sinds lange tijd maar weer is een game aangeschaft (laatste is CoD4 denk). Kvind de multiplayer nog niet toffer, de nadruk ligt iets te veel op XP vergaren en alles wat er bij komt. Ik hoef ook niet te zien dat ik een longdistance kill oid krijg, beetje veel onzinnige info op het scherm.
Het is ook wat beginner onvriendelijker geworden, bij CoD4 kon je met de standaard perks en wapens even goed zijn als iemand die een hoop heeft unlocked. Ik speel dat spel nog steeds met een AK47, stopping power en steady aim. Nu hebben een hoop tegenstanders betere stopping power enzo, maar ook betere killstreak dinges. Ik snap dat unlocken leuk is, maar ik vind het allemaal wat overdreven. Ik ben dan nog aardig goed in de game omdat ik CoD4 veel te veel heb gespeeld, dus bij mij schiet het aardig op, maar als beginner word je volgens mij kansloos afgeknald.
Ook de map designs vind ik niet heeeel bijzonder. Ze halen het (nog) niet bij een hele hoop CoD4 maps.
Ik vind het ook wel jammer dat je nog steeds niet in iemand zijn profiel kan kijken (of mis ik iets). Ik wil de hele stats bekijken van een ander. Wel grappig om te zien dat ik echt de complete anticamper ben en me nooit op daken verstop. Ik krijg altijd die 'meest rondgelopen/sprint' en 'lowest average altitude' Accomplishdingesmedailles. En wie later 'instapt' krijgt volgens mij standaard de 'most higher rank killed' dinges, die heb ik volgens mij evenveel als de gespeelde potjes.
Maar goed, nog steeds een verslavend spelletje hoor. Misschien beter dan CoD4 hoor, maar ik denk niet dat ik er evenveel tijd in ga stoppen.
er zit nog altijd wel een soort van auto aim in. Ik heb nog steeds last van die debiele engine die maar niet kan kiezen wie mijn target is zodra ik op een groepje stuit. Ik vond het in CoD4 altijd knap lastig als je een groepje tegenstanders vanachter wilde neerknallen, want die cursor ging echt alle kanten op. Dat is helaas nog steeds. Backstabben dus maar.
Laatst bewerkt: 14 nov 2009