[Muziek] Hardstyle & Hardcore

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 15 dec 2005.

1. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Het was echt fantastisch. Decor was schitterend, muziek lekker hard ( had van mij zelfs iets harder gemogen :D) Echt 100x beter dan vorig jaar. Krijg nu al zin in de volgende editie :D

2. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Heb net ff de foto's zitten bekijken en het decor zag er igg een heel stuk beter uit dan dat ding/decor van vorig jaar :x

Ben benieuwd hoe het zal uitpakken met Hard Bass. Als ik een vriendin moet geloven (en ook de overige berichten op internet) stond het geluid idd een stuk harder, maar goed, echt oorverdovend hard zul je het helaas nooit krijgen in het gelredome.

Ik ben benieuwd wat B2S ons zal brengen op Hard Bass. Ik heb er iig zeer veel vertrouwen in dat het de vorige editie van Hard Bass zal overtreffen _O_\o/

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Wil naar hardbass, maar als je dan overal leest dat je vooraan de bass niet eens voelde dan hoef het van mij niet! Maar het geluid van Qlimax was ook goed dit jaar dus moet B2S dat ook voor elkaar kunnen krijgen lijkt me!

4. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Op hardbass vond ik het geluid beter geregeld dan Qlimax vorig jaar. En gezien B2S gezegd/beloofd heeft het geluidssysteem van Qlimax 2009 te gebruiken (als het geluidssysteem goed is) zie ik het wederom met zeer veel vertrouwen te gemoet.

5. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Hardstyle klinkt jaren na het ontstaan ervan nog precies hetzelfde. Maar dat zal wel aan mij liggen ;)

Enige positieve wat ik eraan kan zeggen is dat een Q-Dance wel altijd een dikke (laser/vuurwerk)show weet neer te zetten :thumbs:

6. XboxFreak36

XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

Leuk Bevonden:
    0
    Idd het ligt aan jouw!

Hardstyle is ontstaan uit Duits, Italiaans en Nederlandse Hardhouse en Rave en met happy hardcore en hardtrance. Dit was meer met de "pong" beat en de nummers waren rustiger.

Voorbeeld:
    Hardstyle van nu, ( Nu-Hardstyle) Heeft een o.a. een hardere beat, vocale samples.

Voorbeeld:
    Er zit volgens mij wel duidelijk verschil tussen..? Maar het zal wel aan mij liggen ;) :b:

Gaat er iemand van hier nog naar DefQon.1 2010..? Ikkuh! Moet wel snel zijn met de kaarten want die waren vorig jaar binnen anderhalf uur verkocht.!

Laatst bewerkt: 26 nov 2009
  7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Of het nou uit 2003 komt uit het Nu-tijdperk. Als ik die bass maar lekker door me lijf voel. gegarandeerd los. En nu ik hoor dat ze dezelfde boxen als Qlimax gaan gebruiken word het vast wel Hardbass!

Iemand trouwens als de dvd van Decibel gezien?

@xboxfreak, wil zeker wel weer naar Defqon, vorig jaar geen kaarten kunnen bemachtigen. 2010 hoop ik meer geluk te hebben. Je krijgt toch ook voorrang als je naar 3 Q-dance feesten ben geweest?

8. XboxFreak36

Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik niet, je moet je kaarten wel gewoon bij ticketbox.nl halen, dus ja wie het eerst komt, wie het eerst maalt.. Het zou ook niet eerlijk zijn voor mensen die voor het eerst naar een Q-Dance feest willen gaan..

Ik kan de DVD van Decibel 2009 al wel downloaden ;)

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Volgens mij was dat vorig jaar zo. 2 jaar geleden kwam ik er wel doorheen bij ticketonline. Vorig jaar stond ik bij de FRS omdat ze het daar ook zouden verkopen. Dacht wel lekker makkelijk dan hoef ik niet te stressen. Had uitndelijk niemand in de FRS een kaartje omdat het systeem niet werkte :confused:

10. XboxFreak36

Leuk Bevonden:
    0
    Jah dikke phail, toen me broer kaartjes ging kopen voor qlimax 2009 was de site overbeladen.. :lol:

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    DVD van Decibel is echt vet. Van alle area's zie je wat. Bij defqon DVD zag je alleen de main!

12. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Het is aardig stil hier :mad:

Maar goed, het einde van het jaar komt in zicht. Ik ben wel benieuwd wat jullie het beste feest vonden van 2009 en waarom? En naar welke feesten gaan jullie dit jaar nog?

13. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Beste feest elke jaar weer Defqon setting is gewoon goed

14. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Defqon, nooit geweest en zal denk ook wel zo blijven :)

Beste feest voor mij is Q-Base. De omgeving, de locatie, meest zieke geluid van de laatste jaren, de heerlijke early hardstyle sets. Alles klopte. Pracht van een vriendin aan over gehouden dus beter kon het feest niet eindigen.

Dit jaar nog naar HQ, Thunderdome en naar Qountdown. Daarna ffies een maand rust. Xqlusive skip ik volledig.

Eerst volgende feest van 2010 is HardBass.

15. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Net kaartjes voor Cape Fear besteld, de setting is sowieso zeer veelbelovend...

16. r.n

r.n You'llNeverWalkAlone

Leuk Bevonden:
    0
    ztrdg weeris Thunderdome!

17. little_muppet

little_muppet Kirby!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Beste feesten waren toch de buiten feesten;
    Emporium, zo klein maar te vette sfeer en podium.
    Decibel, iets aan de warme kant voor de rest alles dikke prima
    Q-base, eerste keer, was naar de klote al van 2 weken feesten maar hoe daar gedraaid werd op de main kom je niet vaak meer tegen denk ik.++

Op naar Hardbass, xqlusive wordt inderdaad overgeslagen ivm hhz

18. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Shit ey..heel verhaal,valt het hele scherm weg..
    Here we go again|:-

Laatste feessie was Houseqlassics 7 november.
    Blijf ervan houden hoor..Classis en early!
    Heb me weer verdomd goed vermaakt die nacht!

Zat nog tetwijfelen om kaartjes tekopen voor Cape fear!
    Inderdaad een unieke lokatie!
    Helaas zijn vrienden van mij wat meer voor de hardstyle,
    dus word het In Qontrol in April.

Kan mijzelf daar ook goed vermaken in die early hal ;)
    Was vorig jaar ook gewoon een heerlijk feessie!

Kaartjes voor Xqlusive HHZ 30 januarie al een tijdje thuis liggen.
    HHZ is mwah de laatste tijd,maargoed,Hardstyle + HMH = gewoon goed feessie..Zal vast wel weer leuk worden tegen die tijd...

Beste feest van 2009:
    DECIBEL!

Alles klopte voor ons,echt een geweldige dag!

Qbase was ook echt steengoed!!
    Wat een geluid!! Wat een lasers!!
    Volgend jaar zeker weer bij!!:)

Defqon is natuurlijk altijd gewoon goed:thumbs:

Tot latersss _0/

19. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Klein weekje en dan Qountdown \o/ Ik ben reuze benieuwd hoe dat zal uitpakken.

En vanaf volgend jaar minderen met feesten. Bij de 225 houseparty's wil ik er mee gaan stoppen (of dat lukt is een 2e natuurlijk :p).

Hardbass, Trance Energy, Wasteland, InQontrol. Dat worden mijn eerstvolgende voor 2010 :b:

20. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Heb heel lang Hardstyle geluisters maar begin het toch langzaam minder te luisteren.

Iemand die een 2 discs (1Disc = DVD, 1 Disc = CD) van Qlimax 2006 wil kopen? Was nice, maar ken hem inmiddels helemaal uit mijn hoofd.

Deel Deze Pagina