Welke sporten heersen onder gamers?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Alpha Gsus, 13 nov 2009.

1. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Hi boys (and girls),

Ik vraag me af, welke sporten vinden gamers over het algemeen het leukst? Zijn wij echte voetballers, hockeyers, basketballers, zwemmers of toch meer statische sporten zoals korfbal of golf?

Het lijkt me namelijk interessant om dat te weten te komen. Hierdoor kun je sport meer integreren met het spelen van een spel tegen elkaar (esport) bijvoorbeeld.

2. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Veel geskateboard tot 1 á 2 jaar geleden. Daarna vervangen door zuipen en uitgaan :D (dansen is ook een sport!!!)

Maar doe nu dus eigenlijk geen fuck meer... Binnenkort maar eens abo op de sportschool nemen.

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Waterpolo FTW :cool:. Doet dit al 13 jaar lang. Blijft een briljante sport.

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Voetbal.

5. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Stel: tijdens een LANparty/toernooi staat er een pannakooi om lekker te kunnen voetballen als je niet aan het spelen bent. Zou je dat op prijs stellen, of vind je dan dat het gamegevoel weg is?

6. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Voetbal,hands down. Meest briljante sport :p

BOERUh

7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Vroeger heel veel sporten beoefend maar vaak allemaal van korte duur. Voetbal (3 weken) was toen 7 jaar en ik stond altijd te wachten tot de bal naar mij werd gespeeld :+, Karate (1,5 jaar) vond ik op een gegeven moment gewoon geen zak meer aan, Volleybal (1,5 jaar) eigenlijk nooit echt tof gevonden, Zwemmen (2 jaar denk ik, tot ik werd gevraagd om in de selectie te komen zwemmen, toen ben ik er mee gekapt).

Op dit moment doe ik eigenlijk niets aan sport. Dat vind ik best jammer aangezien het me wel goed zou doen denk ik om eens of twee maal per week even met iets anders bezig te zijn. Voetballen vind ik wel leuk maar in competitie verband heb ik er geen zin in, zelfde eigenlijk met andere sporten. Ik wil het doen omdat ik leuk vind en niet om de beste te worden :+

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Dat zou ik op prijs stellen. Een beetje 'ander' afleiding kan geen kwaad, kom maar op!

Mijn sporten:
    Voetbal, vanaf jongs af aan. Ben er 3 jaar geleden vanaf gegaan, maar sinds dit seizoen ben ik weer gaan voetballen bij de club daarnaast. Met een dope vrienden team.

Skateboarden, dat deed ik vrijwel elke dag. Nooit wat gebroken gelukkig, wel veel schaafwonden.

Breakdancen, ook een tijdje gedaan.

Kickboxen, af en toe gedaan in de sportschool.

En thuis fitnessen. :)

9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Heb vroeger toen ik klein was 5 jaar gehonkbald. Toen heb ik nog 3 jaar judo gedaan. En nu zit ik al weer 6 jaar op honkbal :) Met echt een meesterlijk team.

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hebben julie geen lokaal vrienden(bier) team?
    Hier in het gooi zijn er zat van. Meestal zijn ze nog zat ook:emo:
    Maar het is idd niet erg verstandig om dan bij een team mee te gaan doen dat serieus in de competitie speelt.

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    V tot de oetbal.

12. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel nu zelf Basketbal ben er zo'n 10 jaar geleden meet begonen heb op mijn 20st mijn enkel ernstig gekneusd dus anderhalf jaar niet gesport ben sinds mijn 21st weer terug gegaan zit bij mijn broers in het team we doen wel competitie maar ook meer voor fun de beste in de competitie zullen wij nooit worden :p heb daarvoor gevoetbald 3 jaar lang.

Overige info:
    Basketbal 1 jaar kampioen, 2 jaar 3rd, 5 jaar hoofdklassen gespeeld rest van de jaren op 1st klassen kern

Voetbal 3 jaar links back altijd in het 1st gezeten laatste jaar C1 kampioen ben daarna gestopt :p op je hoogte punt moet je stoppen ( Grapje vond het niet leuk meer )

13. Thomaaas

Thomaaas Kill or be killed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik korfbal al 11 jaar, heb altijd op hoog niveau gespeeld en ik vind het nog steeds een heerlijke sport. Maar wat ik me afvraag is; waarom noem je korfbal een statische sport? Omdat je niet met de bal mag lopen of dribbelen of iets dergelijks? Want zonder de bal in je handen loop je veel effectiever vrij bijvoorbeeld dan een basketballer. Om maar een voorbeeld te noemen ;).

Voetbal overigens altijd aan het volgen! In principe vind ik alle balsporten erg leuk om te volgen en te zien!

14. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    voetbal :) (4 uit mn team hebben een xbox360, 1 heeft een PS3 :9 (van de 16)

15. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Basketball is veruit mn favoriete sport!!!

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Je staat de helft van de tijd stil omdat de bal dan in het vak van de ander is. Heb er zelf ook opgezeten, van mijn 6e tot 12 dacht ik(vonden mijn ouders wel een leuke sport ofzo). Vond er op het einde geen reet meer aan. Heb daarna nog gevoetbald maar ook mee gestopt omdat ik uiteindelijk in een kutteam kwam waar nooit iemand kwam opdagen. :+

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb een jaartje of vijf/zes gevoetbald waar ik, met uitzondering van het eerste seizoen, altijd keeper ben geweest. Voetballen zelf kon ik niet zo goed, maar ballen tegenhouden ging mij altijd beter af en ben vaak dichtbij de selectie-elftallen gekomen. Uiteindelijk hebben zwakke knieën en motivatieproblemen mij opgebroken en ben ik er mee gestopt. Een jaartje of twee geleden heb ik nog een half jaartje gekeept in een vrienden-team in de zaal, maar toen we eruit werden geknikkerd door de KNVB was dat feest ook snel voorbij.

Nu ben ik fulltime Ajax-supporter.

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Voetbal, Fitness, soms Tennis, en ik ga binnenkort beginnen met Golf..

Maar voornamelijk Fitness. Ik word ooit net zo breed als Flix :+

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    :+ Ik snap je voorbeeld niet? Degene die vrij lopen bij basketbal hebben ook geen bal hoor.

20. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Deel Deze Pagina