1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 nov 2009.

1. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    de vraag zal al wel keer gesteld zijn maar...

om die laptopjes te verzamelen minimaal normaal spelen toch...? en geen easy he?

2. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    dat maakt volgens mij niet uit, aangezien het er niet bijstaat.

3. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de intels wil verzamelen maakt de difficulty setting niks uit;)

4. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Na een tijdje niet gegamed te hebben en gisterochtend door de binnenstad gewandeld te hebben, mezelf gelijk maar voorzien van MW2!

Ik liep als een vrolijke noob rond en besloot op Hardened te beginnen. Na maanden niet gegamed te hebben kreeg ik bijna het gevoel het niet verleerd te hebben of de game is gewoon vrij gemakkelijk. Uitgespeeld met een playtime van ongeveer 8 uur.

Vond de SP toch een beetje tegenvallen. Een soort van achtbaanritje zoals vaker is genoemd, heel veel actie in een heel korte tijd en als je uitstapt gaat de gedachte door je hoofd 'Wat doelloos eigenlijk'. Deze week maar eventjes opnieuw gold halen en de online modus bekijken.

5. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Nieuws | 18 november 2009 - Xbox 360 bezitters die een Silver abonnement hebben, kunnen volgende week een paar dagen lang over alle mogelijkheden van het Gold abonnement beschikken.

Microsoft wil de nieuwe functies, namelijk Twitter en Facebook, laten zien aan Xbox bezitters met een Silver abonnement. Daarom wordt vanaf 25 november tot en met 30 november dit abonnement tijdelijk omgezet in Gold.

Nieuwe stats van MW2

Modern Warfare 2's blast radius also extends to Xbox LIVE, in which the blockbuster title's epic release established the following new standards, according to Microsoft:

-- More than 5.2 million multiplayer hours were logged playing Call of
    Duty: Modern Warfare 2 on the first day alone.
    -- More than 2.2 million unique gamers played Call of Duty: Modern Warfare
    2 in one day on November 10th. A new one-day record for Xbox LIVE.

-- More than 11 million achievements were unlocked on Call of Duty: Modern
    Warfare 2 on the first day

5.2 miljoen multiplayer uren _O_

bron http://investor.activision.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=425018

6. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen nog spec-ops op veteran doen en dan 1k/1k G

7. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het spel gelijk op veteran uitspeelt staat er dan bij Casual/Recruit en Hardened ook 100% in het scherm van de single player?

8. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik speelde het spel uit op hardened en toen stond casual/recruit ook op 100%

9. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou opbouwend spelen dus eerst Recruit > Hardened > Veteran zit nu op de helft van Hardened pak ook gelijk alle intel mee. Helaas verdien je er niks meer wou weer in minoir spelen :mad:.

10. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game zojuist op Veteran uitgespeeld met een totale speeltijd van 6:41,57 uur. Ik vind de SP echt heerlijk, wel een beetje kort, maar de plotwendingen zijn echt :eek: te noemen.

11. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het verhaal nogal vergezocht, bij COD4 had ik nog wel het idee dat het nog enigszins mogelijk was, dit verhaal verloor bij mij echter een beetje de geloofwaardigheid.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Stuk moeilijker dan de SP...

13. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker de laatste levels van Spec-Ops met al die juggernauts :mad:.

14. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Dat ja. Het is meer een film dan echte werkelijkheid.

Kan iemand me kort uitleggen in spoilers waarom die plotwendingen erin zaten? :+ Ik heb het uitgespeeld maar zat af en toe niet op te letten :9

15. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Het verhaal is sowieso moeilijk te volgen, vanwege de manier van vertellen. Tijdens het load screen wordt er een heel verhaal op je afgeschoten, die ook nog eens van de hak op de tak springt. Snapte er ook dus de ballen van. Volgens mij is dat ook niet echt boeiend:+

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Tot nu toe snap ik het hele verhaal nog, maar ik ben pas denk ik rond de helft, dus dat zal vast nog wel veranderen.
    Speel hem op Veteran en het valt nu allemaal nog wel mee, met uitzondering van Takedown. Wat een schijtmissie was dat, zeg. De mannetjes kropen echt onder elke steen om je heen vandaan en ze vlogen van elk dak om je oren. Ze kwamen nog net niet uit de grond...

17. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch die missie waarin je achter Roja (?) aanzit in Brazilie? Tering, ik vond die missie op Normal al irritant.

Ben ook niet verdergegaan met de SP, dat komt wel een keertje als Xbox Live eruit ligt ofzo :p

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Dat is idd die missie.

19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Hehe had bijna precies dezelfde tijd, had zelf 6:40;xx uur 8)

20. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er iets speciaals te verkrijgen als je single player op 100% heb gehaald?

Deel Deze Pagina