[Call of Duty: Modern Warfare 2] Spec - Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

1. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Je moet alle kogels boven de hoogte van de tonnen schieten zeg maar, en gewoon proberen echt iedereen in het hoofd te schieten. De kogels gaan dwars door de vijanden heen, vandaar dat je ze zo hoog mogelijk moet proberen te raken.

Succes!

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Precies zo gedaan. Ik schiet iedereen met een headshot zo hoog mogelijk neer, maar toch ontploft de kamer steeds... kan mn teammate natuurlijk niet controleren... Misschien deze missie maar alleen doen, maar dan moet ik alleen de hele kamer uitschakelen 8)

3. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik raad het je af om hem alleen te doen, maar dat moet je natuurlijk zelf weten. Veels te moeilijk. Vraag anders even aan je teammate of hij echt elke kogel gecontroleerd afvuurt en boven de tonnen.

Ik wil hem anders morgen ook wel even met je halen!

4. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Hmm, of zijn er pistols bijvoorbeeld die niet door iemand heen gaan? Dan geef ik die wel aan hem zodat er geen kogels aan de achterkant doorheen komen en in een tonnetje slaan.

Zo frustrerend dat je steeds 20 min bezig bent om bij die 2e kamer te komen om dan in 5 seconden game over bent omdat de kamer ontploft en je echt niks raakt.. Alle missies waren een peace of cake, deze ook behalve die laatste kamer. Zelfs die missie met 15 jugernauts was super easy, eerste keer hadden we em meteen, maar deze :mad: en morgen geen gold meer, dan is het gratis gold weekend voorbij.

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Zoals ik dit lees hebben Arti en ik veel mazzel gehad bij het behalen van deze missie. Wij hadden hem in 1x 8)...

6. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Eindelijk Wetworks gehaald. Deze keer de andere deur genomen en alles zelf neergeschoten behalve de gast die recht voor de deur van mn teammate stond :thumbs:

Alle spec ops gehaald op veteran, best mee vermaakt. Als ze DLC uitbrengen mogen ze wel wat extra missies uitbrengen, best leuk!

7. Ankido

Ankido Guest

is het mogelijk tegen elkaar te spelen in MW2
    Dus splitscreen dan ik tegen me broertje?

8. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat kan. :)
    Maar met Special Ops moet je met elkaar spelen. Maar je kunt wel gewoon splitscreen multiplayer tegen elkaar spelen.

9. XboxFreak36

XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

Leuk Bevonden:
    0
    Met Spec-Ops niet. Je kan samen wel spelen en dan aan het eind de stats bekijken wie er nou beter was ;)

10. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met spec-ops kan je wel splitscreen spelen.

11. XboxFreak36

XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar niet tegen elkaar, en dat vraagt hij eerder denk ik..

12. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Je kan gewoon split-screen Multiplayer doen tegen elkaar. Dat doe ik ook met mijn broers, is erg vermakelijk en werkt goed :), maar jammer is dat je niet beide Cusom Classes kan gebruiken (of ik heb nog niet ontdekt hoe).

13. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt waarschijnlijk omdat je op verschillende gamertags speelt :p.

14. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, maar het zou wel leuk zijn als je dan beide gewoon je eigen Custom Classes kan gebruiken. Ik ben overigens de enige met een online profiel (mijn 360, broers spelen er wel op, ik ben ontzettend social *):+), maar offline kon je ook gewoon ranken.

15. Ankido

Ankido Guest

moet dan je xbox aan internet verbonden zijn?

16. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Als je online wilt gaan wel:p

17. Ankido

Ankido Guest

maar offline ik tegen me broertje zit er niet in>?

18. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Niet tegen je broertje, wel met je broertje, het is namelijk een co-op mode.

19. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    En dus wél via de split-screen multiplayer, maar dat valt niet onder spec-ops.

20. Ankido

Ankido Guest

en nog iets kan ik met iemand een missie doen? iemand die ik niet ken

Deel Deze Pagina