaks mag uit kiezen is het simpelweg niet de moeite waard om een nuke uit te kiezen. Doe dan maar predator missle, emergeny airdrop en een AC130. Of voor de mensen die meer moeite hebben met mensen neer knallen UAV, Counter-UAV en predator missle.

    Die care packages zijn wel vet handig. Zo kunnen newbies ook eens ervaren hoe het is om met een AC130 te vliegen. Mijn vriendin geef ik mijn "grotere" kill streaks weg die in de care packages zitten. De kans dat zij 11 achter mekaar af knalt is relatief klein (alhoewel ze het wel beter doet) en zo kan ze het tóch nog ervaren :)

    Nou idd _O_

    1 van mijn favo classes ; 50 call silenced, AA-12 silenced, Claymore, Scavanger (iedere keer als je ammo op pakt worden je claymores óók bij gevuld), Stopping power Pro, Steady aim pro.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2009
  8. Wat jammer dat je alles opnieuwe moet halen lol lol lol de lol lol lol lollolol

    Rank reset (L)
     
  9. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Wat een humor:'-(
     
  10. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik weet het niet hoor met die MP.

    Ik vind het steeds gayer worden. CoD4 vond ik al reaped door al die perks en spray geweren. Ik vond het vaak een zooitje met allemaal ontploffingen, sprayers, en helikopters. Maar waar het echt om gaat, de skills, worden steeds minder belangrijk.

    Als ik dan al zie wat deze MP weer allemaal erbij gooit, met nog meer perks, nog meer spray mogelijkheden en ziekelijk veel nieuwe killstreaks wordt het alleen maar erger.
    Wordt een grote zooi geloofijk online. Ik geloof dat je niet eens meer een gebouw uit kan komen omdat er overal wel heli's rondvliegen, airstreaks vallen of automatische guns gemonteerd staan.


    Nee geef mij maar lekker CoD2 dan, waar het toch echt op snelheid, teamwork en aim aankwam.:9
     
  11. jeffie112

    jeffie112 Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet het ook nog maar eens zien met de MP.
    Cod 2 was inderdaad echt een waanzinnig spel. Maar vind eerlijk gezegd nu met de perks en alles erbij alles een beetje te overdreven bij Cod 4 en nu bij MW2.

    Ik wacht het wel af, en hoop dat het allemaal beetje meevalt.
     
  12. TruthLies

    TruthLies Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    :+
     
  13. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet erg hoor. Ik ken alle mappen al uit mijn hoofd. En dat scheelt al een hoop ;)

    Valt reuze mee allemaal hoor. Het is echt uit gebalanceerd :thumbs:

    Nu was MW2 sowiesow al een must-buy voor mij maar goed. Ik maakte me ook enigszins zorgen of alle nieuwe dingen wel zoveel meerwaarde hebben en dat heeft het ook gewoon.

    Aantal perks zijn juist omlaag gehaald. Sommige zijn eruit gehaald, sommige zijn bij mekaar gevoegd (steady-aim is steady-aim, maar zodra je steady aim pro haalt krijg je ook iron lungs bijv.) en andere zijn net zo oud en vertrouwd (stopping power bijv.).

    Wat betreft heli's/harriers. Tja. De eerste launcher die je krijgt heeft al een lock-on functie. Dus heli's zijn nu heel snel uit de lucht te knallen. De attack helicopter, pave-low en harrier hebben allemaal géén flares oid. Dus iedere raket zal dan ook gewoon raak zijn. Daarnaast kun je nu ook de UAV van de tegenstander uit de lucht knallen met 1 raket.

    Kwa ziekelijke kill streaks... Valt ook wel weer mee gezien je er maar 3 uit mag kiezen. Die sentry guns zijn zo neer te halen met 1 knife en je kunt ze flashen/stunnen. Alhoewel slim geplaatste sentry guns idd best k*t zijn maar goed. Team work ! Team work!
     
  14. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je Steady Aim Pro hebt, dus Iron Lungs, valt dan je Steady Aim weg of zit die erbij in?
     
  15. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou tzit zo. Je begint met steady-aim. Dit is gewoon de steady-aim zoals je gewend bent. Zodra je iets van 100 kills met steady-aim in je class heb gemaakt dan krijg je de Pro versie. Bij steady-aim is dat dan dus iron lungs.

    Dit word dan toegevoegd aan de orginele steady-aim. Dus dan heb je steady-aim + iron lungs. Iron lungs vervangt dus niet de orginele perk.
     
  16. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    er waren gistereren trouwens al 10.000 meer mensen online dan de 2 dgn ervoor ,
    17.500 peepz gisteravond ca 19.00 uur. toch wat mensen die dus Zaterdag het spel hebben gekregen
     
  17. Azureux NL

    Azureux NL Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of iemand het al opgemerkt heeft maar Wasteland is gewoon Brecourt van COD2O-)
     
  18. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik al vorige week in het MW2 topic gepost :p
     
  19. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe laat gaan ze de servers resetten??? Vannacht/morgenvroeg.. Ik heb geen zin om na de launch vannacht.. morgenvroeg weer alles kwijt te zijn..
     
  20. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las ergens op een Twitter account dan alleen de leaderbords worden gereset voor mensen die een illegale versie hadden. Maar de update is 23.50 vanavond.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina