District 9
Gisteravond gekeken, en vanmiddag weer. Kweenie, heb het niet vaak met films maar deze wilde ik vandaag gewoon nog een keer zien. Hardstikke goed en echt gaaf. Uniek is de film ook zeker wel te noemen want het lijkt in de verste verte niet op andere 'alien flicks' , en eigenlijk D9 bestempelen als een alien flick klopt niet. Boeiend van begin tot eind. Ik snap alleen echt NIET hoe deze film amper hype heeft gehad, begin dit jaar wist ik bijvoorbeeld echt niet van D9 af.
Pas in de zomer zag ik een mini-trailertje op IGN.com en toen had ik zoiets van 'wow, eentje om naar uit te kijken' . Maar daarvoor wist ik niet eens van het bestaan. Hoe kan dat? Al die sci-fi films met nice effecten , daar hoor je al maanden van te voren over en zie je trailertjes van. enneh.....
District 10? Of zal er geen vervolg komen denken jullie? Aan de ene kant lijkt het er al op dat de hints naar een sequal er zijn. Cristopher die op het eind zegt...three years, i promise. En dan die nieuwscast die praat over dat de resterende aliens naar District 10 gegaan zijn. Misschien is het helemaal geen hint en blijft het hier bij. Misschien ook wel gewoon beter om een keer geen vervolg van iets te maken.