De Grote Voetbaldraad [Deel 24]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Het wordt alsmaar mooier zo, verdomme. Abidal is door de komst van Maxwell gewoon aardig op te vangen maar Busquets is wisselvallig en in zijn beste doen nog niet van het niveau van Yaya. Misschien ook maar ff met een placenta spelen? Of werkt dat niet met de Mexicaanse griep? :+

2. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Mensen hier toevallig ervaring met het bezoeken van wedstrijden in Engeland?
    Gaan namelijk met vrienden dit weekend een weekend Londen boeken in combinatie met een voetbalwedstrijd.
    We hoeven niet per se naar een topwedstrijd, wedstrijd(en) van West Ham United en Millwall zijn ook prima.

Hebben jullie dat dan gedaan via zo'n voetbalreizen organisatie of gewoon alles zelf geboekt, ben wel benieuwd. :)

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Komt Marquez nog eens bij. Al lijkt het me dat Pique en Puyol gewoon in het centrum spelen dan.

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nu Messi, Iniesta en Xavi nog even de Mexicaantjes krijgen voor komende midweek \o/

Om natuurlijk weer topfit te zijn voor het weekend daarop :D

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mwah ik zou er niet trots op zijn als mijn ploeg moet winnen doordat de tegenstander allemaal belangrijke spelers ziet wegvallen en ik zou al helemaal niet een speler zoiets toewensen. Tegen Real Madrid hoop ik ook gewoon dat het hele basis elftal van Madrid op de grasmat staat. Dan kun je pas trots zijn op je overwinning. Al zou het wel grappig zijn om te zien dat het basiselftal van Inter wordt gek gespeeld door een stelletje snotneuzen zoals Gai, Jeffren en consorten. ;)

6. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Precies, geef mij ook maar het beste elftal voor Inter en Real voor de kiezen. Stel je nou voor dat je tegen een Real moet zonder Ronaldo, Kaka en Casillas. Dan is die overwinning (als Barca zou winnen) een stuk minder te noemen dan dat ze met het beste elftal spelen.

7. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij gaat het hierin niet zozeer om winnen van Barca, maar meer om de groepsfase overleven. En dan lijkt het me weinig boeien dat Barca een paar spelers mist, belangrijkste is dat je die poule overleeft.

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Zou ik nog steeds geen spelers van de tegenpartij ziektes of blessures toewensen. ;)

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Het kan me echt geen flikker schelen hoe, als Inter maar doorgaat. Wij zijn niet in de luxepositie dat zelfs ons tweede ploeg het iedere ploeg ter wereld lastig kan maken. Ik ben allang blij als we gewoon doorgaan.

Well spoken.

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Wtf

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Alcohol in het spel volgens da cops.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Er staat niet letterlijk dat Theo achter t stuur zat , was dat wel het geval?

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Volgens de Telegraaf wel

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Blijven kleine kinderen.

Ajax heeft overigens Nicolai Boilesen aangetrokken voor 400.000 euro. Deens jeugdtalent. Bij FM was hij in ieder geval doorgebroken xD

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, in FM. In Football Manager heb ik ook AGOVV naar Europees voetbal gebracht8)

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    8) was een grapje trouwens, maar dat had je zelf ook wel door.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Toch zie je vaak dat de talenten in FM ook super talenten worden in het echie. :+

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik wel blij mee! Heb hem wel een beetje gevolgd en de Europese top volgt hem ook al een tijdje. Beetje net als met Eriksen dus! Meer Scandinavische talenten halen vind ik, die passen zich ook goed aan(cultuur is hetzelfde en taal redelijk vergelijkbaar, Eriksen kan al Nederlands bijv.) en er loopt daar enorm veel talent rond.

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Bij Voetbal International hebben ze het nu over de spits van Ajax en of hij naar Ajax zou willen 8)
    De wereld is klein.

Overigens vind ik het wel opvallend dat het gokschandaal alleen bekend is bij de clubs uit 2de en derde divisies in grote voetballanden..
    Alsof de grotere clubs beschermd worden en weer een aanzienlijk bedrag zwijggeld betalen.., ik kan me niet voorstellen dat de clubs uit de hoogste divisies wel braaf hun wedstrijden spelen.

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Denk je niet dat het veel makkelijker/goedkoper is om spelers om te kopen die toch al niet zo veel verdienen? Vind het een lompe redenering om meteen maar weer met complotten te komen omdat er in de grote competities niemand wordt verdacht (wat trouwens niet waar is, want er zijn ook verkochte CL en EL wedstrijden gevonden).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina