Concerten Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Noodles, 13 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer genoeg niet. Had graag Anti-Flag en Alexisonfire gezien. Ook jammer dat Fall Of Troy is afgelast.

2. Remco

Remco Guest

Ik ook, op Area4 in Lüdinghausen afgelopen zomer. Even kijken hoe ze in een zaaltje zijn :)

3. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Mn pa woont in Deventer! 8)

4. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen Muse! ;D

Mensen van XBW die mij willen herkennen; Trui met Muse achterop, groene broek (ja, een groene), witte all-stars en zwart haar. ^^

5. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Ik zal later vanavond nog een update geven over hoe ik er uit ga zien :9

6. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Morgen Muse!!!8)

Ik hoop zo dat ze MK Ultra spelen!
    Maarja wordt doe dan ook geweldig. Hopen dat ze een beetje in vorm zijn na 3 gigs in londen.

7. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Ik denk dat het een hele vette avond wordt :D ik hoop wel dat de heenrit een beetje soepel verloopt :cool:

Edit:
    Mijn look voor morgen is:
    Blauwe/grijze spijkerbroek, grijze allstars,
    Dit t-shirt :
    Bruin haar, schoenmaat 41.5, 2 pinkpop bandjes(Groen en Zwart met Roze)
    1,74m

:+

Laatst bewerkt: 13 nov 2009
  8. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    dat shirt is vet!

Ik ben er ook btw, zie fotos van members voor mijn hoofd :+

9. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, zoek gewoon voor mijn groene broek allemaal. Makkelijk te herkennen. ;D

Hopen dat Dom ook 1 van z'n lekkere gekleurde broeken aanheeft. :cool:

Edit; Zal rond 2-3 uur al in Rotterdam zijn, rond 5 uur bij Ahoy. En ik zal eens rondkijken of ik Cyndris in z'n t-shirt zie, vind 'm wel vetjes! Waar vandaan? ;o Gewoon Muse store op site?

Laatst bewerkt: 14 nov 2009
  10. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil mee kunnen genieten met dit, maar helaas ik ben niet gezegend met kaartjes. Veel plezier gasten hopelijk spelen ze wat mooie nummers zoals MK Ultra, Plug in baby en Knights of Cydonia en nog veel meer. Dat zit vast wel goed.

11. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    AAAH OOMG MUSE WAS ZOO GOED o_O echt 10x beter dan Antwerpen :D(sorry voor degenen die daar wel waren en niet in Rotterdam). Er stond 1 persoon voor me die 1.65 lang was, dus ik stond eigenlijk gewoon tegen het hek. 5 meter van Matt vandaan :D:D:D 8)\o/ Ik heb filmpjes en foto's en littekens(:+) en en en en

sprakeloos _O_

Ja gewoon van de Muse site. Ik was om 17:15 bij Ahoy, we hadden een redelijk goede plek in de rij.

12. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Wauw! Het was gewoon te geweldig! Was pas om 18.30 bij Ahoy, maar had opzich nog wel een aardige plaats, zo'n tien meter vanaf het podium. Had keelpijn en last van mijn benen (van al dat springen) na afloop, maar wow wat was dit tof. <3

Edit: I was wearing a blue shirt, with the text: Why do birds suddenly appear, everytime you are near?

Laatst bewerkt: 15 nov 2009
  13. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Waarom zijn er tijdens concerten mensen die het gehele concert vast moeten leggen om hun mobiel?
    En dan gaan huilen als je ze aanstoot omdat het beeld dan schokt. Rot op.

Verder was de show van Muse erg, erg tof. :cool:

14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Zo, dat was gaaf.

Ik kwam net voor vijven bij Ahoy aan en ik stond in de rij net nadat het afdak begon. Uiteindelijk stond ik iets van 6-8 meter van de barrière. Na twee nummers hield ik het voor gezien en zocht ik de pit bij New Born op. Zodoende belandde ik uiteindelijk gewoon helemaal vooraan. Iets aan de linkerkant, waar een aardige groep de hele avond lekker liep te pitten. :D Eindelijk! Na al het springwerk bij Muse heb ik eindelijk een optreden met het nodige duwwerk meegemaakt.

Ik kende natuurlijk van tevoren al de vorm van het podium, maar verdomme wat was dat imposant live! Zeker die opening van We Are the Universe! Ik vond het visueel de meest indrukwekkende show die ik tot nu toe heb gezien. Ook vond ik het geluid opvallend goed (zelfs het (gave!) voorprogramma en dat voor Ahoy!).
    Minpunten waren de veel te voorspelbare setlist en het gebrek aan rauwe energie. Muse geniet wel op het podium, maar dat zie je er niet aan af. Dat vond ik op Pinkpop 2007 ook al. Ze maken zo weinig contact met het publiek en door die steeds weer dezelfde setlist lijkt het wel alsof het een automatisme is. Ook miste ik de harde, spontane riffs na Uprising en New Born.
    Hoogtepunten waren voor mij de kracht van United States of Eurasia (het meezing-gehalte, de show erbij). De fantastische opening die naadloos overging in Uprising, wat weer een geweldige live-track is en een echte vuisten-in-de-lucht-meezinger. Dat ze MK Ultra speelden! Dat Unnatural Selection live een echte kraker is. En last but not least, het fantastische publiek. Altijd een spontane, harde pit en leuk hoe iedereen ging knielen voordat Knights of Cydonia losbarstte! :)

