1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Vraagje voor de mensen die met aangepaste tactieken spelen: Wat zijn nou de beste formaties om 'High Pressure' mee te spelen, en waarmee ik toch niet al te veel gaten laten vallen achterin?

2. JorisFR

JorisFR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee hoe je de achievement ''Looking Good'' haalt? Er staat : Download your Game Face from EA SPORTS™ Football World

En : Win a match with fully manual settings (no assistance can be switched on)

3. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Voor Looking Good:

Go to http://www.easportsfootball.com/

Download the stuff and make your gameface,

This can be with Front & Side picture of yourself, or just make some selections out of the standard options,

This way you can give him Blue or Green Hair

Voor Total Control:

Quite self explanatory. Go to controller setting and set every setting to manual. Note : Auto switching must also be disabled entirely, most people forget this, if they havent done it before

4. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  5. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    REMI United zoekt spelers

Wat is REMI United ?
    REMI United is een Fifa online club. REMI United is al 2 edities van Fifa (09 en 10) online op de digitale velden. REMI United is opgericht door gebruikers van het forum http://www.digitaalgras.nl/. Bij REMI staat plezier in het spelletje Fifa en een actieve groep spelers centraal.

Hoe kan ik meedoen bij REMI ?
    Meedoen bij REMI kan iedereen ! De enigste vereisten zijn een account op digitaalgras.nl en een gezellige houding in de club. Je hoeft niet per se iedere dag online te zijn om te spelen. Je kunt spelen zovaak je wilt, actieve leden worden uiteraard meer gewaardeerd.

Waarom zou ik bij REMI komen spelen ?
    REMI bied de Fifa speler nog meer plezier online. Hoe gaaf is het om met een vaste groep spelers te winnen, op elkaar ingespeeld te raken, en het ene na het andere doelpunt scoren. Als je 1 tegen 1 speelt moet je alles zelf doen. Bij online clubs, en dus ook bij REMI, is teamspel van belang. Ben jij dus een echte team speler en speel je graag met meerdere (Nederlanders) online ? Dan ben jij de ideale kandidaat voor REMI.

Mocht je interesse hebben om bij REMI te spelen, kijk dan vrijblijvend rond op www.digitaalgras.nl en meld je aan ! Voor verdere informatie kan je mij altijd een PB sturen, zowel op XBW als op Digitaalgras.nl.

Tot op het digitale veld !

Laatst bewerkt: 23 nov 2009
  6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Laatst bewerkt: 24 nov 2009
  7. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  8. Typhoon20

Typhoon20 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het wel zo'n beetje gehad met online.
    Elke potje die ik win krijg ik ''connection lost'' dus speler wil verliespunten mijden en trekt de ethernetkabel eruit. Net weer met penalty's gewonnen en gelijk vertrekken ze. Echt zielig gedrag so what als je punten verliest who the F cares. Je kunt er niks mee kopen of wat dan ook.

9. Meowth

Meowth Guest

Ik snap niet waarom iedereen zeikt dat mensen leaven, ga anders gewoon echt voetballen, heb je dat probleem niet. Je krijgt je punten toch gewoon? _0/

10. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Het gaat er gewoon om dat het erg irritant is als je een wedstrijd niet kunt afmaken. Sommige mensen maakt het niet uit of ze winnen of verliezen! Het gaat gewoon om het plezier in het spel. En als je geen potje af kunt maken omdat de tegenstander leaved, is het gewoon niet leuk meer. Wat boeien die punten nou..

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Iemand die weet of we nog een update mogen verwachten met nieuwe tenues voor de officiële landen teams? Helft er van heeft zo wat al nieuwe shirts en ik haat het om met shit te spelen wat oud is. 8):+

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Had jij FIFA niet verkocht wispelturig mannetje? :+

13. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ja, maar ik speel(de) Fifa vooral omdat ik het leuk vond om mijn tegenstanders te vernederen. En het word al een stuk minder leuk als ze constant bij 3/4-0 al weggaan.

Overigens was ik bezig met een filmpje maar werd gebanned van Live en heb dus niet verder kunnen gaan. Heb dus ook wat goals ertussen gedaan die ik eigenlijk niet wilde, maar het zal nog wel weer even duren voordat ik Fifa heb dus heb hem maar online gegooit.

http://www.youtube.com/watch?v=JPI98mUWB4A

Note: het ging hier niet echt om de moeilijkheidsgraad van de goals, eerder hoe ze zijn uitgespeeld (of niet)

14. JorisFR

JorisFR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die intresse hebben in een online competitie???
    Zoja ff invullen

Gamertag :
    Club :
    Wanneer je kan spelen :

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nee, ik heb hem weer terug. Ik miste mijn potjes voetbal. <3

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    2:32 was die goal tegen mij haha, die was echt mooi!
    Koop nou maar een nieuwe Xbox en kom mee doen met Clubs.
    Dan gaan we een heerlijke compilatie maken. _O_

17. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Is het nou zo makkelijk of lijkt het maar zo?_O_

Enige neiging om je formatie en custom tactics met mij te delen? Als je het toch niet meer speelt...:+

18. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ze staan al online, alleen hoe je ze zou kunnen downloaden weet ik niet. Ik kan in ieder geval geen friend request meer accepteren, misschien dat iemand anders hier de mijne wel eens gedownload heeft en nog heeft om te delen?

En ja Daz, maar dat word pas eind december. Werk nou net 4 weken maar heb geen vast uren contract dus ik moet langer wachten op me salaris helaas. Daarna koop ik toch weer een 360.

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Als je het gehad hebt met standaard potjes moet je een keertje tegen een vriend alles op handmatig (manual) doen, ook het spelerswisselen.
    Dat geeft je echt een trots gevoel als je scoort (:+).
    En om het dan nog leuker te maken moet je hetzelfde team nemen met dezelfde shirtjes, lekker chaotisch.
    Het is ook leuk om een dreamteam als madrid te nemen en alles om te draaien, ik speelde met Cassilas, Dudek en Drenthe in de spits en me verdediging bestond uit Kaka, van Nistelrooy, Raul en Higuain met als keeper Ronaldo.
    En dan als regel dat je verplicht elke hogebal in één keer op goal moet schieten :cool:

Is vaak leuker dan 10 serieuze potjes achter elkaar..

20. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij moet je echt vervelen thuis...;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina