De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    2e of 3e keer?

Heb zelf 3 dec me examen,en zie er nu al tegen op.
    Examenvrees denk ik :x8)

Laatst bewerkt: 9 nov 2009
  2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    3de keer.
    1ste keer gezakt op plaats van handeling op de weg, 2de keer op vlotheid. Had beide keren wel het idee dat het wel lekker ging, maar goed, ze zijn nogal streng daar.

3. Bullet NL

Bullet NL nie zeure moar poste

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heeeeeeel lang geleden al....

p.s. je weet het he.... 2 wielers zijn voor mensen die niet fatsoenlijk op 4-wielen kunnen rijden.......

4. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ja of de omzet van het CBR moet opgekrikt worden. :x

5. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Vind ik altijd een beetje onzin. :emo: Je zal er best wel altijd eikels bij hebben maar denk dat dat weinig met de omzet te maken heeft.

6. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    :lol:Wel tof dat je het zo positief opvat.

7. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    net van de pers!!!

ducati komt in 2010 met een nieuwe (waarschijnlijk) 4 kleps 1100 evo hypermotard!!!

morgen begint in milaan de dikste motorbeurs van dit melkwegstelsel dus dan weten we meer.

kijk das dan heel leuk nieuws als de nieuwe motor hier nog besteld moet worden........ben benieuwd.

8. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zijn de huidige hypermotards 2kleps dan?

9. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Yup, meer kleppen hoeft niet altijd beter te zijn. Doordat de Hypermotard 2 kleppen per cilinder heeft heeft de motor een heel groot koppel onderin. 4 kleppen zorgen ervoor dat de motor meer toeren kan draaien. De nieuwe hyper evo zal een vloeistof gekoeld blok hebben waarschijnlijk die van de 1198, iets terug getuned voor koppel onderin en alsnog zo'n 150pk bezitten.

De nieuwe multistrada maakt al gebruik van dit blok!

10. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Vind de nieuwe Multistrada veel weg hebben van de BMW gs.

11. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Maar dan beter, lichter, sneller en mooier! :thumbs:

Hier een leuk filmpje van de multistrada:

http://www.multistrada.ducati.com/jspmulti/concept.jsp

Ding is echt wel slim bedacht! Electronische vering en traction control die zich aanpast aan de rijsituatie. Zoals sport, touring, urban en enduro. Ding weegt ook maar 200 kilo.

Zelf vind ik hem meer op de Triumph Tiger lijken, die ook niet verkeerd is!

12. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Helaas geen 4kleps en/of vloeistof gekoeld blok voor de Hyper, dit is de SP:

*uitlaat en spaakwielen zijn een optie trouwens*

With a dry weight of 172kg, the Evo boasts 7kg less weight than the old Hypermotard - 5kg have been saved by shaving weight from the engine alone. The latest motor has new cams, an 848-style crank from the company's fully-faired superbike, an increase in compression over the ild model - up from 10.7:1 to 11.3:1 - and tweaked inlet and exhaust ports. This adds up to a boost in power of a claimed 5bhp over the 2009 machine.

The SP version weighs 171kg, comes with sports Ohlins suspension, Termignoni exhausts, carbon panels and 30mm more ground clearance thanks in part to longer forks,

13. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Beetje druk. Maar toch niet onaardig.

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ik vind die spaken niets hebben :eek:

15. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Erg vet die Hypo.

De MTS vond ik ook best mooi, totdat ik die slurven aan de voorkant zag. Zijn er naast enkele teambazen ook designers vertrokken en hebben ze er Japanners neergezet? Verschrikkelijk!

16. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf mij verbazen wat jullie hier zo mooi aan super motards vinden. Vind ze er echt niet uitzien op de weg. In de blubber als cross motor is zo'n model mooi, maar toch niet op de weg?

(ja weet het super motards is voor op de weg bedoeld maar gaat om het model.)

Maar ik ben ook geen fan van naked bikes, daar zal het wel aan liggen. Iedereen zijn eigen smaak toch :)

17. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Naked bikes/supermotard laten veel meer techniek zien en zien er robuuster uit. Een supersport die je met een gangetje van 30 laat vallen kan je vaak direct je spaarrekening over de kop gooien om al het plastic te vervangen. De lol bij een supersport begint pas ook op hoge snelheden aangezien dan pas de pk's eruit komen. Een supermotard begint vaak vanaf 1500 toeren al bij zijn max koppel en door het lichte gewicht zijn ze ook bij lage snelheden hardstikke fun door het hooligan karakter die ze hebben.

Een supermotard pak je na een val van 80km/h gewoon op en je rijd verder, als er een kras op een kap zit bestel je gewoon een nieuwe voor 20 euro. Maar waarom zou je er een nieuwe opzetten? Je gaat toch wel weer onderuit als je weer probeert driften de bocht door te komen ;)

Laatst bewerkt: 10 nov 2009
  18. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    En nog een filmpje want stilstaande plaatjes zeggen ook niet alles ;)

[yt]2CM2V6NoZhA[/yt]

19. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ja maar hoe zit het als je een dag gaat touren? Zit dat wel?

20. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Oftewel, mensen met een supermotard kunnen niet rijden, mensen met een supersport wel :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina