Elke Camper heeft Cold blooded aanstaan, met silencers en andere onopgemerkte shit. Dit is gewoon een perk bestemd voor campers. Natuurlijk kun je hem wel gebruiken om gewoon rond te lopen zonder gezien te worden. Maar ga dan niet zeiken dat je gekilled word door zo'n ""LAFFE CAMPER
"" zoals ik sommige hoor zeggen. Want hij heeft evenveel kans om neergeschoten te worden als jij. Aangezien jullie toch beide onopgemerkt blijven.
Een dikke loser nog wel? Doe maar luxe. En vind het wel komisch dat dit echt de ultieme camp combinatie is die jij gebruikt. Dus ga me niet zeggen dat jij rushed en tegelijkertijd op je heartbeat sensor kijkt. Want geloof me iedereen camped wel is. En met deze combinatie is het alleen nog maar laffer.
Een rush perk xD, laat me niet lachen. Dat is nog altijd marathon, lightweat en Sitrep. Het is gewoon een standaarclasse voor mensen die laf in een hoekje gaan zitten om vervolgens te staan afwachten totdat er iemand voorbij komt. Dat jullie hem vervolgens anders gaan gebruiken moeten jullie zelf weten.
Maar nogmaals, ga dan niet zitten janken als je gekilled word door een camper. Met precies hetzelfde Arsenaal en perks.
Wat zeg ik dan fout. Het gaat toch over custom classen, en het is een forum dus wat is het probleem. Als je geen discussie mag gaan starten?
Klik om te vergroten...