Inderdaad mooi stuk om te rijden.
Vandaag nog even op pad geweest. MotorKledingCenter had indeling iets veranderd, maar nog steeds een ruim aanbod en goed personeel. Besloten om ook met helm, handschoenen en laarzen nog even te wachten, en alles te kopen als ik definitief een motor heb, aangezien je al snel qua kleurstelling etc zit.
Daarna nog even naar Hans van Wijk motoren gegaan. Stuk groter dan verwacht, hoop moois qua motoren, maar veelal ook buiten m'n budget. Boven hebben ze enorm veel kleding, maar was ook behoorlijk verspreid (bij MKC is het ook wel redelijk verspreid, maar toch wat minder door elkaar en wat logischer ingedeeld). Als je weet wat je wilt moet je hele verdieping doorzoeken en hetgeen je wilt passen en afrekenen. Daar ga ik sowieso mijn gear niet halen. Hoop jong grut daar (waarom überhaupt zoveel, vast meer voor de gezelligheid onderling).
Maar goed, eerst nog maar eens een en ander te weten zien te komen over de kawa en zien te slagen.
Edit: Wel fijn dat ik hoop goed betaalbare motorhelmen heb gezien met extra vizier in de helm voor tegen de zon.
Laatst bewerkt: 28 nov 2009