Wat heeft een oude discussie met Rampage te maken met hetgeen waar wij het over hebben? Ik heb respect voor iedereen die PES niet goed vind, ik kan er niet wakker van liggen. Maar mensen moeten niet persoonlijk gaan worden, die neiging heb jij ook.
Waar het om ging is dat jij maar blijft herhalen hoe kut je het allemaal vind. Begrijp je dan niet dat mensen dat een keertje zat zijn. Je hebt vast honderden redenen waarom je PES kut vind, maar ik denk dat mensen dat nu ondertussen wel weten. En als jij morgen weer iets nieuws hebt gevonden dat je kut vind, dan blijft het oud nieuws voor ons.
En iedereen die PES wel leuk vind die hebben ongelijk en hebben een bord voor hun kop. Wat een bull, het is een game en mijn smaak is niet jouw smaak.
Nogmaals, ik zeg dus niet dat je inhoudelijk ongelijk zal hebben in dit geval, ik zeg dat we het nu allemaal wel weten hoe jij erover denkt.
Ik vind PES een toffe game en ik heb geen zin dat mensen die dat niet vinden constant moeten roepen hoe dom we zijn, dat we het allemaal niet zien en wat er allemaal wel niet mis is. Laat de liefhebbers van deze game gewoon lekker hun game spelen. Dat is eigenlijk mijn hele punt.
En nee, ik geloof er niets van dat je in 10 wedstrijden op topplayer maar 5 kansen weggeeft. Maar daar moet je je niets van aantrekken, zal wel jaloezie zijn van mijn kant
Laatst bewerkt: 24 nov 2009