1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha, wtf
     
  2. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Die reacties ook bij die replay op het einde :D. Super gewoon!
     
  3. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de MP chaotisch, ik wordt helemaal gestoord. Geen tijd van rust of controle ofwatdan ook
     
  4. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Vandaag de Single-player uitgespeeld, en ik mag nu dus van mezelf gaan multiplayeren!:9
    Heb vanmiddag al wat potjes gedaan, heel vet. Wil ff Sabotage kunnen spelen dan ben ik helemaal tevreden. Is het btw waar dat je pas een AK-47 krijgt bij lvl 70? of heb ik dat helemaal fout?
     
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Probeer de wat tactischere games met minder mensen, zoals team tactical. Jammer alleen dat dat er alleen in 3d person is =( Was m'n favoriete gamemode..
     
  7. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    KUT! wat een fucking naai-streek:eek:
     
  8. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    3th person tactical is echt mijn favoriet.
    maar vind het wel jammer dat ze er voor gekozen hebben om grotere maps te maken.
    vond juist de kracht van cod4 dat de maps niet te groot waren.
    killen->dood gaan->spawnen->killen

    met MW2 is het meer; lopen->3000 hoekjes checken op campers->killen->doodgaan-> lopen, lopen, lopen, ckecke checke checke
    De snelheid is er wat uit...
    Als er binnenkort toch nog een update komt met een stuk of wat kleinere maps zou ik dat zeer op prijs stellen. :b:
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    En een update voor spawn plekken, gruwelijk irritant dat je 9/10 buiten spawnt als er net een heli boven je vliegt. Meteen weer dood. :emo:
     
  10. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe dan een spawn-update dat je wat dichter bij de actie spawnt.
    Ik heb er een hekel aan dat je als je dood gaat weer kilometers moet lopen voor je weer een vijand tegen komt.
    Doe mij de MW2 perks en extra's maar met de COD4 engine
     
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Idd, en onder het terugsprinten naar de actie wordt je neergeschoten door iemand die op een afstandje ligt te 'campen'. En als je netjes om de hoekjes gaat kijken duurt het ook een half uur om terug te komen.

    Van mij hadden er trouwens best nog 5 minuutjes bij de match tijd op mogen komen :9
     
  12. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, dat bedoel ik!
    Begrijp me niet verkeerd Modern warfare 2 is een super goed spel, maar omdat ik meer had verwacht dat het wat aan COD4 zou vast houden, valt het spel me erg tegen.
    De single player en special ops zijn grandioos dat voorop gesteld, maar de multi player vind ik erg tegen vallen.
    Ik snap niet dat ze van het COD4 concept zijn afgestapt, dat werkte super, dat zag je, omdat zelfs nadat COD5 uit kwam mede met andere games, mensen toch nog COD4 online bleven spelen.
    Iets wat niet stuk is hoeft niet gemaakt te worden...
    misschien dat het met de tijd nog verbeterd, maar als het blijft zoals het nu is, denk ik dat ik trouw blijf aan mijn COD4 CD :eek:
     
  13. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    sinds lange tijd maar weer is een game aangeschaft (laatste is CoD4 denk). Kvind de multiplayer nog niet toffer, de nadruk ligt iets te veel op XP vergaren en alles wat er bij komt. Ik hoef ook niet te zien dat ik een longdistance kill oid krijg, beetje veel onzinnige info op het scherm.

    Het is ook wat beginner onvriendelijker geworden, bij CoD4 kon je met de standaard perks en wapens even goed zijn als iemand die een hoop heeft unlocked. Ik speel dat spel nog steeds met een AK47, stopping power en steady aim. Nu hebben een hoop tegenstanders betere stopping power enzo, maar ook betere killstreak dinges. Ik snap dat unlocken leuk is, maar ik vind het allemaal wat overdreven. Ik ben dan nog aardig goed in de game omdat ik CoD4 veel te veel heb gespeeld, dus bij mij schiet het aardig op, maar als beginner word je volgens mij kansloos afgeknald.

    Ook de map designs vind ik niet heeeel bijzonder. Ze halen het (nog) niet bij een hele hoop CoD4 maps.

    Ik vind het ook wel jammer dat je nog steeds niet in iemand zijn profiel kan kijken (of mis ik iets). Ik wil de hele stats bekijken van een ander. Wel grappig om te zien dat ik echt de complete anticamper ben en me nooit op daken verstop. Ik krijg altijd die 'meest rondgelopen/sprint' en 'lowest average altitude' Accomplishdingesmedailles. En wie later 'instapt' krijgt volgens mij standaard de 'most higher rank killed' dinges, die heb ik volgens mij evenveel als de gespeelde potjes.

    Maar goed, nog steeds een verslavend spelletje hoor. Misschien beter dan CoD4 hoor, maar ik denk niet dat ik er evenveel tijd in ga stoppen.

    er zit nog altijd wel een soort van auto aim in. Ik heb nog steeds last van die debiele engine die maar niet kan kiezen wie mijn target is zodra ik op een groepje stuit. Ik vond het in CoD4 altijd knap lastig als je een groepje tegenstanders vanachter wilde neerknallen, want die cursor ging echt alle kanten op. Dat is helaas nog steeds. Backstabben dus maar.
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2009
  14. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik blijf gewoon schieten tot niemand meer staat, of ik niet meer sta:+
     
  15. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Zie zwart gedrukte
     
  16. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Intervention ACOG is echt super chill:cool:
     
  17. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit, echt kut als je weet dat die Predator Missile jouw kant opkomt maar je nergens heen kunt. Zat net in heel dun 'steegje', aan de linkerkant had je een hek (einde van de map) en aan de rechterkant beton. Dus ik wil naar voren, lukt niet omdat er iemand staat te snipen. Draai ik me om staat daar ook weer iemand, makkelijk doelwit voor een predator missile als er 3/4 man staan :mad:

    E: Shit, alweer XD. Enemy had een UAV dus ik dacht, ff kijken of ik hem kan zien. Pak m'n rocketlauncher en zie die missile gewoon recht op me afkomen 8)
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2009
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.838
    Leuk Bevonden:
    860
    Ik heb het gevoel of die predator missiles altijd op mij afkomen :+.
     
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Had gisteren een potje, stonden 3 mensen naast elkaar. Die raket ging eerst naar links, toen naar rechts, en vervolgens pakte hij mij (ik stond dus midden in). Dus ik heb dat gevoel ook wel eens :9
     
  20. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij was het vandaag te erg, heb echt wel iets van 5/6 missiles op me gehad. Ook echt net wanneer ik naar cover wil gaan, boem!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina