1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Duurt wel lang,waarom doen ze dat nu niet gewoon in een update.

2. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Bij mij staat-ie nog niet onder systeem-instellingen-download.
    De server is ook down nu, dus dat heeft er mogelijk mee te maken.
    Ik heb wel van reacties op PESFan en WENB gelezen dat het puur om het bijwerken van de data gaat, zoals transfers. Niets over een patch voor de fouten zoals die waar de formation verkeerd opslaat.
    Daar ben ik behoorlijk pissig over. En Konami maar zijn mond vol hebben over de feedback en het luisteren naar de fans... :mad:

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Die komt pas in juni 2010 :+

4. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het op de PS3 afgehaald en buiten de transfers is er niks veranderd,ze hebben zelfs de moeite niet gedaan om sommige spelers beter te maken,is gewoon belachelijk zo.

5. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Herhalen? We hebben het een tijdje over de AI cheats gehad, toen had je gezegd: ''kap daar nu eens mee''. Daar heb ik je gelijk in gegeven.

Maar nu gaat het over totaal iets anders, iets wat je zelf aan haalt:'' op top player is het onmogelijk om geen kansen weg te geven''.

Daar reageer ik op. Voor het eerst. Dus herhaling, dat is toch gewoon niet waar?

Maar goed, je zegt respect te hebben voor mensen die het niet zo zien zitten in deze game, maar dat blijkt nergens uit. Ik wijs je even op je discussies met rampage en orange in het begin van dit topic.

Maar goed, ik zal niet meer op jou reageren, want jij doet het toch steeds af met denigrerende opmerkingen. Net als enkele andere leden, en dat is jammer. Inhoudelijk een discussie voeren zit er helaas niet in.
    ------

En ik zit hier echt niet te liegen hoor. Ik heb nu 1 seizoen met NAC top player gespeeld, en 6 tegengoals gehad. 6. In mijn 1ste seizoen, dat is toch veels te weinig? Je zegt zelf, dat voetbalgames altijd makkelijk zijn als je weet hoe ze werken. Nou, ik ben al reeds zover hoor. Ik heb vaak zat dat de computer geen enkele kans zelf creeerd. En zo moeilijk is het echt niet. Het spijt me.
    -------

Er zijn wel enkele zaken die ik echt wel tof vind in deze game hoor. Bv dat je nu veel beter, net zoals in het echt, je spits kan gebruiken als aanspeelpunt. Aan nemen, kaatsen, weg draaien, even vast houden. Dat vind ik echt wel tof.

Laatst bewerkt: 24 nov 2009
  6. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Wat heeft een oude discussie met Rampage te maken met hetgeen waar wij het over hebben? Ik heb respect voor iedereen die PES niet goed vind, ik kan er niet wakker van liggen. Maar mensen moeten niet persoonlijk gaan worden, die neiging heb jij ook.

Waar het om ging is dat jij maar blijft herhalen hoe kut je het allemaal vind. Begrijp je dan niet dat mensen dat een keertje zat zijn. Je hebt vast honderden redenen waarom je PES kut vind, maar ik denk dat mensen dat nu ondertussen wel weten. En als jij morgen weer iets nieuws hebt gevonden dat je kut vind, dan blijft het oud nieuws voor ons.

En iedereen die PES wel leuk vind die hebben ongelijk en hebben een bord voor hun kop. Wat een bull, het is een game en mijn smaak is niet jouw smaak.

Nogmaals, ik zeg dus niet dat je inhoudelijk ongelijk zal hebben in dit geval, ik zeg dat we het nu allemaal wel weten hoe jij erover denkt.

Ik vind PES een toffe game en ik heb geen zin dat mensen die dat niet vinden constant moeten roepen hoe dom we zijn, dat we het allemaal niet zien en wat er allemaal wel niet mis is. Laat de liefhebbers van deze game gewoon lekker hun game spelen. Dat is eigenlijk mijn hele punt.

En nee, ik geloof er niets van dat je in 10 wedstrijden op topplayer maar 5 kansen weggeeft. Maar daar moet je je niets van aantrekken, zal wel jaloezie zijn van mijn kant :+

7. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die discussie haal ik aan omdat jij beweerd respect voor iedereen te hebben, maar dat blijkt niet uit die discussie. De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet. Jij bent juist diegene die als eerste op de man speelt. Dat heb je bij rampage gedaan, bij orange, bij 360man en nu bij mij.

En je zegt steeds dat je het beu bent. Maar als er gewoon iets nieuws ter sprake komt, mag ik daar dan niet mijn mening over geven enkel en alleen omdat ie negatief is? Dat is toch niet eerlijk?

Bovendien, was je zelf ook erg negatief in het begin van dit topic hoor.

Maar goed, heb gezegd dat ik het niet meer over AI cheats zou hebben, heb ik ook niet meer gedaan. En ik zal het ook niet meer hebben over de ''tegenstand'' van de CPU, voordat ik echt in herhaling val.

ps. mag ik weten hoe je heet op pesfan?

8. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik word een stuk minder persoonlijk dan jij hoor. Maar goed, dat doet er niet toe.

Je bent altijd vrij om je mening te geven, altijd. Als jij je mening wilt geven, doe dat dan vooral en laat je door mij niet tegenhouden. Ik vind het alleen vreemd dat iemand zich zo druk maakt om een spel dat hij niet leuk vindt, wat is daar nu zo vreemd aan? Als ik een spel zo ruk vind zoals jij PES 2010 vindt, zou ik het gewoon niet spelen. Dus ik snap niet zo goed wat je hier komt doen als alles van de game zo slecht is, maar blijkbaar ligt dat aan mij. j

Je spreekt jezelf wel een beetje tegen hier hoor. Je zegt dat ik in het begin van dit topic zo negatief was en nu ben ik de grootste fanboy van de wereld en romantiseer ik alles en reageer ik op iedereen die iets negatiefs zegt, op iedereen.

Ik zeg ook helemaal nergens dat PES helemaal tha bomb is, je moet echt eens kappen met suggereren dat dat anders is. Ik vind het een leuke game, met minpunten.

En nee, je hoeft niet te weten hoe ik heet op PESFAN, ik zou niet weten waarom.

9. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Cyrax, gewoon niet meer op hem reageren. Hij blijft gewoon aan de gang.

10. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongen je hebt zelf toegegeven dat je een fanboy bent. En die quote in de vorige post is ook van jou.

Ik spreek mezelf nergens tegen. Jij bent gewoon van gedachte veranderd. Dat kan hoor, maar dan moet je niet net doen alsof dat niet zo is.

En ik persoonlijker dan jou, lees dan je eigen bijdrages nog maar eens terug.

11. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Bertje bertje toch

12. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, ik laat me een beetje kennen he.

Maar ik vind het gewoon niet eerlijk zoals het hier aan toe gaat. Ik denk dat dit ook de reden is waarom zo weinig mensen hier posten. Je wordt toch continu afgezeken.

Zullen we er een laag zand erover gooien en maar gewoon over die game lullen?
    -------------

Zijn er mensen die chants op de 360 kunnen krijgen?

13. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    De responsetijden in de demo waren mijn grootste probleem. Die waren in de retailversie niet meer aanwezig. Wat wil je nou nog meer horen dan? Verder vind ik dat de game genoeg minpunten heeft, maar ik geniet er veel meer van dan in PES 2009, sorry als je daar een probleem mee hebt. Het stuk dat jij hebt geqoute gaat over de demo, en dat weet je zelf ook wel.

Nogmaals, ik weet zelf wel wat ik vind, jij denkt dat je dat voor mij moet bepalen, maar dat hoeft echt niet. Ga jij nou maar gewoon jezelf irriteren tijdens het spelen van PES 2010 okay?

Omdat ik het spel wel tof vind zou ik een plaat voor mijn kop hebben? Hou toch op man.

-edit-

En nou doe je weer alsof ik een reden ben dat mensen niet posten in dit topic. Doe even normaal met je suggestief gedrag de hele tijd. Nee, het is leuk voor mensen die het wel leuk vinden om steeds te moeten lezen hoe ruk jij het spel vindt........

Omdat ik vind dat je teveel zeikt over alles wat negatief is ben ik een fanboy met een plaat voor mijn kop die alleen maar reageert op alles wat negatief is? En dan wil je er zand overheen gooien. Mijn reet met je zand, je moet gewoon kappen met dat suggestief gedrag jegens mij.

14. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0

Maar jij blijft erover doorgaan,en dat hoeft niet.
    Ik weet ook dat dit game niet perfect is,ik vind zelf dat er dit jaar geen goed voetbalgame uit is,maar pes is nog altijd leuker om te spelen dan fifa.
    Het heeft zeker zijn minpunten maar de gameplay blijft plezant.

15. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Is er nog iemand die hem wil verkopen voor een mooi prijsje!!???!!???

16. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik zou Bertjesim vragen, als ie hem nog niet in de fik heeft gestoken.

17. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaha, nou wordt ie helemaal mooi. Nogmaals, lees je eigen posts eens terug man. Staan vol met insunuaties en suggestief gezuig.

Maar ik zie dat jij er geen streep onder kan zetten, en dat is jammer.

18. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Bertjesim heeft volkomen ongelijk :+

19. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maaruh, zijn er mensen die chants op de xbox krijgen? Of kan je alleen een option file erop gooien met een transferkit?

-------

Haha, je bent je humor gelukkig niet verloren. ;-) Laten we het zo houden.

20. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik blijf 'm spelen, heb geen keus.
    Vertik 't om terug te gaan naar een oudere pes versie of Fifa te kopen.

Je weet inmiddels waar het fout zou kunnen gaan tijdens het spel, daar moet je dan maar proberen rekening mee houden. Blijven genoeg leuke dingen over, gelukkig maar.

Zou wel een pes 2010 t-shirt, poster of weet ik veel wat willen kopen, maar er is maar bar weinig te koop op internet. Als iemand een link heeft naar dat soort spul, graag.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina