Assassin's Creed II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Waar heb je precies hulp bij nodig? Hoe verder je in het spel komt hoe meer items er unlocked worden in winkels, die je dan kan kopen.
     
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Gisteren weer 4 uur non stop gespeeld, wat een tof spel en mooi verhaal. Mij blijft het in ieder geval echt goed boeien. Alles side quests zijn dope. Ik geniet er erg van. Mooie wereld en leuke dingen gebeuren om je heen. Was gisteren na het vinden van mijn eerste Assassin's Emblem (via missie krijg je die) gelijk de tweede gaan halen, stond op het kaartje, bij de grote kerk in je eerste stad (met die hooooge toren) ook echt vet gedaan dat je binnen in de kerk moet klauteren naar die tombe. Erg vette addons. Alleen doe Glimphs en featers :p jakkie bah :)

    Je kan niet meteen alles kopen, je moet eerst dingen unlocken. Als je in je villa de Smids upgrade krijg je tot 15% korting bij het kopen van wapens en armor.


    Je kan bij je villa waar je getraind wordt door je oom nieuwe skills leren, sommige kosten geld andere zijn weer gratis. Non weapon combat is dacht ik gratis alles met een wapen kost Floreinen. (Nog niet zelf getest, maar had het ergens gelezen).

    Ik heb dat nog net mogen doen, wanneer kan je dit gaan oplossen. Is dat een missie. Of is dat bij de muur in de villa?
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2009
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik heb van die codex papieren gevonden, die moest je toch inleveren bij Da Vinci voor updates. Maar kan dat niet doen? Of is dat gewoon verhaal gebonden.
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Inderdaad, zodra je een Codexpagina hebt gevonden, en je kan naar davinci toe dan krijg ik gewoon een missie erbij. Nu drie keer gehad. 1ste keer hidden blade, 2de keer dual hidden blade, 3de keer poison hidden blade.

    Succes.!
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Weet iemand hoe je de PS3 versie op je HD zet? Ik heb nogal last van pop-ups maar ik kan geen optie vinden om het om mijn HD te zetten. Kan dat alleen met de 360 versie?

    Verder vind ik het een topgame, ik zit nog wel in het begin waardoor het nog een klein beetje teveel aanvoelt als AC I. Maar dat komt wel goed volgens mij. Grafisch vind ik het onzettend mooi, de wereld, animaties e.d. zijn geweldig. De tussenfilmpjes vind ik overigens wel iets minder, evenals de gezichten in de game en de schaduwen zijn me iets te kartelig. Maar misschien ben ik verwend door Uncharted 2, maar daar hoefde de makers niet een hele grote wereld te creeren natuurlijk.

    Ik heb wel het gevoel dat het allemaal een stuk gevarieerder zal zijn in dit deel. Kan niet wachten om weer verder te spelen.
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Geen idee of dat kan, maar ik hem ook naar mijn HD gezet op de 360 maar de pop-up zijn er bij mij niet minder op geworden. Meer mensen dit probleem.

    Ik had gisteren zelfs pop-up van burgers tijden een cinematic. Ik stond op de brug met iemand te praten en tijdens het filmpje springen er links en recht burgers in beeld. Ik stoor me er niet zo aan, maar het had wat netter gekund.
     
  7. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    We hebben allemaal een xbox, dus als jij het hebt betekend het ook dat wij het hebben :p

    Maarja, ik probeer het gewoon te negeren, niet teveel op focussen want dat gaat het afleiden en gaat het je irriteren :)
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Balen, ik heb het niet zo op pop-ups. Negeren dus maar... Anders had ik mooi voor de 360 versie omgeruild als die wel op de HD kan worden gezet en daardoor de pop-ups minder voorkwamen.
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan je op de PS3 (op een aantal games na) niet zelf voor kiezen. Als je AC2 voor de eerste keer opstart doet ie wel een kleine verplichte installatie van zo'n 1,5GB. :)
     
  10. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Hoe gebruik je die Poison Blade? elke keer als ik steek valt ie dood neer:+
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Klopt als je poisened blade gebruikt dan gaan je targets ook dood. Alleen duurt het even voordat ze door gaan 30 seconden ofzo ze gaan eerst even beetje gek lopen en beginnen te ijlen.

    Het voordeel hiervan is dat je iemand kan stabben, weg lopen en dan sterft je enemy. Zo kun je ongezien en ongemerkt iemand assasinaten :D.
     
  12. Fnatic

    Fnatic Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi

    Een paar post terug las ik dat er best wat pop up was hoe erg is dat af en toe wat details van balkonnen gebouwen etc.. of hele grote details .. Ik heb het spel niet maar na het lezen van dit begin ik te twijvelen om hem te halen.. en ik haat pop up zeker van GTA SA

    Bedankt alvast ..
     
  13. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik bedoel dat ie meteen dood neervalt:+
     
  14. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Tering wat een vette game!

    Echt veel meer RPG/Zelda achtig kwa opbouw van het verhaal en het verzamelen van geld, kopen van wapens en upgrades.
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Popups is niet zo erg dat er gebouwen pof balkons in beeld schieten, gaat om mensen in de stad en paaltjes en vlaggen aan de muren.

    Selecteer je dan niet per ongeluk de hidden blade? Deed ik ook een keer. Wilde iemand poisenen, maar mislukte en guards gingen me achter me aan. toen gevlucht en ontkomen. Wilde ik iemand poisenen killde ik hem, had ook ineen me hidden blade geselecteerd. Misschien gebeurde hetzelfde bij jou?

    Of bedenk ik me tijdens het typen, is je poison op? Of kan je dan je poisened blade niet selecteren.
     
  16. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Elk wapen heeft andere moves als je dat bedoelt...
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hangt van je xbox af denk ik. Heb hem zelf op HDD staan en heb totaal geen last van pop up.

    Trouwens, dat geld dat je verdient om de 20 minuten hé. Is dat alleen ingame of is het net zoals bij Fable 2 dat je ook geld binnen krijgt als je niet aan het spelen bent.
     
  18. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer krijg je dan geld iedere 20 minuten???? ben nog niet ver in de game moet ik er even bij vermelden :{ moet je dan iets gekocht hebben ofzo?
     
  19. Slender

    Slender Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee het is alleen wanneer je aan het spelen bent. Ik probeer zoveel mogelijk mijn geld te steken in het upgraden van de villa/dorp. Dan heb je straks een goede geldstroom en kun je makkelijk alle nieuwe wapens/armor kopen die beschikbaar komt.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Komt vanzelf in het verhaal, dacht einde van DNA Sequence 3/begin DNA Sequence 4. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina