1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 1943 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.070
    Net weer zo'n idioot die probeerde mijn bommetjes op te blazen met zijn bommetjes.

1x een waarschuwingsschot gegeven, hij ging door, en toen gewoon de boel opgeblazen met hem erbij (Hij gaat dan dood door een 'suicide', omdat zijn bommetjes ook afgaan...)

2. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Deze game blijft gewoon geweldig!

Echter zijn sommige gasten |:-
    Vanmiddag had ik een debiel die de brug opblies terwijl ik er met mn tank overheen reed. Let wel: hij was van hetzelfde team en lande op de eerste post die ik had veroverd :mad:

Daarna is er een malloot die net voor mn neus wegvaart. Je bent toch niet blind ofzo????

Daarna heb ik op Wake Island de ene kant beide vlaggen veroverd en terwijl ik naar airfield ren, komt er een jeep met zeer hoge snelheid voorbij (eigen team) die richting de blauwe vlaggen gaat :x

Later zie ik dat iemand bij een rode vlag de tank steelt (heel goed) en vervolgens......wegrijdt zonder die vlag te pakken.

Wat een debielen zeg. Die eerste heb ik het hele potje verrot gescholden (kon het niet laten) en hem meermalen in zn gezicht gegooid dat hij maar 3 kills had tegenover de 22 van mij. Het tweede potje is die van ellende maar weggegaan, op mijn dringende verzoek }:]

3. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Yeah, je komt echt de grootste mongolen tegen tijdens het spelen.

Dat sommige teamgenoten het leuk vinden om een granaat op je beschutting te gooien, ben ik inmiddels al aan gewend (het gebeurt niet heel vaak, maar iedere keer is TE vaak), maar soms gaan ze als een mongool naast je staan terwijl je prima verscholen zit, en gaan dan een beetje kansloos lopen schieten op een overmacht aan tegenstanders. Thanks(!)

Vandaag zette er iemand een tank naast me, en smeerde hem vervolgens. Nu is een tank zo'n beetje het eerste waar de tegenstanders op gaan schieten, en aan de ene kant van die tank lagen mijn bommetjes, en aan de andere kant zat ik, dus moest dat ding wel even snel verplaatsen, maar goed, toen had ik net de pech dat er een tank van de tegenstander aan kwam. Als die sukkel uit mijn team die tank daar niet had neergezet, dan was dat dus gewoon een zekere kill (of 2) geweest, en nu was ik zelf dood... |:-

Maar goed, de dieptepunten wegen niet op tegen de hoogtepunten. Het blijft gewoon meer dan heerlijk om ontzettend verre snipes te maken, of om teamgenoten te redden. :) Heerlijk spelletje, maar soms ook ongelooflijk frustrerend...

4. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Nog zo iemand met het IQ van 3 :mad:

Ik start in een game en die gasten staan 5 vlaggen achter. Ik pak een vliegtuig en pak de eerste vlag en daarna heel mooi verover heel de 2de vlag door 2 mensen om te leggen.
    Ik ren naar de jeep zodat ik naar airfield kan rijden, komt een teammaat en die schiet mn jeep voor mn neus aan flarden |:-

Mensen die met een auto voor een vliegtuig met teammaat gaan staan als deze net aan het opstijgen is.

Gasten die de hele tijd aan het sniperen zijn op een naastgelegen eiland en 1 kill maken in het hele potje

Gasten die aan het sniperen zijn vanuit een toren en die vlag wordt gepakt, terwijl ze gewoon blijven zitten en je team ruim achter staat.

Als je een tank verovert van de tegenstander en net voordat je erin wilt springen blazen ze m op.

Mensen die 15 minuten blijven vliegen terwijl het team geen vlaggen meer heeft en je vanuit het schip moet starten. Die mensen zijn gewoon te dom om te ademen. En als ze dan nog kills maken, maar nee hoor.

Je hoef echt niet goed te zijn, maar je moet wel een beetje je best doen en een heel klein beetje nadenken.
    Maar goed, ik pak de punten wel hoor :b:

Sta op 34 wereldwijd pffff Gisteren had ik een heel mooi potje met 30 kills en iets boven de 1000 punten :thumbs:

Laatst bewerkt: 23 nov 2009
  5. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Met de meeste van die kritiek ben ik het wel eens. Echt teveel mongolen in deze game.

Met de volgende kritiek echter niet:
    Als er verder geen teamgenoten zijn, dan kun je als sniper niet zo heel veel doen, behalve hopen dat de tegenstander je niet ziet, en er een zootje uitschakelen wanneer ze even stil staan. Je gaat als sniper niet in je eentje op een vlag afrennen, want dat is suicide :)

Meestal verdedig ik een vlag zolang dat kan, maar zodra ik de enige ben die die vlag moet verdedigen, en er is een overmacht van 3-4 man ofzo die bezig is die vlag te capturen, dan hou ik me zoveel mogelijk stil tenzij ik een zekere kill kan hebben waardoor ze me niet zien.

Wanneer ze dan die vlag toch hebben veroverd, en ze hebben me niet gezien, dan kan ik vervolgens mijn best doen om sneaky wat mensen om te leggen.

Nu zou ik persoonlijk sowieso niet snel in een toren kruipen om te snipen, want dat zijn nu juist de eerste plekken die ik als sniper bekijk, voor wat makkelijke kills :D

Laatst trouwens een idioot bij Wake Island die al mijn beschutting kapot aan het schieten was vanuit zo'n toren met dat automatische geweer.
    Ik ben toen naar boven geklommen, 3 bommen neergelegd, en 'boem'. Ik had hem al een waarschuwingsschot gegeven dat ik daar zat, maar daar trok hij zich niets van aan, dus dan maar op zo'n manier :)

Heb jij trouwens ook de laatste tijd vaker dat de server eruit vliegt!? Paar dagen geleden vloog ie er meerdere keren per dag uit :confused: :'-( . Voorheen viel het redelijk mee en ging het vaak lange tijd vrij goed, maar begint nu een beetje Battlefield MC2 perikelen aan te nemen.

Je hebt soms van die potjes dat alles tegenzit, maar heel soms heb je ook van die potjes dat alles op de een of andere manier mee zit. Dat je dat 1-op-1 duel wel net wint. Dat je net ergens voorbij gerend bent en er rent een ander mannetje op die plek voorbij zonder je te zien, zodat je er achteraan kunt gaan, dat al je snipes gewoon headshots zijn, dat je door rookwolken heen 'blindelings' raak schiet (dat je een beetje gokt waar die figuur is), dat je op een tank af kunt rushen zonder dat je gestopt wordt, er bommetjes op kan plakken, snel weg kan komen en op kan blazen, etc etc.
    Dat zijn toch wel de potjes waarvoor je de game speelt. \o/

...en dan op andere momenten zit je in een vliegtuig, en word je binnen 3 seconden uit de lucht geschoten, terwijl wanneer je zelf anderen beschiet, het altijd een eeuwigheid duurt voordat ze neergaan ... :mad:
    Of dat je eigenlijk al op B hebt gedrukt om eruit te springen, maar dat dan NET je vliegtuig nog ontploft in die splitsecond.

Laatst trouwens ook een vreemde dood. Ik reed met mijn jeep over een tegenstander, en toen was ik ook dood :confused: (!)

6. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Ja soms zit werkelijk àlles mee! :)

1 schot op n tank en boom. Gisteren voelde ik 4 kogels in mn rug en ik draai me op en schiet n granaat die kant op: boom dood, terwijl ik geen idee had waar die stond.

Sta ik n vlag te pakken op wake island signal station. Terwijl ik dit doe gooi ik 2 granaten t huisje in waar ze soms respawnen: boem dood! Haha!

Had paar dagen geleden ongelooflijk last Lost Connection. In 1,5 uur geen enkel potje kunnen uitspelen, ook niet na opnieuw opstarten van mn router.
    Later was t weer prima en verder weinig last moet ik zeggen.

7. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb serieus deze game al in geen maand meer aangeraakt hehe.
    de lol is er af, teveel zoals al boven genoemd, irritante spelers.

als op vliegdekschip al een figuur gelijk met zijn rocket een vliegtuig van eigen team kapot schiet houd het voor mij al gauw op:)

8. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Oei, dat was dus nog erger dan bij mij. Ik heb wel gewoon potjes kunnen uitspelen, maar zoals gezegd, meerdere keren toch DC, en dat blijft gewoon altijd vervelend. :)

9. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Ja soms zit werkelijk àlles mee! :)

1 schot op n tank en boom. Gisteren voelde ik 4 kogels in mn rug en ik draai me op en schiet n granaat die kant op: boom dood, terwijl ik geen idee had waar die stond.

Sta ik n vlag te pakken op wake island signal station. Terwijl ik dit doe gooi ik 2 granaten t huisje in waar ze soms respawnen: boem dood! Haha!

Had paar dagen geleden ongelooflijk last Lost Connection. In 1,5 uur geen enkel potje kunnen uitspelen, ook niet na opnieuw opstarten van mn router.
    Later was t weer prima en verder weinig last moet ik zeggen.

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Moet je eens in een bunker gaan zitten met een M1 en dan met het volle uitzicht op het eiland. Ik had dat een keer toen ik als Amerikaan speelde. Was een van mijn eerste en weinige potjes. Zit je gewoon in die bunker, ze kunnen je makkelijk doden, en ik kon gewoon mijn gang gaan. Om het nog erger te maken kwam er een tank langs, later ook een jeep, en die reden gewoon voorbij. Pas toen een van de vijanden die ik eerder had gedood mij nog steeds zag zitten was het snel gebeurd, maar wel 8 kills op rij zonder een keer gezien of geraakt te worden. Soms zit het leven inderdaad mee. :+

11. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Zojuist op Guadalcanal, veroverde eerst 1 vlag, en toen kwam er 1 tank aan, dus ik in dat kanon die tank schieten, maar op de een of andere manier raakte ik gewoon die tank niet. Heb wel 20 keer geschoten ofzo, voordat die tank op mij begon te schieten, en toen was ik snel dood!? Sloeg nergens op.

Anyway, ik respawn bij diezelfde flag, en was de tegenstander dus met een tank, ik plak bom erop, blaas dat ding op, zie nog een tank(!), dus kon daar ook achter komen, ook opgeblazen, en vervolgens NOG (!!!) een tank van de tegenstander, allemaal vlak achter elkaar, bij dezelfde flag, en die blies ik dus ook op! \o/ 3 tanks op rij opgeblazen \o/ :D
    Ow, met mannetjes erin, natuurlijk :)

Vervolgens op dat tussenstuk wat bommetjes neergelegd, en daarboven gaan zitten, en beetje zitten snipen enzo...

Uiteindelijk 15 kills en zelf 2/3x dood dat potje. :)

Verder ging het maar so-so vandaag. 0x in de - (min) geeindigd, dus meestal wel meer kills dan dat ik zelf dood ging, maar toch een paar keer uit de lucht geschoten met mijn vliegtuig, of dat ik stom mezelf te makkelijk in 'the open' begaf, en kapot geschoten werd.

En Ferry tegengekomen online, die blijkbaar een klein toetsenbordje heeft :D :b:

12. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Je kan met die anti airplane kanonnen geen tanks schieten, doet 0 damage :)

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Da's wel erg lame dan.. Op sommige punten staan ze erg goed opgesteld dus dat ze hem niet te sterk maken vs tanks begrijp ik dan wel. Maar laten ze dan op z'n minst 2dmg per schot doen ofzo (50 schoten = een tank kapot dus).

14. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Nah dat is zinloos, aangezien een tank jou binnen jouw 50 schoten heus wel een keertje kapot knalt :) Plus dat het te makkelijk zou zijn om een base te defenden als ze veel damage zouden doen, ik vind het wel best zo..

Valt me in dit spel trouwens op dat zoveel mensen zich als kuddevee gedragen. Ze spawnen zo dicht mogelijk bij de actie zonder te letten op welke bases bezet zijn, en rennen meteen naar de actie. Je zou toch verwachten dat ze na 1-2 maanden iets wijzer worden in hoe de game te spelen..

15. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070

Anyway, ik heb ze daarna nog mooi te grazen genomen, dus dat kwam goed uit :p

16. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    werd tijd dat we elkaar tegenkwamen! Ik stuur je nog wel n friend request, dan kan je makkelijker in n squad bijelkaar komen.
    Als je dan last hebt van n tegenstander, kan ik ff komen helpen als je in n torentje zit!

Nee geen toetsenbordje hoor ;)

Gisterenkwam ik bij 2 matches heel vaak dezelfde tegen: hun nummer 1 en 2 en steeds schoot ik ze van t eiland af haha! Heerlijk :)

Laatst bewerkt: 29 nov 2009
  17. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Ik heb (volgens mij) geen friend-request gezien, maar zal straks eens voor de zekerheid nog eens kijken... :)

Ik ben trouwens sowieso niet geschikt voor 'squad-play' enzo. Zoals Ramses al zong: 'Laat mij mijn eigen gang maar gaan' ;) .
    Ik heb ook al die voice-chat etc uitstaan enzo. Ik doe gewoon mijn ding in een level, en meestal gaat dat wel aardig, en soms ook niet :)

Ik dacht dat je toetsenbordje had, want je bent wel razend snel met die reply. Ik had je berichtje terug gestuurd, en echt binnen een minuut ofzo alweer een reply :)

18. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Je hoeft niet samen te werken als je in een squad gaat, het bied gewoon 2 voordelen:
    - Meer points, als anderen goed zijn profiteer jij mee
    - Meer spawnpoints

En geen nadelen :)

19. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Aw oki, thanks.

Soms zit ik trouwens wel 'opeens' in een squad merk ik. Weet eigenlijk niet hoe dat dan komt, maar heb wel bepaalde achievements/medals/postcards/whatever etc ervoor gekregen, en soms zie je het idd staan bij je score. Nu let ik niet zo heel veel op die teksten in mijn beeld (voornamelijk omdat het vrijwel onleesbaar is op mijn SD-tv), maar dat is me dus wel vaker opgevallen :)

20. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dan heb je 'Join open squad' gedaan, met die optie wordt je samen gezet met andere mensen die dat ook hebben gekozen. Wat helaas niet altijd voorkomt, vandaar dat je de ene keer wel mensen ziet en de andere keer niet..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina