1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Zelfs dat het donderdag verschijnt is speculatie.
    Er is wel een kans, inderdaad.

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Je hebt de game verwijdert? De demo bedoel je dan? Want je hebt het spel helemaal niet en baseert alles wat je zegt op die demo?

3. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat echt zo...hij baseert het echt op de demo en niet op de retail versie?....pffff...sorry hoor maar dat is kansloos!!!

4. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu met Heracles bezig. Nog leuke talentjes iemand. Ik ga achter Sissoko aan van Toulouse voor het middenveld, wie zal ik nog meer halen?

5. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Yep, volgens mij wel. Hij schijnt wel de PC versie uitgebreid getest te hebben, maar de PC versie is altijd al ondergeschoven kindje geweest.

Ik vind ook vaak dat de scheids een beetje vreemd doet hoor, maar vaak als ik de herhaling zie van een 'overtreding' van de tegenstander zie ik toch heel vaak dat de bal inderdaad geraakt is en niet de speler. Heel af en toe is dat niet zo of iig niet goed duidelijk. Ik krijg niet veel penatlies, zo af en toe krijg ik er eens eentje.

Belangrijker vind ik dat ik ze ook niet meer tegenkrijg tenzij het de bedoeling was. In PES 2009 wilde de CPU heel graag slidings maken in de 16 zonder dat ik dat zelf wilde en ook een heel andere speler bestuurde. Wel vind ik het switchen tussen spelers nog steeds klote gaan, Steeds het verkeerde spelertje, 10 x drukken voor de juiste en hup, te laat.

Al met al vind ik dat je er wel over door kunt emmeren, maar als het iemand zo hoog zit, dan moet hij gewoon lekker geen PES 2010 spelen. Scheelt controllers en waarschijnlijk leeft hij ook 10 jaar langer als er geen PES gespeeld wordt O-)

Laatst bewerkt: 9 nov 2009
  6. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat spelers selecteren ook zo slecht met assistance uit dan?> Ik heb het namelijk helemaal niety

7. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Nee, maar daar kan ik niet aan wennen. Ik heb het geprobeerd, maar ik vergeet dan te drukken als ik een pass heb gegeven. En dan bestuur ik de speler helemaal niet, dat is nou ook weer niet de bedoeling.

Ik speelde vroeger altijd met assistance uit, maar sinds ze dat hebben veranderd naar zoals het nu gaat vind ik het maar slecht werken.

8. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Kap nu eens met die lompe aan names man.

Ik heb de pc versie verwijderd.

En cyrax, pc minder als de andere versies?

Is nog nooit geweest, hoe kom je daar nu weer bij? Ik vind de PC versie sowieso kwa (custom) editten mijlenver voor lopen op de consoleversies.

Laatst bewerkt: 9 nov 2009
  9. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mocht er iemand interesse hebben om PES 2010 in nieuwstaat over te nemen, kijk dan even op de Bazar op dit forum! Ik bied de game aan voor 35 euro!

10. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is echt onzin in dit geval. PC versie is net zo goed, misschien zelfs beter door de mogelijkheid om te costumen. Hoe kom je er bij dat PC het ondergeschoven kindje is? Zelf speel ik ook de PC versie met een Xbox controller. Gaat prima. :thumbs:

PES 2010 is mijn eerste Pro-Evo en ik kan er nog geen zak van. Hoe kan je bijvoorbeeld het beste die spelers aan pakken die een stuk gaan rennen met de bal? Spelers als Ronaldo of Messi zijn nauwelijks van de bal te zetten. Zeer irritant als je de hele tijd tegendoelpunten krijgt op deze manier. Sowieso lijkt dát de manier om te scoren, juist omdat je zo moeilijk te pakken bent. Of heb ik het mis?

Edit: Voorwaarde bij de PC versie is wel dat je een controller hebt, bij voorkeur een Xbox controller. Zonder een controller is het bijna niet te doen. Ook mis je dan een hoop features die je wel kan doen met een Xbox controller. Het lijkt een letterlijke poort van de Xbox, zelfs de handleiding staat vol met xbox verwijzingen. (Waarschijnlijk vertel ik niets nieuws, maar toch...)

Laatst bewerkt: 10 nov 2009
  11. Toen ik pes speelde wou ik me xbox uit de raam gooien c.ronaldo messi en nog meer worden tijdens het spelen super saiyens gaarste spel ter wereld

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Als het goed is krijg ik hem vandaag binnen. Ook de selectie update komt vandaag toch? Dat is echt wel het verschil tussen konami en EA. Dat hoort gewoon heel snel geregeld te worden. 1/3 van de competitie zit er al op in de meeste landen en in PES speel je nog met verkeerde mannetjes!

13. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    lol.

14. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    God wat een gaar spel zeg. Als je een knop drukt moet je 4 seconden wachten dan pas gaat ie. Je geeft een voorzet en de verdedigers doen niets, 1 op de 2 voorzetten kun je op 1 of andere manier inkoppen. Online is dus zeke rniet leuk.

Aleen tegen vrienden spelen is leuk, daar hou ik het dan maar op.

15. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja hou maar op.

16. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Hoe werkt het als je de option file (ps 3 ) installeerd en online gaat, speel je dan met de 'standaard' namen van clubs/spelers of met namen uit de option file?

Laatst bewerkt: 16 nov 2009
  17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    On-line gebruikt alleen de default waarden. Alles wat je gewijzigd hebt zal dus niet on-line te zien zijn, helaas.

18. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ok, bedankt voor je reactie!

19. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Niemand hier een reactie op? Komop jongens...

20. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Verdedigers voor de bal selecteren en sliding doen op de bal

In de baan van de bal sliden

Zij aan zij proberen te komen en een sliding te doen als de verdediger net iets voor de aanvaller is

Blok met A zetten met je verdediger als de aanvaller op je afkomt

etc. etc. etc.

OEFENEN ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina