En waarom zou door Google Chrome OS ineens MS Office gratis worden? Zijn wel meer open source alternatieven voor office. Heb er zelf nog niet zo veel vertrouwen in. Google is een groot bedrijf, maar ze moeten niet te ver doorslaan en een monopolie positie gaan krijgen in alles wat met internet/pc te maken heeft. Google Chrome browser interesseert me nog niet en Android op de mobieltjes vind ik ook nog geen geslaagd project. Dacht dat het een open source besturingssysteem moest worden, maar zijn slechts enkele mobieltjes beschikbaar, die en het OS zijn nog niet optimaal en duur. Nee, ik zit niet te wachten op een besturingssysteem voor de PC van Google. Vele linux distributies, Windows, OSX. Wat zou Google's OS beter maken?
Inderdaad 2k, als je een gratis OS wil dan stap je over op Linux ofzo, er zijn hele mooie distributies tegenwoordig
Kick! Voor iedereen met interesse in Chrome OS is dit misschien wel tof: http://gdgt.com/google/chrome-os/download/ Daar is ie te downloaden heb ik begrepen. Even een account maken dat wel. Echter alleen te draaien in Vmware, dus als virtuele machine. Ga hem zelf straks eens proberen
Gaat alleen werken op een netbook met SSD uiteindelijk, en alles gaat via je (Google Chrome) browser. Dit wordt niks.
Ik kan niet zeggen dat ik er veel aan vind... ik weet dat het voor netbooks bedoelt is maar het voelt niet echt als een echt OS
Probeer hem nu aan de praat te krijgen in Vmware, ben wel benieuwd. Jullie zijn niet erg positief dus dat betekend niet veel goeds vrees ik
Ik heb het een paar minuten gebruikt en ik vind het 3x niks. Dit is toch niet eens het woord OS waard? Nee, ik ga dit in ieder geval niet gebruiken. Geef mij maar Windows of Ubuntu met (volgens Google) (te) veel opties.
Dat komt ook omdat er nog niet genoeg beschikbaar is. Chrome gaat puur werken op ALLES online. Zonder internetverbinding heb je niks aan deze OS. Ze verwachten dat dit de toekomst ook is, geen harde schijven vol met data maar alles online. Chrome OS loopt wat vooruit en is nog helemaal vooraan in de ontwikkeling. Dit nu al helemaal afbranden is totaal zinloos.