Als het een melee gast is dan valt hij gewoon aan nadat zijn talent gebruikt is. Een mage daar en tegen die gaat van die zwakke aanvallen doen met de staff. Van die zwakke arcane achtige bolts tot jij handmatig Lyrium potion gebruikt. Of instelt bij <-25% een lyrium potion te gebruiken dan gaan ze vrolijk door met knallen. Ik heb alles custom ingesteld en hun gedrag op cautious zodat ze niet als kippen zonder kop overal in rennen
Net Orzammar helemaal afgerond. Het betreden van de Deep Roads was een geweldige cut scene. Daarna qua actie was het her en der spannend, maar overall viel het een beetje tegen. Op het moment dat je dan de Dead Trenches in gaat...geweldig sfeertje en kom het allemaal pas echt goed samen. Ik raad aan om dat stuk in de avond te spelen met zo min mogelijk licht. Na de Mage Circle is Orzammar het beste verhaal dusver. Red clif vond ik teleurstellend.
Je bent zo lang ondergronds bezig dat op een gegeven moment het gebrek aan potions mee gaat spelen wat het nog spannender maakt. Zeker als je van tijd tot tijd dood gaat en de penalties blijft houden omdat er geen injury kits meer zijn. Tenzij je herbalism hebt en ingredienten dan kun je er gewoon door heen walsen. Inventory raakt ook regelmatig vol en dat is jammer. Toch uiteindelijk 50gold weten te verzamelen en geinvesteerd in het unlocken van de Templar en Ranger voor toekomstige personages
Enige wat me nu nog te doen valt is de Dalish en Denemir afronden en wat side-quests. Zit nu op circa 40 uur speeltijd met dit personage en 60-65% van het spel verkend.
Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2009