Zojuist op Guadalcanal, veroverde eerst 1 vlag, en toen kwam er 1 tank aan, dus ik in dat kanon die tank schieten, maar op de een of andere manier raakte ik gewoon die tank niet. Heb wel 20 keer geschoten ofzo, voordat die tank op mij begon te schieten, en toen was ik snel dood!? Sloeg nergens op.
Anyway, ik respawn bij diezelfde flag, en was de tegenstander dus met een tank, ik plak bom erop, blaas dat ding op, zie nog een tank(!), dus kon daar ook achter komen, ook opgeblazen, en vervolgens NOG (!!!) een tank van de tegenstander, allemaal vlak achter elkaar, bij dezelfde flag, en die blies ik dus ook op! \o/ 3 tanks op rij opgeblazen \o/
Ow, met mannetjes erin, natuurlijk
Vervolgens op dat tussenstuk wat bommetjes neergelegd, en daarboven gaan zitten, en beetje zitten snipen enzo...
Uiteindelijk 15 kills en zelf 2/3x dood dat potje.
Verder ging het maar so-so vandaag. 0x in de - (min) geeindigd, dus meestal wel meer kills dan dat ik zelf dood ging, maar toch een paar keer uit de lucht geschoten met mijn vliegtuig, of dat ik stom mezelf te makkelijk in 'the open' begaf, en kapot geschoten werd.
En Ferry tegengekomen online, die blijkbaar een klein toetsenbordje heeft
:b:
Klik om te vergroten...