1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Google Chrome OS

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door iRoy, 8 jul 2009.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    En waarom zou door Google Chrome OS ineens MS Office gratis worden? Zijn wel meer open source alternatieven voor office.
    Heb er zelf nog niet zo veel vertrouwen in. Google is een groot bedrijf, maar ze moeten niet te ver doorslaan en een monopolie positie gaan krijgen in alles wat met internet/pc te maken heeft.
    Google Chrome browser interesseert me nog niet en Android op de mobieltjes vind ik ook nog geen geslaagd project. Dacht dat het een open source besturingssysteem moest worden, maar zijn slechts enkele mobieltjes beschikbaar, die en het OS zijn nog niet optimaal en duur.
    Nee, ik zit niet te wachten op een besturingssysteem voor de PC van Google. Vele linux distributies, Windows, OSX. Wat zou Google's OS beter maken?

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Inderdaad 2k, als je een gratis OS wil dan stap je over op Linux ofzo, er zijn hele mooie distributies tegenwoordig :eek:

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Kick!

Voor iedereen met interesse in Chrome OS is dit misschien wel tof:

http://gdgt.com/google/chrome-os/download/

Daar is ie te downloaden heb ik begrepen. Even een account maken dat wel. Echter alleen te draaien in Vmware, dus als virtuele machine. Ga hem zelf straks eens proberen :)

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    cool , ga hem zo even uitproberen :)

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Gaat alleen werken op een netbook met SSD uiteindelijk, en alles gaat via je (Google Chrome) browser. Dit wordt niks.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik kan niet zeggen dat ik er veel aan vind... ik weet dat het voor netbooks bedoelt is maar het voelt niet echt als een echt OS

7. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    En daarom werkte de linux versie voor netbooks ook niet..

8. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Probeer hem nu aan de praat te krijgen in Vmware, ben wel benieuwd. Jullie zijn niet erg positief dus dat betekend niet veel goeds vrees ik :+

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en daarnaast vertrouw ik google gewoon niet met al mijn gegevens 8)

10. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb het een paar minuten gebruikt en ik vind het 3x niks. Dit is toch niet eens het woord OS waard? Nee, ik ga dit in ieder geval niet gebruiken. Geef mij maar Windows of Ubuntu met (volgens Google) (te) veel opties.

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat komt ook omdat er nog niet genoeg beschikbaar is. Chrome gaat puur werken op ALLES online. Zonder internetverbinding heb je niks aan deze OS. Ze verwachten dat dit de toekomst ook is, geen harde schijven vol met data maar alles online. Chrome OS loopt wat vooruit en is nog helemaal vooraan in de ontwikkeling. Dit nu al helemaal afbranden is totaal zinloos.

Deel Deze Pagina