De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 23]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 7 nov 2009.

?

Wie wordt winterkampioen?

1. FC Twente

57 stem(men)
    56,4%
  2. PSV

24 stem(men)
    23,8%
  3. Ajax

12 stem(men)
    11,9%
  4. Feyenoord

6 stem(men)
    5,9%
  5. Overig

2 stem(men)
    2,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Komt wel van de telegraaf site dus het verhaal zal wel wat aangedikt zijn!

2. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Het gebeurt overal, maar Luinge probeert altijd de moraalridder uit te hangen. Die gele kaarten in het begin waren zeker terecht, maar daarna is hij in slaap gevallen zeg. Wat een druif. Twee harde tackels met rood bestraffen waar nooit rood voor wordt gegeven en dan het gaan goedpraten, ongelofelijke slappe aap is het. :b: Toch is de wedstrijd niet daardoor verloren aangezien PSV veel en veel beter was.

3. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    De graafschap is wat dat betreft wel vaker actief. Net zoals heel veel andere clubs, alleen word niet alles even snel in de krant gezet enzo.

4. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    :D

Terechte rode kaarten bij ADO. Eerste misschien nog wel een beetje wraak ten opzichte van vorig jaar. Toen schipte vd Bergh Affelay ook naar de kloten en kreeg die niks. Nu wel meteen, prima. En als je als scheids consequent bent (toch niet heel de wedstrijd) groot gelijk dat je de wedstrijd stil legt.

5. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Van veel andere clubs wist ik het wel, behalve van De Graafschap.
    Terwijl dat redelijk in de buurt ligt. :+

Gaat trouwens niet zo heel goed met Fortuna. :eek:
    is er nog hoop voor de aankomende maanden?

6. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Klopt, staan laatste.
    Het enige positieve is dat het verschil onderaan minimaal is, en dat je met een overwinning weer wat plekjes kan stijgen. Het gaat in ieder nergens over. Trainer speelt anti-voetbal en heeft totaal geen aanvallende bedoelingen. Iedereen wilt hem weg hebben, en dat mag ook niet lang meer gaan duren. Nu kan alles nog goed op de rails gezet worden, over een paar maanden is dat te laat.

Er is al een paar keer gezegt geworden dat Fortuna op zoek is naar 2 ervaren spelers. Gaat om een middenvelder die fysiek erg goed is, en een verdediger. Mja, eerst zien, dan geloven.

Vrijdag Emmen, en die móeten we gewoon winnen.

Jullie hebben niks te klagen hé? :p

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Geel na 10 sec was terecht. Maar vaak zie je scheidsrechters nog ff niet geven als het niet al te erg is. Nu begon die met een gele kaart en kon die daarna voor elke andere overtreding geel geven. Vond de overtreding van vd Bergh nou niet echt hard. Rood kon die dan wel geven. 2e rood is weinig aan de hand. Voet laag en op de bal. Op EL zag je in slow motion dat lazovic niet werd geraakt maar die maakt er dan weer een toneelstuk van.

PSV had sowieso gewonnen ook al hadden we 20 spelers opgesteld. Maar het is kut dat we elke week middevelders missen, sindsdien gaat het ook slecht.

Buijs, vd bergh, Immers, Bosschaart die zijn steeds ziek of geschorst en dan heb je nog knopper en rankovic. Voor den haag genoeg kwaliteit in huis. Alleen van de 6 kan je er elke week maar 2 opstellen :mad:.

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Slappe strontwedstrijd van Ajax. Voor rust werd Twente nog weleens opgejaagd, maar nadat zij wat feller werden en de 1-0 was gevallen liet Ajax zich weer van z'n mentaal zwakste kant kennen. Weer flink wat slapers gezien vandaag ook (Vd Wiel en Enoh vooral, pffff, wat een warhoofden).

En voor het zoveelste jaar op rij mogen we het vanuit een achterstand gaan proberen... :emo:

Nu Inter-Roma, zonder Wesley weliswaar. Hopen op een beter gevoel.

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Vd Wiel slap? Vond hem juist uitstekend spelen, een van de betere. Had Stoch vrijwel in z'n broekzak.

10. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb me uitstekend vermaakt vanmiddag :) Geen goede wedstrijd van beide kanten maar Twente was toch wel de betere. Wat een geweldige voetballer is Ruiz zeker de 5,5 miljoen waard.

11. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Och wat leuk al die Twente fans oppeens :emo: V/D Wiel was echt een drama, bijna niks goed gedaan.

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Die posten misschien nooit omdat dit topic beter De Grote Ajaxdraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 23]. Hij mag toch posten dat ie het naar ze zin heeft gehad in het stadion. Kan je van de meeste ajaxieden hier niet zeggen dat ze naar het stadion gaan!

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die is inderdaad z'n geld meer dan waard gebleken, andere clubs hebben echt weer liggen slapen

Vd Wiel speelt ook niet vaak tegen een echte linksbuiten, ik vond dat hij het goed deed tegen stoch. Logisch dat je dan aanvallend minder in het spel betrokken bent.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Goed gezegd, Dan! Zoals jij dat kan. :b:

15. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Maar Danny post hier altijd om zijn mening over de wedstrijd van zijn club te geven, of ze nou geweldig of dramatisch spelen.
    Andere supporters posten enkel wanneer hun club wint..

16. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Bij De Graafschap slopen ze treinen en bij ADO spelersbussen. :)

Ik zie niet zo in hoe je het goed wil praten nu door naar andere clubs te wijzen. Oh, en dat 070...? :emo:

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    So what eigenlijk? Laat die gasten lekker posten als ze willen, niet iedereen heeft zin om van elke wedstrijd van zijn club hier een reactie achter te laten. Als of wij achter onze computers maar moeten kiezen of het een echte fan of niet is omdat hij alleen langs komt als zijn club wint. Lekker boeiend allemaal.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    gast voor de laatste keer, de reden dat ik (en nog veel andere pure ajacieden) niet naar het stadion gaan is omdat het veels te fucking duur is. Ik heb geen 400+ euro om daaraan uittegeven met mijn minimumloontje.. En dit geld voor heel veel mensen op dit forum aangezien de leeftijd niet bar hoog is en veel nog op school zitten.

19. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, dat terrein is een minuut fietsen van mijn huis. Dat hek daar is ook niet zo hoog, dus over het hek klimmen is ook niet zo moeilijk.

070 zegt bijna elke Ado ''supporter''. Ik vraag me ook af waarom...

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Idd. Ik heb dan wel een seizoenskaart, maar ik zie ook genoeg rijke mensen op de tribune zitten die misschien wel minder fan zijn van Ajax dan sommige mensen die geen seizoenskaart hebben. Dat iemand meer geld heeft om iets te betalen, betekent ook niet dat hij het meteen ook meer wil dan een ander.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina