1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Modern Warfare 2] Custom Classes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heroic, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Bling zit op de Perk 1 slot, Stopping Power op 2. Ik vind Stopping Power niet zo handig voor de wapens die ik zelf gebruik (M4A1, AUG HBAR, Ranger, P90).
    Gebruik liever Cold Blooded, aangezien dat heel veel deaths scheelt. Hard Line kan ook wel handig zijn, die gebruik ik vooral bij mijn Riot Shield/Ranger class aangezien ik daarmee toch meestal binnenin gebouwen zit (close quarters) en dan toch niet veel last heb van Airstrikes en Heli's. Ook Thermal Scopes vallen me binnen maar weinig lastig.

2. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh jah sorry :p. Ik heb hardline pro op perk 2 staan. Maar dat word ook binnenkort cold blooded. Op welk level speel je cold blooded vrij? En wat moet je doen voor de Pro versie daarvan?

Laatst bewerkt: 23 nov 2009
  3. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Bij de hogere-damage assault rifles is het effect van Stopping Power misschien ook gewoon minder uitgesproken. Maar aangezien de Famas daarop standaard nogal laag scoort.. Ik zou het eens moeten uitproberen of ik er iets van merk, maar mocht iemand het zelf al getest hebben, laat gerust weten :).

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    SP pro zorgt voor meer schade tegen voertuigen.

Ik gebruik de stinger en haal alles met 1 schot zonder SP uit de lucht. Soms schiet je mis omdat ze flares gebruiken.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    is stopping power niet handig bij een sniper? Volgens mij krijg je anders alleen iemand simpel dood door een headshot

6. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik schiet nog met de eerste rocket launcher wanneer word de stinger vrijgespeeld?

7. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Level 30.

8. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog 4 te gaan dus.

9. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Met de eerste snipers heb je met SP iig nog steeds een headshot nodig voor instant kill dacht ik. Zo lijkt het tenminste vanuit die test voor FMJ.

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    neh, met barret 50 cal + stopping power heb ik vaak nog wel een instant kill in borst.

11. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Elke Camper heeft Cold blooded aanstaan, met silencers en andere onopgemerkte shit. Dit is gewoon een perk bestemd voor campers. Natuurlijk kun je hem wel gebruiken om gewoon rond te lopen zonder gezien te worden. Maar ga dan niet zeiken dat je gekilled word door zo'n ""LAFFE CAMPER:mad:"" zoals ik sommige hoor zeggen. Want hij heeft evenveel kans om neergeschoten te worden als jij. Aangezien jullie toch beide onopgemerkt blijven.

Een dikke loser nog wel? Doe maar luxe. En vind het wel komisch dat dit echt de ultieme camp combinatie is die jij gebruikt. Dus ga me niet zeggen dat jij rushed en tegelijkertijd op je heartbeat sensor kijkt. Want geloof me iedereen camped wel is. En met deze combinatie is het alleen nog maar laffer.

Een rush perk xD, laat me niet lachen. Dat is nog altijd marathon, lightweat en Sitrep. Het is gewoon een standaarclasse voor mensen die laf in een hoekje gaan zitten om vervolgens te staan afwachten totdat er iemand voorbij komt. Dat jullie hem vervolgens anders gaan gebruiken moeten jullie zelf weten. Maar nogmaals, ga dan niet zitten janken als je gekilled word door een camper. Met precies hetzelfde Arsenaal en perks.

Wat zeg ik dan fout. Het gaat toch over custom classen, en het is een forum dus wat is het probleem. Als je geen discussie mag gaan starten?

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    De enigste die dat doet ben jij volgens mij, gvd wat word ik gek van je gelul man. Als wij hem toch gewoon gebruiken om ongemerkt de vijand te flanken, omdat we dus niet opgemerkt worden door UAV, hoef jij daar niet elke keer te zijn om met je bullshit verhaaltje aan te komen dat het niet zo is.

En anders ga ff heel gauw terug naar het Left 4 Dead 2 topic.. |:-

13. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Sitrep is een camp perk hoor, want als je geen ninja pro gebruikt hoort bijna iedereen je lopen. Dus zonder ninja pro moet je continu crouchen als je wilt dat niemand je hoort.

Stopping power en ninja zijn gewoon standaard perks eig, de rest is er als je eens wat anders wilt. campen heeft niets met perks te maken dat kan je eig altijd doen met elke perk.

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap zelf niet waarom cold blooded zo zeer een ''Z0mg, campa-perk alert'' is. Door middel van cold blooded ziet men je niet op de radar (UAV) of via andere lucht-voertuigen zoals de AC-130. De UAV geeft je alleen een kleine hint waar je bent, maar het is lang niet zo goed als een HBS (vind ik). En voor HBS heb je Ninja pro nodig. Je kan gewoon kampen, snipen of wat dan ook zonder cold blooded, en dan bedoel ik gewoon echt als ''een pro kampen''.

Laat mensen lekker klagen over iets wat ze niet leuk vinden, zolang ze maar niet komen met ''Oh <ziekte> klote zooi! Die moederneuker schoot me in mijn rug. Kut kind, ik slacht je helemaal af'' of wat dan ook. Jij klaagt vast ook wel over dingen, Mr Lightweight. Als je zo volwassen was als je zegt dat je bent, dan zou je wel anders praten tegen ons ''minder volwassene''. Wij horen een voorbeeld te nemen aan ''volwassenen'', en als we een voorbeeld nemen aan jou, dan worden wij gewoon verneukte mensen. Dus kap is met je ''Ik sta boven de rest'' crap, want dat is uhh, nou niet volwassen.

15. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
    wat bedoel je daarmee, ben je met cold blooded dan niet helemaal onzichtbaar op UAV?

ow en iedereen stop over dat gezeik over coldblooded en campers, laten we het net zo gezellig houden als de Cod 4 forum. (das wel lang geleden...)

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hij bedoeld dat hij vindt dat je met een UAV alleen een klein beetje weet waar de speler zit en dat je met een HBS dat veel beter kunt zien, wat dus niet zo is. :+

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ja klopt met Cold Blooded ben je onzichtbaar op de UAV.

Maar UAV is fijner dan HBS dus weet niet waar hij het over heeft :9, met UAV zie je daadwerkelijk de positie van degene op de (mini)map en bij HBS zie je alleen maar de vijand in een straal op de sensor.

-edit- Ferron was me voor :9

Een streepje op de HBS, hoeveel meter moet dat eigenlijk voorstellen?

18. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Speelt er trouwens iemand met de FAL en wat zijn de ervaringen met de AUG?

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind van wel, vandaar dat ik het ook tussen haakjes hebt. De UAV is niet altijd 'online' en kan worden neergehaald (ookal gebeurt dat haast niet:eek:). Ik vind de HBS zelf lekkerder werken, omdat ik hoor wanneer er vijanden bij mij in de buurt zijn. Omdat ik het hoor, hoef ik me niet telkens te richten op de mini-map. Het is mijn eigen voorkeur.

20. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Cold blooded alleen voor campers? Dat is wel de geringste bullshit die ik ooit gehoord heb :p

Flanken die handel idd. Onopgemerkt behind enemy lines... hotseflots.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina