Inderdaad Xeno had de trui
Ik stond denk ik te ver laar links om tijdens KoC dat hele zit gebeuren mee te krijgen, maar ik heb me toch wel een partij gesprongen zeg. Ik kreeg op een gegeven moment zelfs van iemand de vraag of ik iets minder vaak met mn armen omhoog wilde gaan omdat ze anders niks konden zien
Mijn camera faalt met inzoomen en scherpstellen dus mn foto's zijn niet zo goed gelukt, maar heb wel wat filmpjes
Wat ik trouwens echt vaag vind is dat die ene persoon die voor mij stond(en die daar naast) gewoon het hele concert niet heeft gesprongen of meegezongen of wat dan ook. Neem dan een zitplaats en laat mij helemaal vooraan
Setlist was inderdaad wat voorspelbaar, maar nu heb ik alle nummers die ze op het moment spelen live gezien(Unintended, Guiding ligt, Mk ultra(\o/) ), behalve Cave. Damnit daar hoopte ik bestwel op.
Hoogtepunten waren Stockholm Syndrome(episch!!), de lichtflits die via Matt's gitaar recht in mijn camera reflecteerde, Knights en Mk Ultra!!!(hoewel hij wel de teksten door elkaar haalde).
Echt top!!!
Klik om te vergroten...