Gisteren weer 4 uur non stop gespeeld, wat een tof spel en mooi verhaal. Mij blijft het in ieder geval echt goed boeien. Alles side quests zijn dope. Ik geniet er erg van. Mooie wereld en leuke dingen gebeuren om je heen. Was gisteren na het vinden van mijn eerste Assassin's Emblem (via missie krijg je die) gelijk de tweede gaan halen, stond op het kaartje, bij de grote kerk in je eerste stad (met die hooooge toren) ook echt vet gedaan dat je binnen in de kerk moet klauteren naar die tombe. Erg vette addons. Alleen doe Glimphs en featers jakkie bah
Je kan niet meteen alles kopen, je moet eerst dingen unlocken. Als je in je villa de Smids upgrade krijg je tot 15% korting bij het kopen van wapens en armor.
Je kan bij je villa waar je getraind wordt door je oom nieuwe skills leren, sommige kosten geld andere zijn weer gratis. Non weapon combat is dacht ik gratis alles met een wapen kost Floreinen. (Nog niet zelf getest, maar had het ergens gelezen).
Ik heb dat nog net mogen doen, wanneer kan je dit gaan oplossen. Is dat een missie. Of is dat bij de muur in de villa?
Laatst bewerkt: 20 nov 2009