De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, vandaag lanparty gehad bij Biggelaar in de werkplaats, dus uiteraard ook even de misses bekeken :) Liep weer als een zonnetje en sloeg zonder problemen aan. Tevens een Termi-dempertje aangehoord op een andere 749. Zou ik ook erg graag willen hebben, dus ik ga Ebay goed in de gaten houden.

WBT koppelingsdeksel, ik meen dat die voor bijna alle ducati's hetzelfde zijn, dus je zit niet specifiek aan de 998 gebonden.

2. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Cool, ik ga eens even kijken of ik iets leuks kan vinden dan.

Ben trouwens wel blij dat mijn Duc de Termi's al had, stervensduur die shit :D.

Dat uitlaatsysteem (op een 999/749) ziet er wel 'lang' uit of niet? Het steekt altijd wat verder uit dan de standaarduitlaten, of after market shit van andere fabrikanten.

3. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Termi's is het enige merk dat een beetje mooi onder een 749/999 past samen met Zard

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    @Sjorrit: Toch weer terug naar een SM? Tijdje terug had je er toch een verkocht?

5. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Dit vond ik ook niet slecht. Wel heel anders dan standaard.

6. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 13 november gezakt op het niet vlot genoeg rijden, niet genoeg "motorrijder" laten tonen en niet ver genoeg vooruitkijken (denk aan baan kiezen met verkeersdrukte). OK dat zijn nogal wat punten natuurlijk, ik reed ook niet helemaal lekker. Ik was totaal niet zenuwachtig, maar liet inderdaad wel te weinig vlotheid zien.
    En ja dan zul je zien volgende keer, ja je rijdt te vlot zo ben je een asociale motorrijder :+
    Krijg je de les na je examen in je oortje te horen: "als je nu vrijdag zo had gereden.." Tjah.. wat doe je er aan

Laatst bewerkt: 30 nov 2009
  7. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Vlot rijden is zoiezo niet mogelijk met zo'n lesauto achter je die je bij moet kunnen houden. Ik heb meermaals mijn instructrice boos gemaakt door "snel" door het verkeer te gaan, wat af en toe lastig bij te benen is met een Renault Trafic :+.

8. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Pff, moet ze maar meerijden op de motor als een echte instructeur. :emo:

9. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ja, en gebruik je voordeel van de motor, vinden ze dat je toch weer had moeten wachten.
    En diegene die na me reed, reed de helft van de rit erg langzaam en slaagde wel, terwijl ik vorige keer zakte op vlotheid. Wat best overdreven was, aangezien je bij het invoegen wel afstand moet houden. En als je voordeel gebruikt, vinden ze weer dat je te vroeg handelt. Maarja, 3de examen zakken was nog te begrijpen, maar 2de keer vond ik wat overdreven. Zolang ik de 18de maar wel slaag, want met motor examen heb ik tot nu toe weinig geluk, of ik maak zelf net slordige kleine foutjes op examen, of ze vinden wel wat.

10. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    Nah, de dempers lopen niet horizontaal genoeg, halen het hele lijnenspel van de motor weg... Ze klinken wel vet op youtube:thumbs:

11. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de motor nooit heel mooi in het rood en dacht altijd dat het aan het model lag.

Maar in het zwart is hij wel heel vet, dus waarschijnlijk is het gewoon het ducati rood wat niet mijn ding is :+

12. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    Heb je de wielen al gezien?

13. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2

Je moet je volgende examen even je tanden poetsen, in een onwijs net motorpak aankomen, met 3 woorden spreken, de examinator met u aanspreken, je haren netjes gekamt en met een luchtje op naar je examen.

14. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Mja, wil wel eigen pak kopen enzo, maar toch paar keer besloten om te wachten tot ik een motor heb en daarbij een passend pak te kopen.
    Twee van de drie examens hadden 2 personen van dezelfde rijschool examen, beide keren was ik de eerste en heb dan ook het idee dat ze de eerste sneller laten zakken en de tweede sneller laten slagen. Volgende keer ben ik iig de tweede persoon, maar goed, of dat het nou is.

15. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Als hij zo gaat, zakt hij zoiezo. Je moet namelijk daarnaast ook nog je teennagels knippen, stropdas omdoen, neusharen verwijderen, oorsmeer weghalen, kontharen harsen en voor je examinator bidden!

@[2K], het zit jou ook niet mee. Je moet gewoon een beetje geluk hebben, hoop dat je bij je volgende examen wel de wind mee hebt ;).

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Hoop het ook. Wil nu wel eens zelfstandig op een eigen motor mogen rijden. Nu loop ik constant mezelf lekker te maken door naar mooie fietsen te kijken, en dan zak ik.
    Maar goed, 18 dec moet het gewoon eens goed gaan.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    veel geluk man! en niet vergeten te bidden voor 'm.

18. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Nee joh, bedreigen van de examinator is de way to go. :thumbs::+

19. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Examen plannen om 11 / 12 uur op een... woensdag ofzo.

Lkkr rustig.

20. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Zo net even een SmokeyBlack LED achterlicht besteld en dan is het wachten op de onderdelen voor mijn winterproject.
    Afgelopen zomer is er door een vrij lullige glijder een deuk in mijn tank gekomen en mijn voorkuip naar de gruzelementen.

Winterprojectje Tot zover:
    - Ronde Blanke Koplamp (installed)
    - Nieuwe Paintjob (mat zwart) (bezig)
    - Zwart LED achterlicht (bestelling)
    - Rizoma handvatten (bestelling)
    - Witte Tellerplaten (ipv de huidige zwarte)mee bezig

Meeste is monteerwerk maar de stepjes achter kunnen wel een polijstbeurt gebruiken dus die moeten er ook aan geloven ;)
    Aankomende week ga ik de tellerplaten er in gooien, lijkt me best een priegelwerk :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina