REMI United zoekt spelers
Wat is REMI United ?
REMI United is een Fifa online club. REMI United is al 2 edities van Fifa (09 en 10) online op de digitale velden. REMI United is opgericht door gebruikers van het forum http://www.digitaalgras.nl/. Bij REMI staat plezier in het spelletje Fifa en een actieve groep spelers centraal.
Hoe kan ik meedoen bij REMI ?
Meedoen bij REMI kan iedereen ! De enigste vereisten zijn een account op digitaalgras.nl en een gezellige houding in de club. Je hoeft niet per se iedere dag online te zijn om te spelen. Je kunt spelen zovaak je wilt, actieve leden worden uiteraard meer gewaardeerd.
Waarom zou ik bij REMI komen spelen ?
REMI bied de Fifa speler nog meer plezier online. Hoe gaaf is het om met een vaste groep spelers te winnen, op elkaar ingespeeld te raken, en het ene na het andere doelpunt scoren. Als je 1 tegen 1 speelt moet je alles zelf doen. Bij online clubs, en dus ook bij REMI, is teamspel van belang. Ben jij dus een echte team speler en speel je graag met meerdere (Nederlanders) online ? Dan ben jij de ideale kandidaat voor REMI.
Mocht je interesse hebben om bij REMI te spelen, kijk dan vrijblijvend rond op www.digitaalgras.nl en meld je aan ! Voor verdere informatie kan je mij altijd een PB sturen, zowel op XBW als op Digitaalgras.nl.
Tot op het digitale veld !
Laatst bewerkt: 23 nov 2009