Yep, volgens mij wel. Hij schijnt wel de PC versie uitgebreid getest te hebben, maar de PC versie is altijd al ondergeschoven kindje geweest.
Ik vind ook vaak dat de scheids een beetje vreemd doet hoor, maar vaak als ik de herhaling zie van een 'overtreding' van de tegenstander zie ik toch heel vaak dat de bal inderdaad geraakt is en niet de speler. Heel af en toe is dat niet zo of iig niet goed duidelijk. Ik krijg niet veel penatlies, zo af en toe krijg ik er eens eentje.
Belangrijker vind ik dat ik ze ook niet meer tegenkrijg tenzij het de bedoeling was. In PES 2009 wilde de CPU heel graag slidings maken in de 16 zonder dat ik dat zelf wilde en ook een heel andere speler bestuurde. Wel vind ik het switchen tussen spelers nog steeds klote gaan, Steeds het verkeerde spelertje, 10 x drukken voor de juiste en hup, te laat.
Al met al vind ik dat je er wel over door kunt emmeren, maar als het iemand zo hoog zit, dan moet hij gewoon lekker geen PES 2010 spelen. Scheelt controllers en waarschijnlijk leeft hij ook 10 jaar langer als er geen PES gespeeld wordt
Klik om te vergroten...