Wel moet ik even mijn onvrede over Ahoy uittn! Na eeuwenlang langzaam te schuifelen naar de gardarobe kreeg ik te horen dat ik met mijn roze kaartje eigenlijk om had moeten lopen en bij het andere loket moest aanschuiven. Handig zo'n kleur-systeem, maar geef dat wel even duidelijk aan. Ik wist niet eens dat er andere kleuren tickets waren. :x Daarnaast was het schandalig dat je bezweet en oververhit de zaal uitloopt en dat alle drinkstands in en net buiten de zaal dicht zijn. Maar hetgeen waar ik echt over struikelde was de opmerking van iemand van de beveiliging. Ik had eindelijk mijn jas en ging naar de Merchandise-stand. Gelijk een klop op mijn rug. Of ik wilde doorlopen, want ze wilden gaan afsluiten.... Het was niet eens zo laat! Ik stond vooraan, dus in een minuutje had ik een shirt gekocht! :'-( Het was nog super druk, dan ga je toch geen mensen naar huis sturen? Na een concert laat je iedereen gewoon rustig wegstromen.

Overigens, Cyndris, ik dacht dat jij je eigen gemaakte Muse trui ging dragen? Vooraan stond een jongen met een eigen gemaakt Muse t-shirt. Ik dacht dat jij het was. :+

15. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Matrix, ik had eigen gemaakte trui aan. ;D

En wauw wat was dat tof! 10x beter dan de eerste paar concerten wat je op YouTube zag, toen waren er veel foutjes, weinig energie. Matt was een stuk actiever nu op het podium. De jam (nouja jam.. Ze doen het nu elke keer) van Dom en Chris was ook geweldig.

En wtf Matrix, dan stond je vlakbij ons, eikel! xD Stonden we dus zo'n beetje achter je. Toen ze begonnen werden wij van helemaal vooraan wat naar achter geschoven, maar konden alsnog alles prima zien.

16. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Inderdaad Xeno had de trui :9 Ik stond denk ik te ver laar links om tijdens KoC dat hele zit gebeuren mee te krijgen, maar ik heb me toch wel een partij gesprongen zeg. Ik kreeg op een gegeven moment zelfs van iemand de vraag of ik iets minder vaak met mn armen omhoog wilde gaan omdat ze anders niks konden zien 8)
    Mijn camera faalt met inzoomen en scherpstellen dus mn foto's zijn niet zo goed gelukt, maar heb wel wat filmpjes :D

Wat ik trouwens echt vaag vind is dat die ene persoon die voor mij stond(en die daar naast) gewoon het hele concert niet heeft gesprongen of meegezongen of wat dan ook. Neem dan een zitplaats en laat mij helemaal vooraan :+

Setlist was inderdaad wat voorspelbaar, maar nu heb ik alle nummers die ze op het moment spelen live gezien(Unintended, Guiding ligt, Mk ultra(\o/) ), behalve Cave. Damnit daar hoopte ik bestwel op.

Hoogtepunten waren Stockholm Syndrome(episch!!), de lichtflits die via Matt's gitaar recht in mijn camera reflecteerde, Knights en Mk Ultra!!!(hoewel hij wel de teksten door elkaar haalde).

Echt top!!!

17. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    KIPPENVEL_O_

Jezus wat een concert zeg!
    Stond op 3 meter na helemaal vooraan, wat aan de rechterkant.
    Omg zo vet gewoon, Matt kwam soms met zn solo's wel heel dichtbij:)

Minpuntje was misschien dat ik na 10 nummers wel een beetje kon raden welke er nog zouden komen. Toch waren Plug in baby en Time is Running Out echte hoogtepunten, terwijl ik dat juist totaal niet verwacht had. Het publiek ging helemaal los bij die nummers.

De performance was echt super goed ook, ze deden het echt niet op hun gemak, ze gingen er wel helemaal voor wat natuurlijk super is.

Ik moest alleen even slikken toen ik de megafoon zag, ik dacht: kut, Feeling Good:+

Haha maar serieus wat een concert, ik krijg echt kippenvel als ik filmpjes terug bekijk.

Volgend jaar wil ik weer, maar dan Wembley Stadium!!:thumbs:

P.S. Ik stond misschien te ver vooraan om van de lichtshow te genieten, maar wat waren die lasers vet zeg(vooral met die Mirror guitar ook)

P.S.S. MK Ultra!!!!8)

Edit: Wat een kutreis trouwens (terugreis), en ik was al helemaal dood:x

Laatst bewerkt: 15 nov 2009
  18. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    GODVER GIEL!! Ik heb nog echt naar je lopen zoeken, je moet dus echt vlak achter me gestaan hebben!! Ik stond dus ook net dus echt waar het afdak begon!

Voor de rest was het super, zelden zo show gezien waarbij het geluid en visueel zo goed samen liep.

19. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4

op biohazard na vette line-up

29ste in eindhoven :D

20. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    cccccccccombo breaker hierboven :+

Muse was zoooooo gaaf 8) toen het doek viel werd ik gewoon emotioneel met tranen in mn ogen, likt wtf!

Trouwens wtf @ mensen die constant met camera staan, ik heb al jaren een camera bij concerten afgezworen omdat je dan gewoon de helft van de beleving mist... Pleur lekker naar de tribune en laat mij kapot gaan op het veld

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina