de vraag zal al wel keer gesteld zijn maar... om die laptopjes te verzamelen minimaal normaal spelen toch...? en geen easy he?
Na een tijdje niet gegamed te hebben en gisterochtend door de binnenstad gewandeld te hebben, mezelf gelijk maar voorzien van MW2! Ik liep als een vrolijke noob rond en besloot op Hardened te beginnen. Na maanden niet gegamed te hebben kreeg ik bijna het gevoel het niet verleerd te hebben of de game is gewoon vrij gemakkelijk. Uitgespeeld met een playtime van ongeveer 8 uur. Vond de SP toch een beetje tegenvallen. Een soort van achtbaanritje zoals vaker is genoemd, heel veel actie in een heel korte tijd en als je uitstapt gaat de gedachte door je hoofd 'Wat doelloos eigenlijk'. Deze week maar eventjes opnieuw gold halen en de online modus bekijken.
Nieuws | 18 november 2009 - Xbox 360 bezitters die een Silver abonnement hebben, kunnen volgende week een paar dagen lang over alle mogelijkheden van het Gold abonnement beschikken. Microsoft wil de nieuwe functies, namelijk Twitter en Facebook, laten zien aan Xbox bezitters met een Silver abonnement. Daarom wordt vanaf 25 november tot en met 30 november dit abonnement tijdelijk omgezet in Gold. Nieuwe stats van MW2 Modern Warfare 2's blast radius also extends to Xbox LIVE, in which the blockbuster title's epic release established the following new standards, according to Microsoft: -- More than 5.2 million multiplayer hours were logged playing Call of Duty: Modern Warfare 2 on the first day alone. -- More than 2.2 million unique gamers played Call of Duty: Modern Warfare 2 in one day on November 10th. A new one-day record for Xbox LIVE. -- More than 11 million achievements were unlocked on Call of Duty: Modern Warfare 2 on the first day 5.2 miljoen multiplayer uren bron http://investor.activision.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=425018
Als je het spel gelijk op veteran uitspeelt staat er dan bij Casual/Recruit en Hardened ook 100% in het scherm van de single player?
Ik wou opbouwend spelen dus eerst Recruit > Hardened > Veteran zit nu op de helft van Hardened pak ook gelijk alle intel mee. Helaas verdien je er niks meer wou weer in minoir spelen .
Heb de game zojuist op Veteran uitgespeeld met een totale speeltijd van 6:41,57 uur. Ik vind de SP echt heerlijk, wel een beetje kort, maar de plotwendingen zijn echt te noemen.
Ik vond het verhaal nogal vergezocht, bij COD4 had ik nog wel het idee dat het nog enigszins mogelijk was, dit verhaal verloor bij mij echter een beetje de geloofwaardigheid.
Dat ja. Het is meer een film dan echte werkelijkheid. Kan iemand me kort uitleggen in spoilers waarom die plotwendingen erin zaten? Ik heb het uitgespeeld maar zat af en toe niet op te letten
Het verhaal is sowieso moeilijk te volgen, vanwege de manier van vertellen. Tijdens het load screen wordt er een heel verhaal op je afgeschoten, die ook nog eens van de hak op de tak springt. Snapte er ook dus de ballen van. Volgens mij is dat ook niet echt boeiend
Tot nu toe snap ik het hele verhaal nog, maar ik ben pas denk ik rond de helft, dus dat zal vast nog wel veranderen. Speel hem op Veteran en het valt nu allemaal nog wel mee, met uitzondering van Takedown. Wat een schijtmissie was dat, zeg. De mannetjes kropen echt onder elke steen om je heen vandaan en ze vlogen van elk dak om je oren. Ze kwamen nog net niet uit de grond...
Spoiler Dat is toch die missie waarin je achter Roja (?) aanzit in Brazilie? Tering, ik vond die missie op Normal al irritant. Ben ook niet verdergegaan met de SP, dat komt wel een keertje als Xbox Live eruit ligt ofzo