Concerten Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Noodles, 13 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En bij MK Ultra vergat hij het stukje van 12-12-12-12\ (slide down gedoe). Maar who cares, vies geil.

En ik zat ook toen rond ons ineens 40 man ging zitten, allemaal keihard omhoog springen, en dan vriendin vastgrijpen zodat die niet omvalt / verdwijnt. xD

En vond Biffy Clyro wel vet.. Maar alleen 1ste 2 nummers en laatste nummer speelden ze strak in vergelijking met album, rest was een brei en moeilijk te onderscheiden partijen. En volgens mij had hij wat teveel gerookt/gedronken, in het begin omvallen, daarna amps om donderen. Vriendin helemaal "wat gebeurt er?!?!?!" toen er wat opblies of wat dan ook. Ik vond het juistem wel vet. Heerlijk rauw waren ze in ieder geval!

Alleen hij zweet en spuugt wel een beetje veel, die donkere bewaker vooraan met z'n kale hoofd zeker helemaal nat.

Laatst bewerkt: 16 nov 2009
  2. Cinion

Cinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, wat een fantastisch weekend. Geen Muse, maar wat anders.

Zaterdag avond begon ik in een café met Destine met als voorprogramma Make Believe, was wel leuk. Maar was meer voor de mensen daar, dan voor de muziek.

Maar zondag begon het, 12 uur op de trein gestapt om in Amsterdam te zijn rond 14:00. Ben nog nooit eerder in Amsterdam geweest, dus een hele nieuwe ervaring. Was echt heel vet. :), heel veel kleding gekocht. En toen uiteindelijk 's avonds naar de Melkweg gegaan. Om vervolgens voor aan te staan bij Shinedown!.

Het concert begon met een halfuur Cointerpoint, en daarna een half uur Soil! Heerlijk, beide bands. Ik was vooral blij dat Soil m'n 2 favoriete nummers speelde, Breaking me Down en Halo, dus dat begon al goed.

En toen begon Shinedown, anderhalf uur fantastische muziek, waar ik een lange tijd op heb moeten wachten. :)

Na afloop kwam ik wat bandleden tegen, waar ik van dacht dat het Soil was. En complimenteerde ze erop dat ze goed speelde. En dat ik blij was dat ze Halo en Breaking Me Down speelde. Alleen later kwam ik erachter dat het Cointerpoint was.

Achja. : D

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ohja! Dat is wat ik miste. :lol:

4. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Ik weet niet of Matt dat stuk vergat, ik denk eerder dat hij het gewoon weg liet. Zoiets vergeet je niet zomaar denk ik.

Ik kende nog niks van ze, dus ik wist ook niet wat ik moest verwachten. Deed me een beetje denken aan Foo Fighters, maar dan met ander gitaar geluid.
    Die zanger is wel bizar. Die rockte zowat zn kop van zn romp, en hij viel om 8) En inderdaad die versterker die ineens keihard begon te zoemen. Mn kleren trilden als een gek!!

5. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ik mistte trouwens wel wat riffage bij Muse.
    Bij Uprising had ik zoiets van: huh wtf, waar blijft die riff, en toen bleken ze opeens de album versie te spelen:+

Zelfde geldt voor New Born.

6. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Inderdaad, erg jammer.

Overigens was Mando Diao in de Effenaar erg gaaf! :D Tijdens het eerst nummer was het publiek heel tam, maar vanaf de tweede barstte het ineens he-le-maal los.
    Ik was nog nooit in de grote zaal van de Effenaar geweest (wel in de kleine). Ik ben er zeer over te spreken!

7. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    dan hoop ik dat ze het eerste album speelde want wat ze tegenwoordig hebben is echt zwaar ruk

8. Remco

Remco Guest

Oeh, ik ga ook naar Paramore en All Time Low, nice!

9. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nou, dat vind ik toch wel erg overdreven. Nu klink je als een zwaar gefrustreerde fan. Overigens heb ik de setlist van de Effenaar nergens kunnen vinden, maar volgens mij was die van de Tivoli een dag ervoor hetzelfde:

1.Intro
    2.Blue Lining White Trenchcoat
    3.God Knows
    4.Lady
    5.Burning Up
    6.Long Before Rock 'n' Roll
    7.You Can't Steal My Love
    8.The New Boy
    9.All My Senses
    10.Gold
    11.Never Seen The Light Of Day
    12.A Decent Life
    13.Give Me Fire
    14.Down In The Past
    15.High Heels
    16.Gloria
    17.Mean Street
    Encore:
    18.Dance With Somebody
    19.Go Out Tonight

Overigens heb ik gisteren weer DeWolff gezien. Overduidelijk de beste live band van Nederland, punt uit. Wat een show, godverdomme, zeg! :D Om ze ook de beste band van Nederland te noemen gaat wat ver, maar stiekem denk ik dat toch wel. Hele grote aanrader!

edit:
    Muse komt naar het Goffertpark! Op zaterdag 19 juni. http://muse.mu/gig/970/2010-06-19/goffertpark-nijmegen-the-netherlands/
    Voorverkoop begint deze week al....hmpf, komt me slecht uit.

10. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Serieus, komen ze volgend jaar alweer?
    Ik hoop stiekem ook dat ze op pinkpop en/of Lowlands komen:D

11. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
  12. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga ook zeker kaarten kopen.

Wil eigenlijk ook naar Wembley, maarja om nou ook weer vliegtickets etc. te gaan kopen, wordt een dure grap

(Plus het feit dat het geloof ik al uitverkocht is8))

13. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
  14. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Zal Muse dit jaar ook naar Pinkpop/Rock Werchter/Lowlands gaan?

15. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Werchter misschien, maar Pinkpop/Lowlands kunnen we denk ik bij deze al doorstrepen. Ik hoorde al eerder sterke geruchten dat Pinkpop er al niet meer inzat. Ik denk dat dit een extra bevestiging is. Muse is niet groot genoeg om Goffertpark drie weken na Pinkpop te doen. Lowlands zie ik ze ook niet doen. In 2006 stonden ze er alleen maar omdat er geen plek meer was op Pinkpop. En ook dit is denk ik overkill als ze ook al Goffertpark doen.

Ik ben nog sterk aan het twijfelen. Kaartverkoop is eind deze week al en dat is zo vroeg! Concert valt aan het begin van mijn tentamenweek, wie weet wat ik te doen heb. Daarnaast kan ik het geld moeilijk missen op het moment. :mad:

edit
    Last.fm beweert dat Daft Punk op 1 augustus in de HMH staat!

16. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Dat laatste is wel heel intressant zeg! w00t w00t! Als dit echt zo is!!!!!

Ik word hier gek!!

17. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    The prodigy gaat morgen niet door heb nog een ticket iemand?

18. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Franz Ferdinand was geweldig gisteravond!

Was voor het eerst in de HMH, maar dat is goed bevallen. Het was alleen enorm warm voorin, naast me en voor me vielen mensen flauw, voordat het begonnen was. Zelf werd ik ook beetje duizelig na het derde nummer, maar toen kwamen ze gelukkig met Walk Away, dus konden we even bijkomen. :+

19. Remco

Remco Guest

Wat moeten we nou met een ticket als het niet doorgaat? :+

20. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Hij kan morgen niet, of er iemand nog een ticket wilt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina